مایک لیندل برای توزیع 12000 بالش برای تسکین طوفان به فلوریدا رفت و محصولات خود را در مقابل یک خانه ویران شده تبلیغ کرد.

لیندل همچنین از این فرصت برای وصل کردن کد تبلیغاتی MyPillow در پادکست «اتاق جنگ» استیو بنن استفاده کرد.

این اولین بار نیست که لیندل برای حمایت از یک هدف بالش می فرستد. در ماه فوریه، او متعهد شد که MyPillows را برای کامیون دارانی که در کاروان آزادی تظاهرات می کنند بفرستد – کاروانی از کامیون داران ناراضی که جاده های اصلی در سراسر مرز ایالات متحده و کانادا را مسدود کردند. ارسال 12000 بالش بعداً در گذرگاه مرزی از میشیگان به کانادا به تعویق افتاد.

مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow، این هفته در فلوریدا بود و برای کسانی که تحت تاثیر طوفان ایان قرار گرفته بودند، بالش داد و از این فرصت استفاده کرد تا محصولات خود را در پادکست استیو بنن تبلیغ کند.

لیندل به اینسایدر گفت که شرکت او 12386 کالا به فلوریدا شامل 7264 مای بالش، 2566 بالش کتاب مقدس و 2556 پتو روی کامیونی که روز پنجشنبه به فلوریدا رسید.

لیندل به بنن گفت: «آنها می توانند برای خودشان یکی بگیرند و این کمک می کند تا امروز همه چیز را با استفاده از کد تبلیغاتی «اتاق جنگ» پشتیبانی کنند.

مایک لیندل.درو انگرر/گتی ایماژ

  • لیندل به Insider گفت: “مردم بسیار سپاسگزار بودند. آنها بسیار دوستانه بودند و ما با بسیاری دعا کردیم.”

    لیندل روز پنجشنبه در حال حرکت در اطراف فورت مایرز و ملاقات با افرادی بود که دارایی‌شان توسط طوفان ایان، یکی از بدترین طوفان‌هایی که این ایالت دیده، ویران شده بود. این طوفان در 28 سپتامبر به عنوان طوفان رده 4 به خشکی رسید و بخش وسیعی از خرابه ها را در پی خود بر جای گذاشت.

    تصویری از مایک لیندل، مدیر عامل MyPillow که در حال پوزخند است و به او اشاره می کند

    مایک لیندل پس از طوفان ایان در فورت مایرز فلوریدا در حال دادن بالش دیده شد.

  • او همچنین در پادکست استیو بنن برای فریاد کد تبلیغاتی MyPillow رفت.

فرانکلین گراهام، رئیس انجمن انجیلیستی سامری و بیلی گراهام، در پستی در فیس بوک در روز پنجشنبه، از لیندل برای بازدیدش تشکر کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

گراهام در مورد دیدار لیندل گفت: “اینها برای افرادی که همه چیز خود را از دست داده اند بسیار مهم است. او حتی بالش هایی برای کودکان آورده است که تصویری از داستان کتاب مقدس دارند.”

او به Insider گفت که شرکت او بیش از 12000 تختخواب را به فلوریدا ارسال کرده است.