مشاهیر به دلیل درخواست دعا برای آن هچه پاره شدند

بالدوین روز شنبه در اینستاگرامش نوشت و «بهترین آرزوها و تمام عشقم» را برای هچه که بنا بر گزارش‌ها پس از تحمل سوختگی شدید در بیمارستان در وضعیت پایداری قرار دارد، ارسال کرد. بر اساس بیانیه ای از سازمان آتش نشانی لس آنجلس، دسترسی 59 آتش نشان، محدود کردن و خاموش کردن “شعله های آتش سرسخت” ناشی از برخورد خودروی هچه به خانه دو طبقه، “که باعث سازش ساختاری و فوران در داخل شد” بیش از یک ساعت طول کشید. آتش شدید قبل از ورود LAFD. هچه در شرایط وخیم از خودروی در حال سوختن بیرون کشیده شد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بازیگران پیتر فاسینلی، روزانا آرکت و دروغ های بزرگ کوچک جیمز تاپر، بازیگر سابق هچه که با او یک پسر 13 ساله دارد، نیز از جمله افراد مشهوری بودند که پس از ارسال ادای احترام مورد انتقاد قرار گرفتند.

الک بالدوین و روزانا آرکت از جمله تعدادی از افراد مشهور هستند که به دلیل ارسال افکار و دعا برای آن هچه پس از برخورد سریع A-lister به خانه مار ویستا در حالی که گفته می شود مست بوده اند مورد انتقاد قرار گرفته اند.

او سپس پرسید: «همه لطفاً به من بپیوندید، لطفاً در ارسال حمایت و عشق خود به آن هچه شگفت‌انگیز. با تشکر.”

“در مورد افرادی که نزدیک بود او را بکشد چطور؟… آیا او مهمتر است؟” یک کاربر در پاسخ به ویدیوی بالدوین پست کرد.

لین برنشتاین، همسایه میشل گفت مردم که او “بسیار خوش شانس” بود که زنده ماند و ماشین هچه “تقریباً در تمام مسیر” خانه تصادف کرد و “تقریباً بلافاصله” آتش گرفت.

آنها میشل را فردی مهربان و سخاوتمند توصیف کردند، لین همیشه اولین کسی است که به دیگران کمک می کند و از حامیان خود خواستند تا به کمپین کمک مالی کنند.

ماریو آنزوونی/ رویترز

در پاسخ، بسیاری به نظرات پیشنهاد دادند که تمرکز باید روی ساکنان خانه‌ای باشد که ماشین هچه به آن برخورد کرده است.

بالدوین در ویدیوی اینستاگرام خود می گوید: «آن یکی از دوستان قدیمی من است. تعداد زیادی از زنانی که من با آنها کار کرده‌ام وجود نداشتند که شجاع باشند به همان اندازه که آن شجاع است.

فیلم گرفته شده توسط دوربین های متعدد زنگ در محله در روز جمعه سرعت حرکت ماشین هچه را قبل از تصادف نشان می دهد. لحظاتی بعد او با شدت به خانه کوبید که متعاقبا شعله های آتش گرفت. سازمان آتش نشانی لس آنجلس گفت که این خانه اکنون “غیرقابل سکونت” است.

یک صفحه GoFundMe که توسط همسایگان جان و جنیفر دوراند برای Mishele راه‌اندازی شده بود، تاکنون نزدیک به 40000 دلار جمع‌آوری کرده است.

مشاور سیاسی ناتان اشنایدر در پاسخ به آرکت که از مردم خواسته بود برای هچه «دعا کنند» توییت کرد: «او می‌توانست کسی را بکشد. هچه قبل از اینکه به کسی صدمه بزند به یک مشاوره جدی سلامت روان نیاز دارد.

“دوستت دارم، آن، من تو را دوست دارم و فکر می کنم تو آدم با استعدادی هستی. امیدوارم همه چیز خوب باشه، امیدوارم از پس این بر بیای. دلم برای تو می سوزد متاسفم که این اتفاق غم انگیز برای شما رخ داده است و من تمام عشقم را برای شما می فرستم.

بر اساس بیانیه ای که از دوست و شریک پادکست هچی، هدر دافی بویلستون، منتشر شد، او اکنون پایدار است. «آن در حال حاضر در وضعیت پایداری است. خانواده و دوستان او از شما می خواهند که در این دوران سخت به فکر و دعای شما باشید و به حریم خصوصی او احترام بگذارید.»

پلیس هچه را متهم نکرده است، اما گفته است که او با سرعت دو برابر مجاز رانندگی کرده است.

جمع‌آوری کمک مالی می‌گوید: «لین و خانواده‌اش به سختی از آسیب جسمی در امان ماندند، و ما از این بابت بسیار سپاسگزاریم. با این حال، خانه به طور کامل در آتش سوخت. ناراحت‌کننده‌تر این است که لین تمام طول عمر خود را از دارایی‌ها، یادگاری‌ها، تمام تجهیزات کسب‌وکارش از جمله لپ‌تاپ و آی‌پد، همه لباس‌ها و مایحتاج اولیه‌اش و همه وسایل خانه را از دست داد. با کمک آتش نشانان، او توانست چند وسیله احساسی آسیب دیده را از لاشه بیرون بکشد. همه چیز دیگر از بین رفته است.»

ماریو آنزوونی/ رویترز

یکی دیگر گفت: “بله، امیدوارم حال او خوب باشد، اما خوب است که بگویم افکار من با کسانی است که نزدیک بود کشته شوند.” “بیا الک.”

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

ساکن خانه که لین میشل نام دارد به خبرنگار CBS LA گفت تنا عزالدین پس از سقوط: «من یک آشفته ام. ما زنده‌ایم، اما تا آنجا که پیش می‌رود همین است.»

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع