زمانی که شهرهای ایالات متحده به سمت خودروهای برقی حرکت می کنند، اجاره کنندگان با معضل هزینه مواجه هستند

نان گفت: در لس آنجلس، این شهر بیش از 500 شارژر برقی نصب شده روی قطب نصب کرده است – 450 شارژر در چراغ های خیابان و 50 مورد روی تیرهای برق – و می خواهد سالانه 200 شارژر دیگر اضافه کند.

در سراسر کشور، حدود 120000 پورت شارژ عمومی با شارژ سطح 2 یا بالاتر، و نزدیک به 1.5 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی ثبت شده در ایالات متحده وجود دارد – طبق آخرین وزارت حمل و نقل ایالات متحده، نسبت کمی بیش از یک شارژر به ازای هر 12 خودرو در سطح ملی.

کامیل فاست، گزارشگر داده های آب و هوای آسوشیتدپرس در دنور و یوجین گارسیا، خبرنگاران ویدئویی AP در لس آنجلس و هاون دیلی در سانفرانسیسکو در این گزارش مشارکت داشتند.

او گفت: “این واقعا ترسناک بود و من واقعا نگران بودم که نتوانم آن را بسازم.”

___

شارژرهای سریع که با نام DC Fast نیز شناخته می شوند، می توانند خودرو را در 45 دقیقه یا کمتر پر کنند. اما شارژرهای کندتر سطح 2 که چندین ساعت طول می کشد، همچنان از شارژرهای سریع DC تقریباً چهار به یک بیشتر است. شارژ کردن در یک پریز استاندارد مسکونی، یا شارژر سطح 1، عملی نیست مگر اینکه کمی رانندگی کنید یا بتوانید خودرو را یک شبه به برق وصل کنید.

ربکا دی ویت و شریک زندگی‌اش سیم داخلی را از یک پریز نزدیک درب ورودی خانه اجاره‌ای‌شان، از مسیری پایین می‌آورند و به هیوندای کونای جدیدشان در راهرو می‌رسند. خارج از پریز استاندارد، شارژ کامل EV آنها برای سفر تا دو روز و برنامه ریزی زیادی طول می کشد.

پوشش آب و هوا و محیط زیست AP را در https://apnews.com/hub/climate-and-environment دنبال کنید

اینگرید فیش، مسئول برنامه کربن زدایی حمل و نقل پورتلند، گفت: چنین سیاست هایی برای پذیرش گسترده خودروهای برقی حیاتی هستند زیرا با مشوق های مالیاتی و بازار در حال ظهور خودروهای برقی دست دوم، خودروهای بدون آلایندگی در نهایت برای آمریکایی های بیشتری در دسترس هستند.

تغییرات برای اجاره‌کنندگانی که قبلاً خودروهای برقی دارند، به‌اندازه کافی سریع اتفاق نمی‌افتد.

پورتلند، اور (AP) – استفانی ترل برای پیوستن به موج رانندگانی که وسایل نقلیه الکتریکی را قبول می‌کنند، هنگام خرید یک نیسان لیف کارکرده در پاییز امسال هیجان‌زده بود.

در میان رونق، محله های متراکم شهر به سرعت در حال تبدیل شدن به نقاط فشار هستند.

پوشش آب و هوا و محیط زیست آسوشیتدپرس از چندین بنیاد خصوصی حمایت می شود. اطلاعات بیشتر در مورد ابتکار آب و هوای AP را اینجا ببینید. AP تنها مسئول تمام محتوا است.



منبع

شهرهای دیگر می خواهند قوانین ساختمانی را برای انتقال برق اصلاح کنند. پورتلند در حال بررسی پیشنهادی است که بر اساس آن 50 درصد از فضاهای پارکینگ در اکثر مجتمع های آپارتمانی جدید نیاز به یک کانال برق دارد. در مجتمع‌هایی با شش یا کمتر فضا، همه آن‌ها برای EV آماده هستند.

جف آلن، مدیر اجرایی Forth، یک سازمان غیرانتفاعی که از عدالت در مالکیت خودروهای برقی و دسترسی به شارژ حمایت می‌کند، گفت: «ما در حال حاضر یک چالش واقعاً بزرگ داریم که به راحتی برای افرادی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند شارژ می‌کنند.

این ابتکارات از ابتکاراتی تقلید می‌کند که قبلاً در کشورهای دیگر که در مراحل بعدی پذیرش EV هستند، مستقر شده‌اند.

دیویت گفت: «این ناخوشایند است. و اگر ما اینقدر برای داشتن یک وسیله نقلیه الکتریکی ارزش قائل نبودیم، درد آن را تحمل نمی‌کردیم.»

