ساکنان فیلادلفیا در مورد نشت مواد شیمیایی در رودخانه هشدار دادند

مسئولان محیط زیست ایالتی این واکنش را رهبری می کنند. پنسیلوانیا امریکن واتر اعلام کرد که کارخانه تصفیه آب یاردلی آن در حدود 15 مایل (24 کیلومتر) بالادست آب‌رسانی بی‌تأثیر باقی مانده است. آکوا گفت که ورودی سیستم آب بریستول خود را برای محافظت از مشتریان قطع کرده و هیچ تاثیری از نشت ندیده است.

مقامات بهداشتی شهرستان باکس یکشنبه گفتند که نشت اواخر عصر جمعه در تاسیسات شیمیایی Trinseo Altuglas در شهر بریستول بین 8100 تا 12000 گالن از محلول تکمیل لاتکس مبتنی بر آب را به رودخانه ریخت. مقامات گفتند که این برای انسان غیرسمی است و هیچ اثر نامطلوب بهداشتی شناخته شده ای در این شهرستان گزارش نشده است.

مقامات گفتند که ورودی های تصفیه خانه آب آشامیدنی باکستر شهر پس از نشت بسته شد، اما برای حفظ حداقل سطح آب برای جلوگیری از آسیب به تجهیزات و تامین آب برای ایمنی آتش سوزی و دیگر نیازهای ضروری، یک شبه باز شدند.

تیم توماس، معاون ارشد تولید و مهندسی Trinseo، شنبه به WPVI-TV گفت که این ماده هیچ خطری برای عموم ندارد. او به ایستگاه گفت: «این مانند موادی است که در رنگ پیدا می‌کنید. “این رنگ اکریلیک معمولی شما است که در خانه خود دارید، این همان چیزی است که این ماده در یک پایه آب است.”



منبع

مایک کارول، معاون مدیر عامل دفتر حمل‌ونقل، زیرساخت‌ها و پایداری فیلادلفیا، گفت که هیچ نشانه‌ای از آلودگی در آب شهری وجود نداشته است، اما مقامات «نمی‌توانند 100 درصد مطمئن باشند» آثار بعد از ظهر یکشنبه ظاهر نمی‌شوند. او خطرات سلامتی این مواد را «در صورت وجود بسیار کم» خواند، اما گفت که مقامات می‌خواهند مردم آگاه باشند تا بتوانند از آب بطری‌شده برای نوشیدن یا آشپزی استفاده کنند تا هر گونه خطری را به حداقل برسانند.

فیلادلفیا (AP) – به ساکنان فیلادلفیا گفته می شود که ممکن است بخواهند فقط آب بطری بنوشند پس از نشت مواد شیمیایی به رودخانه دلاور در همسایگی باکس کانتی.