طبق گزارش ها، زن سیاه پوستی که در این مراسم «تسلی داد» دستیار بود

برندن مک فیلیپس، مدیر مبارزات انتخاباتی رقیب دموکرات اوز، ستوان جان فترمن، فرماندار این هفته، در توییتی نوشت که داستان AP به این موضوع اشاره نکرده است که آرمسترانگ “یک کارمند حقوق بگیر” است و سوابق موجود در کمیسیون انتخابات فدرال این ادعای او را تایید می کند. The Intercept گفت که کمپین اوز به او پول می داد.

آسوشیتدپرس این رویداد را در گزارشی در این هفته برجسته کرد و توصیف کرد: «صندلی‌ها کمی شبیه به هم چیده شده‌اند [Dr. Oz’s] مجموعه برنامه های تلویزیونی سابق در روز» و نامزد از آرمسترانگ می پرسد که چگونه با مرگ های غم انگیز کنار می آید.

سخنگوی سرویس سیمای خبری به The Intercept گفت: “به محض اینکه AP از وابستگی آرمسترانگ به کمپین انتخاباتی مطلع شد و آن را تایید کرد، ما داستان خود را به روز کردیم.”

به گفته The Intercept، هیچ یک از رسانه های فیلادلفیا به پیوندهای آرمسترانگ با کمپین اشاره نکردند، و AP بعداً داستان خود را برای ذکر روابط او به روز کرد.

کمپین اوز همچنین از فترمن دعوت نکرد تا در «بحث جامعه» شرکت کند، که کریس راب، نماینده ایالت پنسیلوانیا (D)، که در اعتراض شرکت کرد، آن را به عنوان یک «بحث اجتماعی» توصیف کرد.تالار شهر جعلیعلیرغم ادعای آرمسترانگ روی ویدیو مبنی بر دعوت از فترمن.

چند رسانه خبری منطقه فیلادلفیا گزارش دادند که آز با شیلا آرمسترانگ که در ماه ژوئن عکسی را به اشتراک گذاشته بود که او را به عنوان دستیار کمپین انتخاباتی معرفی کرده بود، صحبت کرد و او را دلداری داد و او در مورد کشته شدن برادر و برادرزاده اش در تیراندازی توضیح داد.

به گزارش اینترسپت، کمپین مهمت اوز، نامزد جمهوری خواه پنسیلوانیا برای مجلس سنای ایالات متحده، به رسانه ها، از جمله آسوشیتدپرس، اطلاع نداد که یک زن سیاه پوست در یک “بحث اجتماعی” در ماه سپتامبر در واقع هماهنگ کننده شهرستان فیلادلفیا در کمپین بوده است.

طبق گزارش The Intercept، فیلادلفیا اینکوایرر همچنین داستان خود را برای رسیدگی به دخالت آرمسترانگ در کمپین اوز به روز کرده است.

HuffPost با نمایندگان کمپین Oz و آرمسترانگ برای اظهار نظر بیشتر تماس گرفته است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

آرمسترانگ، که اعتراف کرد که پیش از رویداد مبارزات انتخاباتی اوز، RSVP ها را سازماندهی و دعوا کرده است، بر اساس داده های FEC، در لیست حقوق و دستمزد کمپین قرار داشت و در پایان ژوئن بیش از 2000 دلار درآمد داشت.