بنابراین شهرها باید از ترکیبی از راه حل ها استفاده کنند، از تغییرات منطقه بندی گرفته تا سیاست هایی که شارژ سریع محل کار را تشویق می کند.

اما لندن و لس آنجلس نسبت به بسیاری از شهرهای ایالات متحده یک مزیت دارند: چراغ های خیابان آنها با ولتاژ 240 ولت کار می کنند که برای شارژ خودروهای الکتریکی بهتر است. کوتاری، که یکی از نویسندگان مطالعه ای در مورد پتانسیل شارژ روی قطب در شهرهای ایالات متحده است، گفت: اکثر چراغ های خیابانی شهرهای آمریکا از 120 ولت استفاده می کنند که ساعت ها طول می کشد تا یک وسیله نقلیه شارژ شود.

اما ترل در سفر خود برای رانندگی تمیز با یک دست انداز در جاده مواجه شد: او به عنوان یک مستاجر، جایی برای اتصال یک شبه به برق ندارد و ایستگاه های شارژ عمومی در نزدیکی او اغلب در حال استفاده هستند. این دختر 23 ساله اخیراً تقریباً در اتوبان تمام شده بود زیرا ایستگاه شارژی که او روی آن حساب کرده بود مشغول بود.

انتقال به وسایل نقلیه الکتریکی برای صاحبان خانه‌هایی که می‌توانند در گاراژ خود برق بگیرند، در حال انجام است، اما برای میلیون‌ها اجاره‌کننده، دسترسی به شارژ همچنان مانع مهمی است. اکنون، شهرهای سراسر ایالات متحده در تلاش هستند تا با راه‌حل‌های نوآورانه شارژ عمومی بیابند، زیرا رانندگان سیم‌های برق را در پیاده‌روها می‌بندند، ایستگاه‌های شارژ خصوصی را در مسیرهای شهری درست می‌کنند و در اماکن عمومی صف می‌کشند.

____

شهرها باید درک کنند که “ترویج خودروهای الکتریکی نیز بخشی از استراتژی حمل و نقل پایدار آنهاست. هنگامی که آنها این تغییر ذهنی را انجام می دهند، یک سری کارهای بسیار ملموس وجود دارد که می توانند – و باید – انجام دهند.”

یک جلسه توجیهی که سال گذشته توسط آزمایشگاه ملی شمال غرب اقیانوس آرام برای وزارت انرژی ایالات متحده تهیه شد، پیش‌بینی می‌کند که تا سال 2030 در مجموع کمتر از 19 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی در جاده‌ها با پیش‌بینی نیاز به 9.6 میلیون ایستگاه شارژ اضافی در جاده‌ها وجود داشته باشد.

به عنوان مثال، لندن 4000 شارژر عمومی روی چراغ های خیابان دارد. ویشانت کوتاری، مدیر تیم تحرک الکتریکی در موسسه منابع جهانی، گفت که این بسیار ارزان‌تر است – فقط یک سوم هزینه سیم‌کشی ایستگاه شارژ در پیاده‌رو.

دولت بایدن ماه گذشته طرح هایی را از 50 ایالت برای راه اندازی شبکه ای از شارژرهای پرسرعت در امتداد بزرگراه های بین ایالتی با استفاده از 5 میلیارد دلار بودجه فدرال طی پنج سال آینده تصویب کرد. اما ایالت ها باید منتظر بمانند تا برای 2.5 میلیارد دلار کمک های محلی اضافی برای پر کردن شکاف های هزینه، از جمله در مناطق متراکم شهری، درخواست دهند.

___

جیلیان فلاکوس را در توییتر دنبال کنید: @gflaccus

طرح‌های مشابهی برای نصب شارژرهای پایه‌دار از نیویورک تا شارلوت، NC تا کانزاس سیتی، میسوری وجود دارد یا در حال بررسی است. شرکت Seattle City Light نیز در مراحل اولیه یک پروژه آزمایشی برای نصب شارژر در محله هایی با پارکینگ خصوصی محدود است.

به عنوان مثال، در لس آنجلس، تقریباً یک چهارم تمام وسایل نقلیه جدید ثبت شده در ماه جولای، پلاگین بودند. یامن نان، مدیر بخش حمل و نقل آب و برق لس آنجلس، گفت که شهر در دو دهه آینده تخمین می زند که باید ظرفیت توزیع خود را از 25 درصد به 50 درصد افزایش دهد که تقریباً دو سوم افزایش تقاضا از طریق وسایل نقلیه الکتریکی تأمین می شود. برنامه برق رسانی