شومر که با میکروفن داغ به بایدن می‌گوید که رقابت سنای جورجیا برای دموکرات‌ها «سراشیبی» گرفته شده است.

بیشتر: نظرسنجی اختصاصی: حمایت جمهوری خواهان در آستانه روز انتخابات افزایش می یابد و تورم رای دهندگان را تحریک می کند

پرزیدنت جو بایدن در حین گفتگو با چاک شومر، رهبر اکثریت سنا از نیویورک، در سمت چپ، هنگام ورود به پایگاه گارد ملی هوایی هنکوک فیلد در ماتی‌دیل، نیویورک، پنجشنبه، 27 اکتبر 2022 واکنش نشان می‌دهد. (AP Photo/Manuel Balce Ceneta) ORG XMIT : NYMC439

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: شومر با میکروفن داغ با بایدن که گفت گرجستان در حال سقوط است گرفتار شد.





منبع

واشنگتن – چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، به رئیس جمهور جو بایدن گفت که رقابت سنای جورجیا برای دموکرات‌ها در سخنانی که روز پنجشنبه توسط یک میکروفون داغ ضبط شد، “در حال فروپاشی” است.

پرزیدنت جو بایدن در حین گفتگو با چاک شومر، رهبر اکثریت سنا از نیویورک، در سمت چپ، هنگام ورود به پایگاه گارد ملی هوایی هنکوک فیلد در ماتی‌دیل، نیویورک، پنجشنبه، 27 اکتبر 2022 واکنش نشان می‌دهد. (AP Photo/Manuel Balce Ceneta) ORG XMIT : NYMC439

با این حال، شومر ارزیابی بهتری در مورد پنسیلوانیا و نوادا ارائه کرد.

بیشتر: زن دوم هرشل واکر را به پرداخت هزینه سقط جنین متهم می کند. واکر این ادعا را رد می کند

بایدن قبل از ارائه چشم‌انداز تیره‌کننده جورجیا، به عملکرد مناظره روز سه‌شنبه جان فترمن، نامزد دموکرات پنسیلوانیا اشاره کرد که برای تکمیل جملات به سختی تلاش می‌کرد و به کلماتی که در مقابل مهمت اوز جمهوری‌خواه قرار می‌گرفت، برخورد کرد. فترمن، معاون فرماندار پنسیلوانیا، پس از سکته ای که پنج ماه پیش متحمل شده بود، در حال بهبودی است.

انتظار می رود جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان را در دست بگیرند و شانس زیادی برای حضور در سنا داشته باشند. نظرسنجی USA TODAY/دانشگاه سافولک که روز پنجشنبه منتشر شد نشان داد که رای دهندگان از نامزدهای جمهوری خواه کنگره در مقابل دموکرات ها با رای عمومی، 49 تا 45 درصد حمایت می کنند، یک چرخش از زمان نظرسنجی USA TODAY که در ماه جولای انجام شد، زمانی که دموکرات ها 44 تا 40 درصد پیشتاز بودند.

در توییتر joeygarrison@ به Joey Garrison برسید.

شومر خطاب به رئیس جمهور گفت: «به نظر می رسد که بحث تا امروز در پنسیلوانیا خیلی به ما آسیب نرسانده است، بنابراین خوب است.»

مانند جورجیا، نوادا نیز یکی از بهترین شانس های جمهوری خواهان برای دستیابی به کرسی تحت کنترل دموکرات ها است. سناتور کاترین کورتز ماستو در تلاش است تا از آدام لاکسالت، نامزد فزاینده جمهوری خواه، دادستان کل سابق ایالت جلوگیری کند. میانگین نظرسنجی‌های Real Clear Politics، لاکسالت را با 1.2 درصد از کورتز ماستو پیشی گرفته است.

دموکرات‌ها پس از سرپیچی از بادهای مخالف میان دوره‌ای در بیشتر تابستان، در نظرسنجی‌های اخیر جایگاه خود را در برابر جمهوری‌خواهان باخته‌اند، زیرا تورم و نگرانی‌های اقتصادی بر احیای حقوق سقط جنین در ذهن رأی‌دهندگان بیشتر است.

صدا توسط دوربین های تلویزیونی ضبط شده است در حالی که رهبر دموکرات سنا از بایدن در یک آسفالت در سیراکوز، نیویورک استقبال کرد، جایی که بایدن بعداً در سخنانی از برنامه های Micron Technology برای یک کارخانه نیمه هادی 100 میلیارد دلاری سخن گفت. پاسخ رئیس جمهور به شومر توسط صدا دریافت نشد.

شومر خطاب به بایدن گفت: «ایالتی که در آن به سراشیبی می رویم، جورجیا است. باورش سخت است که آنها به دنبال هرشل واکر خواهند رفت.

هرشل واکر، نامزد جمهوری خواه سنای جورجیا، در دو نظرسنجی عمومی اخیر که در مورد این رقابت منتشر شد، با اختلاف اندکی از سناتور دموکرات رافائل وارناک پیشی گرفت. واکر، ستاره سابق فوتبال دانشگاه جورجیا، با اتهامات متعددی از سوی زنان روبرو شده است که می گویند او برای سقط جنین آنها پول پرداخت کرده است.