معلمان سفید پوست اغلب در مورد دانش آموزان سیاه پوست به روش های کدگذاری شده نژادی صحبت می کنند

ما پژوهشگران آموزش هستیم که در مسائل فرهنگی و عدالت نژادی تخصص داریم. ما معتقدیم که یافته‌های ما نشان می‌دهد که مربیان چقدر تعصبات نژادی را علیه دانش‌آموزانی که به آنها واگذار شده است، نشان می‌دهند.

کلیشه ای رایج بود

هنگامی که یک معلم سفیدپوست مدرسه راهنمایی تگزاس در نوامبر 2022 به دانش‌آموزانش گفت که «قوم‌گرا» است و فکر می‌کند نژادش «برتر» است، سعی کرد موضع خود را با این استدلال توضیح دهد که او به سختی تنها کسی است که چنین دیدگاهی دارد.

معلم 1: بله، فقط یکی می گوید، “هی، می دانی که بچه داری، درست است؟” معلم 2: من؟ معلم 1: بله. معلم 2: اوه. معلم 1: اوه، ووورد.

از بین معلمانی که در گروه های متمرکز شرکت کردند، 84 درصد سفیدپوست بودند. در طول بحث های گروه متمرکز، 36 معلم از 38 معلم حداقل یک بار کلیشه ای را بیان کردند، اگرچه برخی تا 10 بار این کار را انجام دادند. در حالی که برخی از معلمان از کلیشه‌هایی که می‌شنیدند عقب نشینی می‌کردند، و حتی بیشتر اوقات نژادپرستی سیستماتیک را در زندگی دانش‌آموزان خود تصدیق می‌کردند، معلمان همچنان اغلب از کلیشه‌ها هنگام بحث درباره دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان استفاده می‌کردند.

معلم در حال گفتن به دانش‌آموزانش در یک ویدیوی ویروسی دیده می‌شود که «اجازه دهید تمام کنم…» در حالی که آنها شروع به مخالفت با اظهارات او کردند. “من فکر می کنم همه این فکر را می کنند. آنها فقط در مورد آن صادق نیستند.”

معلم به طور مستقیم وجود “بدرفتاری های مزمن” را با تغییر در جمعیت شناسی مدرسه مرتبط می کند. معلم عقیده دارد که در گذشته، زمانی که بدن دانش آموز تقریباً به یک اندازه سیاه و سفید بود، افراد سیاه پوست، مانند معاون وقت مدیر مدرسه، در مثال او، می توانستند رفتار بهتری را در مدرسه مشاهده کنند. بنابراین معلم کلیشه‌ای ضد سیاه‌پوستان را به شیوه‌ای رمزگذاری شده بیان می‌کند، به این معنی که دانش‌آموزان سیاه‌پوست به دانش‌آموزان سفیدپوست نیاز دارند تا «انواع مختلف رفتار را ببینند».

هیچ چیزی در مورد این تعامل از نظر نژادی صریح نیست. اما شوخی معلم کلیشه ای را از والدین سیاه پوست که از زندگی فرزندانشان جدا شده اند، با استفاده از یک زبان بومی آفریقایی آمریکایی – “ووورد” فراخوانی می کند. وقتی معلمان سفیدپوست در یک مدرسه عمدتاً سیاهپوست چنین اظهاراتی را بیان می‌کنند، این کلیشه را تایید می‌کنند که والدین سیاه‌پوست نسبت به فرزندان خود بی‌اهمیت هستند – حتی اگر هدف معلمان این نباشد.

راهی برای پیوند

اولیویا مارکوچی برای هیچ شرکت یا سازمانی که از این مقاله بهره می‌برد کار نمی‌کند، مشورت نمی‌کند، سهام ندارد یا از آن سرمایه‌گذاری می‌کند و هیچ وابستگی مرتبطی را فراتر از انتصاب دانشگاهی خود فاش نکرده است.



منبع

در مجموعه‌ای از گروه‌های متمرکز، از مربیان مدرسه خواستیم تا تجربیات خود در مدرسه، تعامل با دانش‌آموزان و افکار خود را در مورد شیوه‌های انضباط مدرسه منعکس کنند. ما به ویژه علاقه مند بودیم که نظرات آنها را در مورد انواع تخلفاتی که دانش آموزان به خاطر آنها تنبیه می شوند و نحوه تصمیم گیری در مورد مجازات های خاص بشنویم. به عنوان مثال، چرا برخی از دانش آموزانی که کلاس را مختل می کردند، بلافاصله از دفتر به کلاس درس بازگردانده شدند، اما برخی دیگر 10 روز تعلیق در مدرسه گرفتند؟

اکثر سؤالات گروه تمرکز به صراحت بر روی نژاد متمرکز نشده بودند. با این وجود، همچنان که معلمان در مورد روندهای آماری در نظم و انضباط مدرسه و در کل فرهنگ مدرسه خود منعکس می‌کردند، ما همچنان متوجه جریانی پنهان از کلیشه‌های کدگذاری شده نژادی بودیم.

