افشاگر کاخ سفید می گوید که دونالد ترامپ اغلب درباره این کارمند زن اظهارنظرهای ناخوشایندی می کرده است.


افشاگر کاخ سفید می گوید که دونالد ترامپ اغلب درباره این کارمند زن اظهارنظرهای ناخوشایندی می کرده است.

به گفته یکی از کارمندان و افشاگر سابق، برای کسانی که در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا کار می کردند، قرار گرفتن در معرض اعمال “جنس گرایی برهنه” بخشی منظم از کار بود. مایلز تیلور، در دوران ریاست جمهوری ترامپ به عنوان رئیس ستاد در وزارت امنیت داخلی خدمت می کرد و در یک مقاله افشاگرانه در سال 2018 از رئیس جمهور انتقاد کرد. مجله نیویورک تایمز با نام مستعار ناشناس

اکنون تیلور کتاب جدیدی با عنوان منتشر کرده است بازگشت ضربه: هشداری برای نجات دموکراسی از ترامپ بعدی که در آن او ریاست جمهوری ترامپ را از درون افشا می کند و بررسی می کند که انتخاب مجدد ترامپ یا هر یک از حامیان MAGA چه خطری می تواند داشته باشد. در میان بسیاری از نمونه‌های ادعایی جنسیت‌گرایی ترامپ، یکی از نمونه‌های وحشتناکی است که رئیس‌جمهور در یک بحث بی‌سابقه درباره دخترش، ایوانکا ترامپ، شرکت کرد. اما جای تعجب نیست که ترامپ تبعیض جنسی خود را منحصراً برای دخترش محفوظ نگذاشت.

بیشتر از SheKnows

در این کتاب، تیلور «جنس‌گرایی پنهان» ترامپ را نسبت به زنان در سطوح مختلف ارشدیت در دولتش توصیف کرد، اما می‌گوید که شاهد چندین مورد بوده که کریستین نیلسن، وزیر سابق امنیت داخلی آمریکا قربانی اظهارات این پیرمرد 77 ساله شده است. تیلور می نویسد: “زمانی که ما با او بودیم، کریستین تمام تلاش خود را کرد تا رفتار نامناسب رئیس جمهور را نادیده بگیرد.” او او را «عزیز» و «عسل» صدا می‌کرد و از آرایش و لباس‌های او انتقاد می‌کرد. تیلور ادعا می کند که نیلسن به او گفته است: “به من اعتماد کنید، اینجا یک محل کار سالم برای زنان نیست.”

در مبادله ای دیگر، تیلور ادعا می کند که کلیان کانوی، مشاور ارشد ترامپ، زمانی رئیس جمهور وقت را به عنوان یک “قلدر زن ستیز” توصیف کرده است، پس از اینکه در جلسه مارس 2019 به کارکنان زن برخورد کرد. تیلور همچنین جزئیات یک برخورد ادعایی در یکی از جلسات دفتر بیضی را شرح داد. او ادعا می کند که ترامپ فکر می کرد سارا هاکبی سندرز، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید را در خارج از دفتر دیده است، اما وقتی متوجه شد که یکی از دستیاران شخصی اوست، گفته است: «من می خواستم بگویم، مرد، سارا، تو وزن زیادی از دست داد!»

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.

ترامپ که ماه گذشته متهم به آزار جنسی و بدنام کردن ستون نویس ای. جین کارول شناخته شد، امیدوار است در سال 2024 مجدداً انتخاب شود. تیلور در هشدار نگران کننده خود در مورد وضعیت سیاست در ایالات متحده، چندین نمونه از مضحک و مضحک ترامپ را فهرست می کند. اغلب غیرقانونی به عنوان رئیس جمهور عمل می کند که مطمئناً نباید برای او یک دوره دوم را کسب کند.

افشاگر کاخ سفید می گوید که دونالد ترامپ اغلب درباره این کارمند زن اظهارنظرهای ناخوشایندی می کرده است.

“Blowback: هشداری برای نجات دموکراسی از ترامپ بعدی” نوشته مایلز تیلور

قیمت: 20 دلار

هم اکنون خریداری کنید

قبل از رفتن، اینجا را کلیک کنید تا ببینید هر بار که ایوانکا ترامپ سعی کرده از خانواده ترامپ فاصله بگیرد:

ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ

بهترین SheKnows

برای خبرنامه SheKnows ثبت نام کنید.
برای اطلاع از آخرین اخبار، ما را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام دنبال کنید.



منبع