بارداری من سخت است و داشتن “احمق” در خانواده کمکی نمی کند


ایرلند بالدوین در سال 2020.

ایرلند بالدوین در سال 2020.

ایرلند بالدوین در سال 2020.

ایرلند بالدوین در مورد مشکلات بارداری خود صحبت می کند.

روز چهارشنبه، دختر الک بالدوین و کیم بسینجر یادداشت طولانی را در مورد تجربه خود به اشتراک گذاشت. او در اینستاگرام نوشت: «بارداری سخت است. «این خیلی چیزها را از شما می گیرد. من برای آن آماده نبودم.»

او افزود: من خسته شده ام. من بی انگیزه هستم احساس می کنم زندگی در حال گذر است.»

در ماه دسامبر، مردمتایید کرد که ایرلند بالدوین در انتظار اولین فرزندش از موسیقیدان RAC است که نام اصلی آندره آلن آنژوس است. این دو با هم زندگی می کنند و صاحب یک تجارت هستند در گیرهارت، اورگان.

بالدوین در یادداشت جدید خود گفته است که “همیشه می‌خواسته کودکی با فرد مناسب داشته باشد.”

او نوشت: “من با درک بسیار ضعیفی از اینکه عشق واقعاً چه شکلی است بزرگ شدم.” “همیشه دوست داشتم با کسی که با ما درست رفتار کند و بی قید و شرط ما را دوست داشته باشد، فرزندی برای خودم داشته باشم.”

بالدوین در طول پست خود نشان داد که احساس می کند “تنها” است. او RAC را تحسین کرد و گفت که بدون او، “من عقلم را از دست می دادم.” اما او همچنین نیاز به حمایت بیشتر را ابراز کرد.

بالدوین می‌نویسد: «نزدیک نبودن به خانواده برای شروع کار سختی است، زیرا آن‌ها دور از دسترس زندگی می‌کنند یا احمقی هستند که من نمی‌خواهم با آنها ارتباطی داشته باشم. سخت است که ببینیم افراد دیگر این مشکل را پشت سر می گذارند و والدینشان را در نزدیکی خود دارند.

مشخص نیست که بالدوین به کدام «احمق‌ها» اشاره می‌کرد، اما به نظر می‌رسید که او در دوران بزرگ شدن زندگی خانوادگی دشواری داشت. والدین او در سال 2001 از هم جدا شدند یک دعوای داغ چهار ساله حضانت بر سر او.

دعوای دادگاه در سال 2007 بسیار زشت شد، زمانی که مطبوعات پیام صوتی خشمگینی را که الک بالدوین برای دختر 11 ساله‌اش در آن زمان فرستاده بود، دریافت کردند. در آن، بالدوین بزرگ، دختر را “خوک بی ادب، بی فکر و کوچک” نامید.

اگرچه ایرلند بالدوین بعداً اظهار داشت که “تنها مشکل آن پست صوتی این بود که مردم آن را بسیار بزرگتر از آنچه بود تشخیص دادند.”گفتNet-A-Porter’s The Edit مجله در سال 2016 که طلاق “برای یک بچه سخت است، مهم نیست که چگونه آن را قطع کنید.”

بسینجر گفت که به دلیل جدایی “عمومی و ناخوشایند” دخترش را “به روشی بسیار غیر متعارف” بزرگ کرد.

بسینجر در آن زمان گفت: “من فقط می خواستم او آزاد باشد.” «اگر می‌خواست دوستانش را کنار هم بگذارد و روی دیوارها با خودکار بنویسد، خوب بود. دوست داشتم کودکی او پر از عشق و نور و حیوانات باشد.»

و اگرچه به نظر می رسد بالدوین اکنون در مرحله متفاوتی از زندگی خود قرار دارد، او در پایان پست اینستاگرام خود ابراز امیدواری کرد که افکارش در مورد بارداری با سایر مادران باردار همخوانی داشته باشد.

او نوشت: “همه اینها هنوز ارزشش را دارد، اما خوب است که بپذیریم چقدر می تواند سخت و ترسناک باشد.” “تو تنها نیستی.”





منبع