قرص های مدفوع خشک شده یخ زده به نام “کرپسول” که توسط بیماران در کارآزمایی بالینی مصرف می شود

افراد مبتلا به سیروز – وضعیتی که شامل زخم های شدید و آسیب کبدی است – دارای سطوح بالاتری از باکتری های “بد” روده هستند که آنها را مستعدتر می کند. به عفونت ها محققان امیدوارند که قرص های حاوی مدفوع با باکتری “خوب” افراد سالم، سلامت روده بیماران مبتلا به سیروز را بهبود بخشد و نیاز به آنتی بیوتیک ها را کاهش دهد.

همگام شدن با آخرین اخبار بهداشتی می تواند یک اتفاق تلخ باشد. خوشبختانه، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا سرفصل ترین اخبار این هفته از شرکای یاهو نیوز آورده شده است.

“Crapsules” … ممکن است امید جدیدی برای بیماران ایجاد کند.

انتظار می‌رود حدود 300 بیمار در این کارآزمایی شرکت کنند و به شرکت‌کنندگان به‌طور تصادفی یک کپسول مدفوع خشک شده با انجماد یا یک قرص دارونما هر سه ماه یکبار به مدت دو سال اختصاص داده شد.

حتی سطوح آلودگی “ایمن” می تواند باعث تغییراتی در رشد مغز کودک شود

عکس شش دودکش صنعتی با دود بیرون آمدن.

اما متخصصان تاکید می‌کنند که در حالی که ابزارهای غربالگری می‌توانند به باز کردن گفتگو درباره اضطراب و علائم اضطراب کمک کنند، ابزار غربالگری به تنهایی برای تشخیص بیمار مبتلا به این بیماری کافی نیست.



منبع

غربالگری اضطراب معمولاً از طریق پرسشنامه در حین ویزیت مطب پزشک انجام می شود و «پزشکان می خواهند بدانند که در دو هفته گذشته بیمار چند بار به راحتی آزرده یا تحریک پذیر بوده است، از نگرانی های غیرقابل کنترل آزار می دهد یا احساس بی قراری می کند که به سختی می توان یک جا بنشیند. NBC News گزارش داد.

ریسککا

محققان گفتند که امیدوارند تنظیم‌کننده‌ها این یافته‌ها را هنگام تعیین استانداردهای کیفیت هوا در آینده در نظر بگیرند.

تیمی از محققان از استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده دریافتند که بزرگسالان سالم ۶۵ ساله و بالاتر که روزانه دوز پایین آسپرین مصرف می‌کنند، به نظر می‌رسد در معرض خطر کم‌خونی قرار دارند – وضعیتی که زمانی ایجاد می‌شود که بدن بیش از حد تولید کند. تعداد کمی گلبول قرمز سالم که می تواند منجر به خستگی، تنگی نفس یا ضربان قلب نامنظم شود.

غلظت بالاتر ازن به افزایش اتصالات در قشر مغز – که مسئول فرآیندهایی مانند فکر، حافظه، هوشیاری و احساسات است – مربوط می شود، اما به ارتباط کمتر بین قشر و سایر مناطق مغز مانند آمیگدال، که مرتبط است. با پردازش عاطفی، و هیپوکامپ، که در حافظه بلند مدت نقش دارد.

به گزارش اسکای نیوز، یک کارآزمایی بالینی که توسط مؤسسه ملی تحقیقات بهداشت و مراقبت بریتانیا تأمین می شود، آزمایش می کند که آیا قرص های ساخته شده از مدفوع منجمد شده افراد سالم می تواند به بیماران مبتلا به بیماری پیشرفته کبد کمک کند یا خیر.

iStock/Getty Images Plus

تصاویر DKAR

به گزارش هیل، مطالعه‌ای که این هفته منتشر شد نشان داد که قرار گرفتن در معرض سطوح برخی از آلاینده‌ها که از منظر نظارتی ایمن تلقی می‌شوند، می‌تواند به تغییرات در عملکرد مغز کودک در طول زمان کمک کند.

iStock/Getty Images Plus

دبی شاوکراس، استاد دانشگاه کینگز کالج لندن و محقق ارشد این کارآزمایی، می‌گوید: «کرپسول‌ها» که از اسمشان هیچ طعم یا بویی ندارند، ممکن است امید جدیدی را برای بیماران مبتلا به سیروز که از گزینه‌های درمانی خارج هستند، ایجاد کند. گفت.

دوین کوتر، نویسنده این مطالعه، کاندیدای دکترا در دانشکده پزشکی کک دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در بیانیه ای گفت: «به طور متوسط، سطح آلودگی هوا در ایالات متحده نسبتاً پایین است، اما ما هنوز هم اثرات قابل توجهی بر مغز می بینیم. . این چیزی است که سیاستگذاران زمانی که به تشدید استانداردهای فعلی فکر می کنند باید در نظر بگیرند.

مطالعه نشان می دهد که استفاده روزانه از آسپرین با دوز پایین ممکن است خطر کم خونی را در افراد مسن سالم افزایش دهد

مردی در یک دست قرص و در دست دیگر لیوان آب دارد.

یک توالت پلاستیکی کوچک با قرص ها و قرص ها احاطه شده است.