اگر طوفان باعث اختلال در بازی براونز در بیلز شود، NFL موارد احتمالی دارد

سخنگوی لیگ مایکل سیگنورا گفت NFL با هر دو تیم بر اساس پیش‌بینی پیش‌بینی شده که تا روز شنبه یک تا سه فوت برف می‌بارد، در تماس بوده است و روز یکشنبه بیشتر پیش‌بینی می‌شود. از جمله موارد احتمالی می توان به انتقال بازی به یک سایت بی طرف با گزینه های احتمالی دیترویت و واشنگتن اشاره کرد.

___

تیم ما با NFL در ارتباط است. آنها قبلاً آن را پشت سر گذاشته‌اند، ما قبلاً آن را پشت سر گذاشته‌ایم و به خوبی با آن کنار آمدیم.» مربی شان مک درموت روز چهارشنبه گفت. بنابراین اعتماد کامل به تیم ما که در پشت صحنه روی آن کار می کنند، داریم.

براونز در حال حاضر قرار است بعدازظهر شنبه به بوفالو پرواز کند، اما برنامه‌های اضطراری سفر را در دستور کار دارد.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع

کوین استفانسکی، سرمربی براونز گفت که روی بازی تمرکز کرده است و مقامات تیم او را در مورد آخرین تحولات تکمیل می کنند.

جوئل بیتونیو، نگهبان چپ پرو باول، گفت: «دوست دارم. اما بدیهی است که امنیت مردم و شهر بوفالو. ولی عالی میشه من در کالیفرنیا بزرگ شدم و زیاد برف ندیدم. من در کالج نوادا بودم که برف می‌بارد.

این بار، NFL برای عقب انداختن تاریخ بازی مشکل خواهد داشت زیرا بوفالو در حال حاضر یک هفته کوتاه را پیش رو دارد و Bills قبلاً برنامه ریزی شده است که در دیترویت در روز شکرگزاری بازی کنند.

مانند بوفالو، کلیولند نیز سهم مناسبی از بازی‌های هوای خشن داشته است. و در حالی که بازیکنان نگران ایمنی همه هستند، چشم انداز بازی در “کاسه برفی” جذاب است.

سرویس ملی هواشناسی هشدار طوفان ناشی از دریاچه را تا صبح شنبه برای شهرستان ایری جنوبی، که شامل خانه بیلز در پارک اورچارد است، صادر کرده است. پیش بینی می شود که طوفان بادهایی را با سرعت 35 مایل در ساعت از دریاچه ایری بیاورد که شرایط سفر را خطرناک می کند و منجر به قطع برق احتمالی می شود.

تام ویترز، نویسنده AP Sports از Berea، اوهایو همکاری کرد.

با توجه به اینکه قرار نیست طوفان تا عصر پنجشنبه رخ دهد، NFL احتمالاً باید تصمیم بگیرد که بازی را حداکثر تا روز جمعه تغییر دهد تا به هر دو تیم اجازه دهد برنامه های سفر را تغییر دهند و سایت بی طرف را آماده کنند.

ORCHARD PARK، NY (AP) – NFL در حال نظارت بر آب و هوا است و در صورتی که طوفان برفی ناشی از دریاچه در منطقه بوفالو رخ دهد، بازی خانگی بیلز مقابل کلیولند براونز در روز یکشنبه را مختل کند، برنامه‌های اضطراری در دستور کار دارد.

بوفالو روز جمعه عازم دیترویت شد، جایی که تیم آخر هفته را در مرکز شیرها به تمرین پرداخت. بیل ها ترتیبی دادند که ماشین های برفی تعدادی از بازیکنانی را که نمی توانستند ماشین هایشان را از برف بیرون بیاورند، سوار کنند تا آنها را به فرودگاه برسانند.

«سوررئال بود. شما وارد تونل می‌شوید، چمن‌ها سبز است، وقتی بیرون می‌آیید دو فوت برف می‌بارد. احتمالاً این یکی از سرگرم کننده ترین بازی هایی بود که تا به حال در آن بازی کردم، بنابراین امیدوارم این هفته خاطرات بیشتری را بسازیم.

بیل ها آخرین بار در دسامبر 2017 از طریق یک طوفان اثر دریاچه بازی کردند، زمانی که آنها ایندیاناپولیس کلتس را با نتیجه 13-7 در وقت اضافه در یک بازی که در شرایط تقریبا سفید بازی انجام شد، شکست دادند. طوفان تا حدود یک ساعت قبل از شروع شروع نشد.

شما رویای یک کاسه برفی را دارید، یک بازی که در آن با شما برخورد می شود و یک فرشته برفی می سازید، چیزهایی از این قبیل. ممکن است به اندازه رویای شما جذاب نباشد.»

بیلز یک بازی خانگی را به دلیل طوفان برف در نوامبر 2014 تغییر داد، زمانی که آنها نیویورک جتس را 38-3 در یک بازی در فورد فیلد دیترویت شکست دادند. این بازی که در ابتدا برای یکشنبه برنامه ریزی شده بود نیز به روز دوشنبه به تعویق افتاد تا سفر هر دو تیم در نظر گرفته شود.

براونز و بیلز در سال 2007 یک بازی برفی به یاد ماندنی را در کلیولند انجام دادند. با هدف قرار دادن تیرهای خط دروازه در بادهای هم سطح کولاک، ضربه زننده براونز فیل داوسون به نوعی دو گل میدانی به ثمر رساند و بیلز برای امنیت در کلیولند توپ را به منطقه انتهایی برد. 8-0 برد.

___