کریس راک می‌گوید دخترش را از مدرسه اخراج کردند تا بعد از اینکه دزدکی بیرون می‌رفت و مشروب می‌نوشید، «درس خود را یاد بگیرد».

ستاره «بزرگ‌ترها» و «مارپیچ» اضافه کرد که والدین بچه‌ها همگی وکلا را برای رسیدگی به این حادثه استخدام کردند و به شوخی گفت: «حتی آنهایی که وکیل بودند وکیل داشتند. وکلای خوب».

راک به خاطر می آورد که به رئیس دانشگاه گفته بود: “من نیاز دارم که دخترم را از این مدرسه بیرون کنی. من نیاز دارم که الاغ سیاه او را از این مدرسه بیرون بیاوری. من نیاز دارم که فرزند سیاه پوستم همین الان درسش را یاد بگیرد قبل از اینکه در OnlyFans و فقط شرکت کند. لطفاً فرزندم را از مدرسه ی لعنتی بیرون کنید.”

راک به یاد می آورد که لولا در سال آخرش به یک سفر مدرسه ای به پرتغال رفت، اما او و دوستانش به بیرون رفتند تا مشروب بخورند و گفت: “البته، آنها متلاشی شدند. مدارس سفیدپوست ثروتمند، آنها این کار را نمی کنند.”

کریس راک.

وی سپس در ادامه گفت: او را بیرون کردند، همه را بیرون کردند، اما اول فرزندم را بیرون کردند.

کریس راک.تصاویر کاماو/GC

  • متأسفانه برای لولا، همین اظهار نظر کافی بود تا راک تصمیم بگیرد که باید در مورد رفتارش درس بیاموزد و به مدرسه رفت و با رئیس لولا صحبت کرد.

    دختر راک به دلیل فرار مخفیانه در سفر به پرتغال با مدرسه مشکل داشت.

کریس راک در سال گذشته پس از سیلی بدنام بر روی صحنه اسکار 2021، تیترهای زیادی را به خود اختصاص داده است، و او در جدیدترین ویژه نتفلیکس خود، “خشم انتخابی”، عکس های زیادی از ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت گرفت. اما او همچنین داستان شگفت انگیزی درباره اخراج دخترش از مدرسه تعریف کرد.

فیلم ویژه جدید کمدین کریس راک، “Selective Outrage” به تازگی وارد نتفلیکس شده است.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    با این حال، راک گفت که دخترش این وضعیت را جدی نمی‌گرفت و گفت که او به خانه آمد تا او را دید که “فقط با سه دوست دختر سفیدپوست کوچکش می‌خندد.”

    راک همچنین به سرعت به این نکته اشاره کرد که از آنجایی که لولا اکنون در کالج است، همه چیز خوب پیش رفت. و “به جز برخی چیزهای عجیب و غریب”، زندگی او “بسیار خوب” است.

    این کمیک توضیح داد که دخترش، لولا، به یک مدرسه خصوصی بسیار گران قیمت رفت و به شوخی گفت که برای او عجیب است که “بچه های من اسکی می کنند، اسب سوار می شوند، آنها حصار می کشند” زیرا او “فقیر را معرفی می کند.”

    راک داستانی درباره اخراج دخترش از مدرسه برای “درس او” تعریف کرد.

  • وی افزود: “لولا مثل این است که “بابا بس کن، تو خیلی جدی می گویی! من به زودی به مدرسه برمی گردم.”