میشیگان AG به دنبال دادستان ویژه در تحقیقات سال 2020 است

درخواست برای یک دادستان ویژه به دلیل تضاد منافع احتمالی مطرح شد زیرا نسل احتمالاً در انتخابات نوامبر با دپرنو روبرو خواهد شد.

لوگان، بنیانگذار نینجاهای سایبری است. او در ممیزی نتایج در شهرستان ماریکوپا، آریزونا شرکت داشت.

بر اساس این طومار، پنج جدول‌ساز از شهرستان‌های Roscommon و Missaukee در شمال میشیگان، و Barry County در غرب میشیگان گرفته شده‌اند، که در ادامه آمده است که بن کاتن، جف لنبرگ، داگلاس لوگان و جیمز پنروز «به جدول‌سازها نفوذ کرده و «آزمایش‌هایی» انجام دادند. روی تجهیزات.»

دی پرنو، یک وکیل، توسط رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ حمایت شده است. این تازه وارد سیاسی از ادعاهای نادرست ترامپ در مورد باخت او در سال 2020 در ایالت نوسان به رئیس جمهور جو بایدن حمایت می کند. دی پرنو توسط جمهوریخواهان میشیگان در کنوانسیون ایالتی آنها در آوریل تایید شد. او به طور رسمی در دومین کنوانسیون اواخر این ماه نامزد خواهد شد، اما این یک امر رسمی تلقی می شد.

لانسینگ، میشیگان (AP) – دفتر دادستان کل میشیگان از یک دادستان ویژه درخواست می کند که آیا نامزد جمهوری خواه برای دادستان کل ایالت و دیگران باید در ارتباط با تلاش برای دسترسی به دستگاه های رای گیری پس از انتخابات 2020 متهم شوند یا خیر. به گزارش های منتشر شده

کاتن، لنبرگ، لوگان و پنروز همگی در تلاش برای زیر سوال بردن انتخابات 2020 شرکت داشته اند. کاتن، لنبرگ و پنروز توسط دی پرنو در دادخواستی که مربوط به شهرستان آنتریم بود به عنوان کارشناسان معرفی شدند.

این روزنامه گزارش داد که به دست آوردن ناروا از دستگاه رای گیری مورد استفاده در انتخابات جرمی است که مجازات آن پنج سال زندان است.



منبع

دیترویت نیوز یکشنبه گزارش داد که دفتر دادستان کل دانا نسل از شورای هماهنگی دادستان های میشیگان که یک آژانس ایالتی است، خواسته است که یک دادستان ویژه را برای بررسی اتهامات علیه 9 نفر از جمله مت دی پرنو، نامزد دادستان کل جمهوریخواه، دایره رندون، نماینده ایالتی منصوب کند. لیک سیتی و کلانتر شهرستان بری دار لیف.

تایسون شپرد، مدیر ستاد انتخاباتی دیپرنو، یکشنبه شب در بیانیه‌ای گفت: «دانا نسل می‌داند که در این رقابت شکست می‌خورد. او ناامید است که به هر قیمتی در این انتخابات پیروز شود و اکنون دپرنو، مخالف سیاسی خود را هدف قرار داده است. اقدامات او غیراخلاقی است و بیشتر به رای دهندگان نشان می دهد که او برای این سمت مناسب نیست.»

نیوز گفت که لیف فوراً به درخواست اظهار نظر در یکشنبه پاسخ نداد و نمی‌توان با رندون تماس گرفت.

این روزنامه گزارش داد که جزئیات این اتهامات در نامه ای که روز جمعه توسط کریستینا گروسی معاون کل دادستان کل نسل به جوسلین بنسون وزیر امور خارجه دموکرات فرستاده شده است.

بر اساس این نامه، آنها شامل متقاعد کردن کارمندان محلی برای تحویل جدول‌گذاران رأی‌گیری، نفوذ به آنها و انجام «آزمایش» بودند.