قرص های مدفوع خشک شده یخ زده به نام “کرپسول” که توسط بیماران در کارآزمایی بالینی مصرف می شود

iStock/Getty Images Plus

غلظت بالاتر ازن به افزایش اتصالات در قشر مغز – که مسئول فرآیندهایی مانند فکر، حافظه، هوشیاری و احساسات است – مربوط می شود، اما به ارتباط کمتر بین قشر و سایر مناطق مغز مانند آمیگدال، که مرتبط است. با پردازش عاطفی، و هیپوکامپ، که در حافظه بلند مدت نقش دارد.

فاکس نیوز گزارش داد که تقریبا نیمی از افراد مسن در ایالات متحده به دلایل پیشگیرانه از آسپرین استفاده می کنند، “از جمله رقیق کردن خون برای مقابله با بیماری های قلبی عروقی و جلوگیری از سکته”. محققان این مطالعه پیشنهاد کردند که بیماران مسن‌تری که به طور منظم آسپرین با دوز پایین مصرف می‌کنند، از نظر کم خونی تحت نظر پزشک باشند.

پانل سلامت می گوید همه بزرگسالان زیر 65 سال باید از نظر اضطراب غربالگری شوند

زنی نشسته است و دستانش را در دامانش گره کرده است.

گروه ویژه خدمات پیشگیرانه ایالات متحده برای اولین بار در روز سه شنبه توصیه کرد که همه بزرگسالان زیر 65 سال از نظر اضطراب غربالگری شوند، حتی اگر علائمی نداشته باشند.

غربالگری اضطراب معمولاً از طریق پرسشنامه در حین ویزیت مطب پزشک انجام می شود و «پزشکان می خواهند بدانند که در دو هفته گذشته بیمار چند بار به راحتی آزرده یا تحریک پذیر بوده است، از نگرانی های غیرقابل کنترل آزار می دهد یا احساس بی قراری می کند که به سختی می توان یک جا بنشیند. NBC News گزارش داد.

این کارگروه یک پانل مستقل از کارشناسان بهداشتی داوطلب است که راهنمایی آنها ممکن است بر بازپرداخت شرکت بیمه تأثیر بگذارد، اما پزشکان ملزم به پیروی از توصیه‌های گروه نیستند. این جدیدترین توصیه به طور خاص بزرگسالان باردار و پس از زایمان را به عنوان افرادی که باید غربالگری شوند شناسایی کرد، اما اشاره کرد که شواهد کافی برای غربالگری مجدد برای بزرگسالان 65 سال و بالاتر وجود ندارد.

تیمی از محققان از استرالیا، نیوزلند و ایالات متحده دریافتند که بزرگسالان سالم ۶۵ ساله و بالاتر که روزانه دوز پایین آسپرین مصرف می‌کنند، به نظر می‌رسد در معرض خطر کم‌خونی قرار دارند – وضعیتی که زمانی ایجاد می‌شود که بدن بیش از حد تولید کند. تعداد کمی گلبول قرمز سالم که می تواند منجر به خستگی، تنگی نفس یا ضربان قلب نامنظم شود.

به گزارش هیل، مطالعه‌ای که این هفته منتشر شد نشان داد که قرار گرفتن در معرض سطوح برخی از آلاینده‌ها که از منظر نظارتی ایمن تلقی می‌شوند، می‌تواند به تغییرات در عملکرد مغز کودک در طول زمان کمک کند.

اما متخصصان تاکید می‌کنند که در حالی که ابزارهای غربالگری می‌توانند به باز کردن گفتگو درباره اضطراب و علائم اضطراب کمک کنند، ابزار غربالگری به تنهایی برای تشخیص بیمار مبتلا به این بیماری کافی نیست.



منبع

دوین کوتر، نویسنده این مطالعه، کاندیدای دکترا در دانشکده پزشکی کک دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در بیانیه ای گفت: «به طور متوسط، سطح آلودگی هوا در ایالات متحده نسبتاً پایین است، اما ما هنوز هم اثرات قابل توجهی بر مغز می بینیم. . این چیزی است که سیاستگذاران زمانی که به تشدید استانداردهای فعلی فکر می کنند باید در نظر بگیرند.

مطالعه نشان می دهد که استفاده روزانه از آسپرین با دوز پایین ممکن است خطر کم خونی را در افراد مسن سالم افزایش دهد

مردی در یک دست قرص و در دست دیگر لیوان آب دارد.

iStock/Getty Images Plus

به گزارش اسکای نیوز، یک کارآزمایی بالینی که توسط مؤسسه ملی تحقیقات بهداشت و مراقبت بریتانیا تأمین می شود، آزمایش می کند که آیا قرص های ساخته شده از مدفوع منجمد شده افراد سالم می تواند به بیماران مبتلا به بیماری پیشرفته کبد کمک کند یا خیر.

محققان گفتند که امیدوارند تنظیم‌کننده‌ها این یافته‌ها را هنگام تعیین استانداردهای کیفیت هوا در آینده در نظر بگیرند.

یک توالت پلاستیکی کوچک با قرص ها و قرص ها احاطه شده است.

انتظار می‌رود حدود 300 بیمار در این کارآزمایی شرکت کنند و به شرکت‌کنندگان به‌طور تصادفی یک کپسول مدفوع خشک شده با انجماد یا یک قرص دارونما هر سه ماه یکبار به مدت دو سال اختصاص داده شد.

حتی سطوح آلودگی “ایمن” می تواند باعث تغییراتی در رشد مغز کودک شود

عکس شش دودکش صنعتی با دود بیرون آمدن.

افراد مبتلا به سیروز – وضعیتی که شامل زخم های شدید و آسیب کبدی است – دارای سطوح بالاتری از باکتری های “بد” روده هستند که آنها را مستعدتر می کند. به عفونت ها محققان امیدوارند که قرص های حاوی مدفوع با باکتری “خوب” افراد سالم، سلامت روده بیماران مبتلا به سیروز را بهبود بخشد و نیاز به آنتی بیوتیک ها را کاهش دهد.

ریسککا