سنای کنتاکی به معلمان اجازه می دهد درباره ضمایر تراجنسیتی تصمیم بگیرند

___

همچنین باید به والدین اطلاع داده شود و فرصتی برای بررسی مطالب قبل از شروع آموزش جنسی در مدرسه فرزندانشان داده شود. یک تکلیف جایگزین باید برای دانش‌آموزانی که والدینشان با آموزش مخالفت می‌کنند در دسترس باشد.

او گفت: «این مانع از درخواست دانش‌آموزان با ضمایر غیرمطابق با تولد نمی‌شود، و همچنین مانع از خطاب‌کردن کارکنان و دانش‌آموزان به دانش‌آموزان با ضمایر ناسازگار نمی‌شود.»

بشیر اخیراً گفت که او از بی رحمی این لایحه که پس از مرگ پسر برگ آمده بود، تحت تأثیر قرار گرفته است. فرماندار همچنین ابراز نگرانی کرد که این لایحه منجر به افزایش قلدری در مدارس شود.

سایر دموکرات‌ها در حالی که شاهد حمایت سناتورهای جمهوری‌خواه از این طرح بودند، این لایحه را محکوم کردند. سناتور دموکرات، دنیس هارپر آنجل، آن را “بدترین قانون” خواند که در دوران کاری خود در سنا دیده بود. دیوید یتس، یکی دیگر از دموکرات‌های سنا، گفت که کودکان «به عنوان مهره‌های سیاسی بازی می‌شوند».

وایز در ارائه خود گفت که این پیشنهاد برای “حفاظت از آزادی متمم اول کارکنان و دانش آموزان در رابطه با ضمایر” است.

فرانکفورت، کی (AP) – سنای کنتاکی لایحه‌ای را تصویب کرد که به معلمان اجازه می‌دهد به دانش‌آموزان تراجنسیتی با ضمایر ترجیحی خود اشاره کنند – پیشنهادی که به عنوان حمایت از حقوق آزادی بیان در کلاس‌های درس تبلیغ می‌شد، اما توسط یک قانونگذار که پسر تراجنسیتی‌اش را محکوم می‌کرد. اخیرا درگذشت

بخش‌های دیگر این اقدام، رهبران آموزش و پرورش را از الزام سیاست‌هایی برای محرمانه نگه داشتن اطلاعات دانش‌آموزان از والدینشان منع می‌کند. اگر بر اساس رفتار گذشته، مدارس بر این باورند که این اطلاعات منجر به سوء استفاده والدین می‌شود، می‌توانند از این اطلاعات خودداری کنند.

وایز گفت که این اقدام “سبک زندگی را هدف قرار نمی دهد یا محکوم نمی کند.”

بشیر گفت: «سختی و قلدری مدرسه واقعی است. ما باید واقعاً متفکر باشیم که کارهایی را انجام ندهیم که بچه‌های ما – بچه‌های هر کسی، فارغ از اینکه چه کسی هستند – بیشتر مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.»

پسر برگ، هنری برگ-بروسو، مدافع حقوق تراجنسیتی بود که اواخر سال گذشته در سن 24 سالگی درگذشت. مادرش گفت که علت آن خودکشی بوده است.

وایز به بخش هایی از این لایحه اشاره کرد که به گفته او والدین را توانمند می کند و ارتباطات آنها را با مدارس در رابطه با خدمات بهداشتی و برنامه درسی مدرسه در مورد مسائل جنسی تقویت می کند.

سناتور دموکرات، کارن برگ، در مخالفت با این لایحه گفت که اشاره کردن به کودکان با ضمایر ترجیحی آنها در کلاس درس “یک محل اقامت ساده” است. طرفداران تراجنسیتی هشدار می دهند که این اقدام جوانان ترنسجندر را در معرض خطر بیشتری قرار می دهد.

وایز گفت: “اصطلاح “او” و “او” حقایق ثابتی را در مورد یک شخص بیان می کند. و معلمان نباید مجبور شوند وجدان خود را در مورد آنچه می دانند درست است یا نادرست تجاوز کنند.

این اقدام پس از مناظره احساسی، سنا را با 29 رای موافق در برابر 6 رای مثبت داد و موضوع جنگ فرهنگی را به مجلس فرستاد. جمهوری خواهان در هر دو مجلس اکثریت فوق العاده دارند. حامی اصلی این لایحه، سناتور جمهوریخواه، مکس وایز، نامزد انتخابات فرمانداری، کلی کرافت است. کرافت یکی از دوازده جمهوری خواه است که به دنبال نامزدی حزب خود در انتخابات مقدماتی ماه مه کنتاکی هستند.

این قانون لایحه 150 سنا است.



منبع

برگ در جریان مناظره سنا گفت: «این لایحه تنها مهم‌ترین کاری است که می‌توان برای بهبود سلامت و رفاه کودک انجام داد و آن را کاملاً اختیاری می‌کند.» «هیچ تعارض مذهبی یا ایدئولوژیکی با کودکان وجود ندارد ترانس.”

اما بیشتر بحث ها حول این موضوع بود که آیا به معلمان اجازه دهند تصمیم بگیرند که از ضمایر ترجیحی دانش آموز استفاده کنند یا خیر. این لایحه از سیاست هایی که کارکنان مدرسه را مجبور به استفاده از ضمایری که با جنسیت بیولوژیکی دانش آموز مطابقت ندارند، جلوگیری می کند.

این لایحه در میان چندین مورد است که توسط قانونگذاران جمهوری خواه کنتاکی به عنوان راه هایی برای تقویت حقوق والدین در آموزش تبلیغ می شود. این اقدامات در حالی انجام می شود که نامزدهای حزب جمهوری خواه برای فرمانداری برای حمایت با یکدیگر رقابت می کنند. کرافت، سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل متحد، در سخنرانی های کمپین خود از وزارت آموزش و پرورش این ایالت انتقاد کرد و رهبران ارشد آموزش و پرورش را متهم کرد که “برنامه های بیداری در مدارس ما را تحت فشار قرار می دهند.” فرماندار دموکرات اندی بشیر به دنبال یک دوره دوم در ایالت بلوگراس پرطرفدار حزب جمهوریخواه است.