گزارش: مانچین تماس خشمگین بایدن را پس از غرق کردن صورت حساب 2 تریلیون دلاری خود در تلویزیون زنده به دلیل خاموش کردن تلفن خود از دست داد.

اما این مذاکرات پس از نادیده گرفتن درخواست دفتر مانچین برای حذف نام سناتور از بیانیه ای مبنی بر اینکه مذاکرات همچنان ادامه دارد، نادیده گرفته شد.

به گزارش پست، این مصاحبه نشان دهنده شکست مذاکرات بود. این رسانه گفت که او یک تماس ناامید از رئیس جمهور پس از مصاحبه را از دست داده است، زیرا او تلفن خود را خاموش کرده است.

ناکامی در تأمین حمایت مانچین به این معنی است که یک عنصر کلیدی از دستور کار داخلی بایدن متوقف شده است و تعهدات برای افزایش بودجه برای طرح‌های تغییرات آب و هوایی، آموزش، مسکن و ابتکارات مراقبت اجتماعی محقق نشده است.

یک داستان جدید واشنگتن پست، تلاش های بایدن برای جلب حمایت جو منچین از برنامه هزینه های خود را توصیف می کند.

  • به نوشته پست، بایدن عصبانی سعی کرد با مانچین تماس بگیرد، اما سناتور تلفنش را خاموش کرد.

  • بر اساس این گزارش، زمانی که بایدن و مانچین بعداً صحبت کردند، تبادل نظر “گرم و متشنج” بود و بایدن در گفتگو با دستیاران متعاقباً تردید خود را در مورد نیات مانچین ابراز کرد.

    رئیس جمهور جو بایدن؛ سناتور جو مانچیننینا ریجو / سانفرانسیسکو کرونیکل از طریق گتی ایماژ. تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images

    • چند روز بعد، مانچین در مصاحبه ای زنده در فاکس نیوز اعلام کرد که از این لایحه حمایت نخواهد کرد. با مخالفت قاطعانه مانچین، این لایحه هیچ شانسی برای تصویب نداشت و به طور گسترده به عنوان مرده شناخته شد.

      بر اساس این پست، بایدن به حمایت خود برای یک بسته 1.8 تریلیون دلاری برای پوشش مراقبت های اجتماعی و تغییرات آب و هوایی نزدیک شد.

      بایدن ماه ها را صرف مذاکره با مانچین کرد که حمایت او در سنا برای اجرای طرحش حیاتی بود.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    Source link

    گفته می‌شود که مانچین، خشمگین، به یکی از دستیاران بایدن پیامک ارسال کرد و گفت که این بیانیه «غیر وجدان‌آمیز و به‌شدت خطرناک» است، در زمانی که فعالان خود و خانواده‌اش را با اعتراضات به دلیل نگه داشتن این لایحه هدف قرار می‌دادند.

    زمانی که مانچین در مصاحبه ای با فاکس نیوز از او حمایت کرد، این تلاش به طرز شگفت انگیزی از بین رفت.

  • واشنگتن پست گزارش داد، سناتور جو مانچین پس از اینکه امضای 2 تریلیون دلاری خود را در مصاحبه ای با فاکس نیوز به ارزش 2 تریلیون دلار برای بازگشت بهتر بخرد و سپس تلفن خود را خاموش کرد، پیام عصبانی جو بایدن را از دست داد.

    مذاکرات بین چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و مانچین بر سر یک نسخه کوچکتر از این لایحه در حال انجام است.

    دولت بایدن برای دریافت این لایحه از طریق سنا به حمایت همه 50 سناتور خود با استفاده از مکانیزمی به نام آشتی بودجه نیاز داشت.

    جو بایدن جو منچین