پیشنهاد بحث برانگیز انعام DC دوباره به رای دهندگان می رود

شورا و شهردار موریل بوزر انتقادات شدیدی را به دلیل معکوس کردن ابتکار 2018 برانگیختند و چندین عضو شورا که به لغو ابتکار قبلی رای دادند علناً اعلام کردند که در صورت موفقیت طرح جدید دیگر چنین کاری را انجام نخواهند داد.

واشنگتن (AP) – یک پیشنهاد بحث برانگیز برای تغییر ساختار دستمزد برای سرورها و سایر کارگران در بارها و رستوران‌های واشنگتن، سه‌شنبه، چهار سال پس از تصویب یک موضوع رای مشابه که بعداً توسط شورای DC لغو شد، به رای‌دهندگان ارائه می‌شود.

تریسی گفت: “من واقعاً از طرفداران زیاد افزایش قیمت ها بر اساس مشتریانم نیستم.” «واقعاً تنها ذینفع منطقه کلمبیا خواهد بود که 6 درصد مالیات بر تمام این هزینه‌های خدمات جدید دریافت می‌کند.»

پویایی پیچیده تر از صرفاً کار در مقابل مدیریت است. بحث بین کارکنان رستوران ها و بارها تقسیم شده است. بسیاری از پیشخدمت‌ها و بارمن‌ها با آن مخالف هستند، زیرا در حال حاضر درآمد آنها بسیار بالاتر از حداقل انعام است و می‌ترسند در صورت اعمال هزینه خدمات اضافی، این انعام کاهش یابد.

ابتکار 82 سیستم به اصطلاح دستمزد انعامی را حذف می‌کند که در آن صاحبان رستوران‌ها به برخی از کارکنان بسیار کمتر از حداقل دستمزد ساعتی 16.10 دلار با این فرض که تفاوت از طریق راهنمایی‌های مشتری جبران می‌شود، پرداخت می‌کنند.

تریسی گفت که سرورها و بارمن‌ها در رستوران‌های او کمتر از 6 دلار در ساعت درآمد دارند، اما بعد از انعام، سرورها به طور میانگین 36 دلار در ساعت و بارمن‌ها بیش از 40 دلار درآمد دارند. او پیش‌بینی کرد که اضافه کردن 10 دلار دیگر در ساعت به دستمزد پایه آن‌ها به سادگی باعث می‌شود که هزینه خدمات جدیدی دریافت کنند، انعام را کاهش دهند و در نهایت، همه افراد تقریباً به همان میزان یا کمتر درآمد خواهند داشت.

رایان اولری، یکی از رهبران کمپین طرفدار ابتکار 82 و یک سرور انعام دهنده سابق، گفت که هدف از این ابتکار محافظت از برخی از آسیب پذیرترین اعضای صنعت مهمان نوازی است. اولری گفت که شدیدترین مخالفت های داخلی از سوی “بارمن های واقعاً تثبیت شده ای است که در راس نظم نوک زدن قرار دارند.”

___

در حال حاضر، مدیران رستوران به برخی از کارکنان حقوق کمتر از 5.35 دلار در ساعت پرداخت می کنند. اگر راهنمایی های کارمندان برای شب آن درآمد را به حداقل نرساند، کارفرمایان تفاوت را جبران می کنند.

این پیشنهاد به تدریج سیستم دو لایه را حذف می کند و کارفرمایان را ملزم می کند تا سال 2027 حداقل 16.10 دلار به هر کارمند بپردازند.

در https://apnews.com/hub/explaining-the-elections درباره مسائل و عوامل موجود در میان دوره ای بیشتر بدانید. و پوشش انتخاباتی AP از انتخابات 2022 را در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections دنبال کنید.



منبع

این موضوع در سال 2018 بحث‌های شدیدی را در میان صنعت مهمان‌نوازی ایجاد کرد و احیای آن در سال جاری نیز همین کار را انجام داد، با پلاکاردهای تبلیغاتی موافق و مخالف در کنار پلاکاردهای نامزدهای شهرداری یا شورا.

حامیان ادعا می‌کنند که این تغییر برای همه کارمندان محافظت و شرایط برابر ایجاد می‌کند، در حالی که مخالفان – از جمله انجمن رستوران‌های محلی – هشدار می‌دهند که هزینه‌های اضافی هزینه‌ها را افزایش می‌دهد، رستوران‌های مستقل کوچک‌تر را مجبور به تعطیلی می‌کند و منجر به هزینه‌های اضافی می‌شود که مشتریان را دور می‌کند. جلوگیری از انعام گران قیمت

جف تریسی، سرآشپز محلی برجسته با دو رستوران در دی سی، با این اقدام مخالف است، اما پیش‌بینی نمی‌کند که این اقدام به اخراج یا تعطیلی رستوران‌ها منجر شود. بلکه او آن را به عنوان ایجاد توهم تغییر بدون در واقع انجام کارهای زیادی توصیف کرد.