پلیس می گوید که او یک “دستگاه ارتعاشی صورتی” را از یک هدف فلوریدا دزدیده است. سپس برچسب های او را اجرا کردند

سپس معاون دیگری به رومرو به اسپانیایی دستور می دهد:

مظنون در حال رانندگی یک پیکاپ سفید رنگ مطابق با توضیحات خودرو بود که توسط افسران پیشگیری از ضرر و زیان ارائه شده بود. بخش ارتباطات کلانتر پرچمدار به نمایندگان توصیه کرد که مالک خودرو، دیوید رومرو، حکم جنایتی برای دستگیری او در شهرستان پاتنم به دلیل سرقت بزرگ درجه سه صادر کرده است.

به گفته کلانتر شهرستان فلاگلر، نمایندگان به فروشگاه در پالم کوست، حدود نیم ساعت در شمال ساحل دیتونا، حوالی ساعت 6 بعد از ظهر به دلیل سرقت پاسخ دادند.

رومرو در بازداشتگاه زندانیان کلانتر پری هال با وثیقه 3000 دلاری زندانی شد.

در حالی که رومرو می خواست از پارکینگ به عقب برود، آنها بلند شدند و به او گفتند که از خودرو خارج شود.

به گفته پلیس، پلیس می‌گوید که رومرو برای برخی از مواد غذایی در اسکن خودکار پول پرداخته است، دیگر کالاهای خرد شده شامل کاندوم‌های Trojan و SKYN، روان‌کننده کیک Hello و Promescent، یک اسپری کنترل اوج مردانه است که همه آنها بعداً در ماشین او پیدا شد. تسویه حساب قبل از خروج

رومرو که در پرونده شهرستان پاتنام نیز با اتهاماتی روبرو است، دستگیر شد و با یک فقره سرقت کوچک و چهار فقره سرقت درجه یک برای اموالی به ارزش بین 100 تا 300 دلار مواجه است.

در پست FB آمده است که هنگام قرار دادن متهم در ماشین گشت خود، “یک دستگاه لرزان صورتی از شلوار رومرو بیرون افتاد.”

پشت سر راه برو! بیا اینجا!(برگرد! بیا اینجا!)

معاون فریاد می زند: «از کامیون فاصله بگیر.

در گزارش پلیس آمده است که رومرو به معاون توضیح داد که قصد دارد از وسایل کمک جنسی برای همسرش استفاده کند زیرا نمی تواند روز پدر را با او بگذراند.

ریک استالی، کلانتر پرچمدار، گفت: «پیام ما برای جنایتکاران و فراریان بلند و واضح است. اگر به عنوان یک فراری یا برای ارتکاب جنایت پا به شهرستان فلاگلر بگذارید، شما را پیدا می کنیم و دستگیرتان می کنیم.



منبع

رومرو رعایت می‌کند و بازوهایش را پشت سرش می‌گذارد، همانطور که دستبند به او بسته شده است، بادی‌کم نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: زن فلوریدا بچه ها را بیرون از فلوریدا دلار جنرال فلش زد

پلیس محلی می‌گوید مردی از فلوریدا گفته می‌شود عصر دوشنبه اقلام «مراقبت شخصی» را از یک هدف دزدیده است و دستگیری شرم‌آور همه در دوربین بادی‌کم ثبت شده است.

بعداً مشخص شد که رومرو اسباب‌بازی جنسی را از تارگت دزدیده است، که ویدیوی نظارتی را از مظنون ارائه می‌کرد که «چندین وسیله مراقبت شخصی را داخل لباس‌های برنزه‌ای که در فروشگاه برداشته بود قرار می‌داد».

بیشتر بخوانید: زن فلوریدا پس از کشف مواد مخدر در ساق هایش توسط پلیس دستگیر شد

فیلم دوربین بدنه منتشر شده در صفحه فیس بوک کلانتر نشان دهنده تعامل پرتنش است.