نماینده لیز چنی پیش‌نمایش هیجان‌انگیز جلسات 6 ژانویه را ارائه می‌دهد

کمیته بررسی این حمله شش جلسه استماع عمومی در این ماه برگزار خواهد کرد. یافته های بیش از 1000 مصاحبه و 100000 صفحه اسناد مربوط به جنگ صلیبی ترامپ برای ماندن در قدرت را ارائه خواهد کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

نماینده لیز چنی (R-Wyo)، یکی از رئیس کمیته مجلس نمایندگان که در مورد حمله 6 ژانویه 2021 تحقیق می کند، یکشنبه گفت اکتشافات این هیئت او را در مورد خطرات دموکراسی ایالات متحده بیش از پیش نگران کرده است.

چنی گفت مطمئن است که یافته های کمیته مردم را بیدار می کند.

چنی، یکی از منتقدان برجسته ترامپ که سال گذشته به استیضاح او رای داد، یکی از دو جمهوری خواه حاضر در هیئت است. او پس از اینکه بارها علیه رئیس جمهور سابق و دروغ های او در مورد انتخابات 2020 صحبت کرد، از سمت رهبری خود در حزب برکنار شد و برای انتخاب مجدد خود با یک رقیب مورد حمایت ترامپ روبرو شد.

«مردم باید توجه کنند. مردم باید تماشا کنند و باید بفهمند که اگر ما از آن دفاع نکنیم، نظام دموکراتیک ما چقدر راحت می تواند از هم بپاشد.

چنی در مصاحبه ای با شبکه خبری سی بی اس درباره تلاش های دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و متحدانش برای مشروعیت زدایی از انتخابات آمریکا گفت: «این یک تهدید مداوم است. “بسیار گسترده است. بسیار خوب سازماندهی شده است. واقعاً سرد کننده است.»

اولین جلسه جلسه جمعه ساعت 20 خواهد بود

او گفت: “من چیزی یاد نگرفته ام که کمتر نگرانم کند.”