راه آهن اتحادیه اقیانوس آرام محدودیت های حمل و نقل خود را به حالت تعلیق در می آورد

اعضای STB و شرکت هایی که برای تحویل مواد خام و محصولات نهایی خود به راه آهن متکی هستند، در جلسه استماع دو روزه هفته گذشته گفتند که تحریم ها عملیات تجاری را مختل می کند و هزینه های حمل و نقل را افزایش می دهد زیرا ممکن است شرکت ها مجبور شوند به گزینه های حمل و نقل گران تر متوسل شوند. حمل و نقل

اتحادیه پاسیفیک بیش از 1000 مورد از این تحریم ها را در سال جاری اعمال کرده است – به طور قابل توجهی بیشتر از مجموع تمام خطوط راه آهن اصلی باری – به عنوان بخشی از تلاش خود برای رفع ازدحام در طول راه آهن. لنس فریتز، مدیر عامل شرکت، روز جمعه در نامه ای کوتاه به هیئت حمل و نقل سطحی ایالات متحده گفت که UP همه تحریم های جدید را متوقف خواهد کرد.

مدیران اتحادیه پسیفیک در این جلسه استدلال کردند که این محدودیت‌های موقت برای کمک به بهبود عملکرد راه‌آهن مورد نیاز است، اما مارتین اوبرمن، رئیس STB گفت که به نظر نمی‌رسد کمک قابل‌توجهی به Union Pacific داشته باشند زیرا آمار عملکرد آن هنوز از جایی که باید باشد عقب است.



منبع اوماها، نب (AP) – اتحادیه پاسیفیک می‌گوید در حالی که سیاستی را که تنظیم‌کننده‌های فدرال و شرکت‌های حمل‌ونقل در جلسه استماع هفته گذشته مورد انتقاد قرار دادند، بازبینی می‌کند، اعمال محدودیت‌های موقت بر محموله‌های برخی مشاغل را متوقف خواهد کرد.

بسیاری از مشاغل تنها توسط یک راه آهن خدمات رسانی می کنند. محصولات فله آنها ممکن است برای تحویل توسط کامیون ها مناسب نباشد، بنابراین وقتی Union Pacific محدودیت هایی را اعمال می کند، گزینه های زیادی ندارند.

این دستورات که کسب‌وکارها را مجبور می‌کند تا به طور موقت محموله‌های خود را محدود کنند و برخی از واگن‌های ریلی خود را از شبکه UP خارج کنند، توجه رگولاتورها را به خود جلب کرد زیرا در چند سال گذشته به‌طور قابل توجهی افزایش یافته‌اند. طبق STB، در سال 2018، UP از 140 مورد از آنها استفاده کرد.

به طور معمول، راه‌آهن‌ها از تحریم‌ها در شرایط شدید استفاده می‌کنند، زمانی که چیزی خارج از کنترل آنها، مانند سیل یا آتش‌سوزی پل، به توانایی آنها در حمل بار آسیب می‌زند. با این حال، گروه‌های تجاری می‌گویند که بر این باورند که کاهش عمیق نیروی کار UP دلیل اصلی این است که راه‌آهن مستقر در اوماها در نبراسکا برای برآوردن انتظارات مشتریان با مشکل مواجه است.