پریانکا چوپرا می گوید که او و نیک جوناس به مدت 3 ماه “هر روز” را با دخترشان در NICU گذراندند و “نمی دانستند که آیا او موفق می شود یا نه”.

پریانکا چوپرا جوناس در یک داستان روی جلد برای ووگ بریتانیا در مورد دختر خود و نیک جوناس صحبت کرد.

  • پریانکا چوپرا جوناس در مصاحبه ای جدید با ووگ بریتانیا در مورد والدین صحبت کرد.جوئل سی رایان/اینویژن/AP

    • چوپرا جوناس گفت که او و همسرش هر روز را به مدت سه ماه با نوزادشان در NICU سپری می کردند.

    • این بازیگر گفت: نمی‌دانستم این کار را می‌کند یا نه.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    ستاره “Matrix Resurrections” جزئیاتی در مورد وضعیت این زوج فاش نکرد، اما گفت که او “عوارض پزشکی داشت”، بنابراین رحم جایگزین “یک اقدام ضروری بود، و من بسیار سپاسگزارم که در موقعیتی قرار گرفتم که توانستم این کار را انجام دهم. جانشین ما بسیار سخاوتمند، مهربان، دوست داشتنی و بامزه بود و به مدت شش ماه از این هدیه گرانبها برای ما مراقبت کرد.”

    در آن زمان، آنها جزئیات بیشتری در مورد نوزاد خود فاش نکردند. گواهی تولدی که سه ماه بعد توسط TMZ به دست آمد، نام و جزئیات تولد کودک را فاش کرد (او بعد از ساعت 8 شب در 15 ژانویه 2022 در بیمارستانی در سن دیگو به دنیا آمد).

    او گفت: “من دیدم پرستاران مراقبت های ویژه چه می کنند. آنها کار خدا را انجام می دهند.” “من و نیک هر دو آنجا ایستاده بودیم و او را لوله گذاری کردند. نمی دانم چگونه آنها حتی آنچه را که نیاز داشتند پیدا کردند. [in her tiny body] او را لوله گذاری کنند.”

    دختر آنها سه ماه زودتر به دنیا آمد و چوپرا جوناس به یاد می آورد که کودک در آن زمان “خیلی کوچکتر از دست من” بود.

    پریانکا چوپرا جوناس و نیک جوناس اولین فرزند خود را در ژانویه 2022 به دنیا آوردند.ویلی سانجوان/اینویژن/AP

    ویژگی ووگ بریتانیایی ستاره «کوانتیکو» اولین باری است که او پس از تولد دخترش از طریق جانشین در ژانویه 2022، درباره مادری با این جزئیات صحبت کرد.

    چوپرا جوناس به ووگ بریتانیا گفت که پوست ضخیمی برای مقابله با انتقاد و قضاوت ایجاد کرده است، اما زمانی که مردم درباره دلیل او و جوناس برای انتخاب رحم جایگزین حدس می زنند، “دردناک” بود.

    چوپرا جوناس و این خواننده در بیانیه ای که در حساب های اینستاگرام جداگانه خود در 21 ژانویه 2022 به اشتراک گذاشتند، تولد نوزاد خود را فاش کردند.

    از آن زمان، ستارگان همچنان در رسانه‌های اجتماعی درباره کودک خود صحبت می‌کنند، اما برای محافظت از حریم خصوصی او از نشان دادن چهره او خودداری می‌کنند.

    چوپرا جوناس گفت: “تو من را نمی شناسی.” “شما نمی‌دانید که من چه تجربه‌ای داشته‌ام. و صرفاً به این دلیل که نمی‌خواهم تاریخچه پزشکی خود یا دخترم را اعلام کنم، به شما این حق را نمی‌دهد که هر دلیلی که بوده، بسازید.”

    جوناس در یک پست اینستاگرامی به مناسبت روز مادر به احترام همسرش، بینش بیشتری در مورد تجربه پدر و مادر شدن “ترن هوایی” به اشتراک گذاشت.

    چوپرا جوناس در مورد 3 ماه بودن در بخش مراقبت های ویژه نوزادان (NICU) در داستان جلد خود برای شماره فوریه 2023 مجله ووگ بریتانیا که در تاریخ منتشر شد، گفت: “ما هر روز را با او بر روی سینه من، روی سینه شوهرم گذراندیم.” پنج شنبه. من نمی دانستم که آیا او موفق خواهد شد یا نه.

    این زوج که در اواخر سال 2018 در کاخ Umaid Bhawan در جودپور در هند طی دو مراسم عجیب و غریب ازدواج کردند، در مصاحبه‌های مختلف از تمایل خود برای پدر و مادر شدن صحبت کرده بودند.

    پریانکا چوپرا نیک جوناس 2019

    آنها گفتند: “ما بسیار خوشحالیم که تأیید می کنیم که از طریق رحم جایگزین به نوزادی رسیده ایم.” “ما با احترام در این زمان خاص که روی خانواده خود تمرکز می کنیم، حریم خصوصی را درخواست می کنیم. بسیار متشکرم.”

    او گفت: «پس از 100 روز به علاوه در NICU، دختر کوچک ما بالاخره به خانه برگشت. سفر هر خانواده منحصربه‌فرد است و به سطح معینی از ایمان نیاز دارد، و در حالی که سفر ما چند ماه چالش‌برانگیز بود، آنچه در نگاه به گذشته کاملاً روشن می‌شود این است که هر لحظه چقدر ارزشمند و کامل است.»

    پریانکا چوپرا جوناس درباره تولد زودرس نوزاد دختر نیک جوناس، مالتی ماری صحبت کرد و گفت که آنها نمی‌دانستند فرزندشان زنده می‌ماند یا خیر.