بیشتر بخوانید:

مربیان به شیوه های ظریفی از دانش آموزان سیاه پوست الگوبرداری می کنند.  <a href="https://www.gettyimages.com/detail/photo/fourth-grade-girls-on-computers-royalty-free-image/608899871?phrase=black%20students%20classroom&adppopup=true" rel="نوفالو نواپنر" هدف ="_جای خالی" data-ylk="slk:جاناتان کرن از طریق Getty Images;elm:context_link;itc:0" کلاس="ارتباط دادن ">جاناتان کرن از طریق گتی ایماژ</a>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/1hqpO9vg9xusvMqSjH38qg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3NQ–/https://media.zenfs.com/en/the_conversation_us_articles_815/de6d13e391c9bdcf4f0ecf417451cb46″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/1hqpO9vg9xusvMqSjH38qg–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQ3NQ–/https://media.zenfs.com/en/the_conversation_us_articles_815/de6d13e391c9bdcf4f0ecf417451cb46″/></div>
</div>
</div>
</figure>
<p>به عنوان مثال، در “هی، می دانی که بچه داری، درست است؟”  شوخی، هر دو معلم در نتیجه شوخی خندیدند.  به همان اندازه مهم، بقیه معلم های اتاق هم خندیدند.  خنده نمایش مهمی از پیوند است.  در تعاملات دیگر، معلمان از شفاهی‌هایی مانند «مممم» یا «این است» استفاده می‌کردند تا از یکدیگر حمایت کنند زیرا درگیر کلیشه‌سازی دانش‌آموزان خود بودند.</p>
<h2>اصلاحات از طریق تأمل</h2>
<p>سوگیری های نژادی زمانی آشکار شد که ما گروه های متمرکز را با معلمان و دانش آموزان برگزار کردیم تا از آنها در مورد فرهنگ مدرسه و تجربیاتشان در مورد نظم و انضباط کلاسی بپرسیم.</p>
<p>یافته‌های ما در یک مطالعه بازبینی شده منتشر شد که در سال 2022 در آموزش شهری منتشر شد. این یافته‌ها بر اساس مطالعه‌ای است که در سال 2015 آغاز شد، زمانی که مدیران یک دبیرستان عمدتاً سیاه‌پوست از تیم تحقیقاتی ما برای درک اینکه چرا کارکنان آموزشی عمدتاً سفیدپوست کمک خواستند. تلاش برای ایجاد روابط مثبت با دانش آموزان.  در بخش اول مشارکت ما با مدرسه، متوجه شدیم که در حالی که دانش آموزان سیاه پوست 89٪ از بدن دانش آموزان را تشکیل می دهند، آنها 97٪ از کل تخلفات انضباطی را تشکیل می دهند.  برعکس، در حالی که دانش آموزان سفیدپوست 8 درصد از جمعیت دانش آموزی را تشکیل می دادند، تنها 1 درصد از ارجاعات انضباطی را دریافت کردند.  این یافته کمی اولیه مطالعات انجام شده در سراسر کشور را تأیید می کند که نشان می دهد، حتی در هنگام کنترل میزان بدرفتاری و فقر، دانش آموزان سیاهپوست همچنان در مقایسه با همسالان سفیدپوست خود به طور نامتناسبی نظم و انضباط دارند.</p>
<p>بر اساس آنچه راسل فازیو روانشناس اجتماعی دریافته است، اگر به معلمان زمان داده شود تا در مورد تعصبات بالقوه خود فکر کنند، شانس بیشتری برای حذف این سوگیری ها از تدریس خود خواهند داشت.  از طریق یادگیری حرفه ای سیستماتیک و پایدار، معلمان می توانند از سوگیری های ضمنی و صریح خود و چگونگی تأثیر آن سوگیری ها بر رفتار آنها آگاه شوند.  این نوع یادگیری حرفه ای باید با اصلاحات ساختاری برای حرفه ای کردن مجدد تدریس برای دستیابی به نتایج پایدار و ضد سوگیری همراه شود.</p>
<p

<p><button class=داستان ادامه دارد

ROWHEA ELMESKY یک کمک هزینه داخلی دانشگاهی دریافت کرد که به تأمین مالی این مطالعه کمک کرد.

از زمانی که مطالعه ما تکمیل شد، مربیان، مدرسه و منطقه به دنبال اصلاح سیاست‌های انضباطی و فرهنگ مدرسه خود بودند، از جمله بحث‌های عمیق در مورد اینکه چگونه سوگیری‌های آنها ممکن است بر نحوه انضباط دانش‌آموزان تأثیر بگذارد. مدرسه شروع به استفاده از شیوه های عدالت ترمیمی کرده است، رویکردی جایگزین برای نظم و انضباط که بر انسان سازی افراد و ترمیم آسیب پس از وقوع اشتباه تمرکز دارد. مدرسه یک کارمند تمام وقت برای حمایت از عدالت ترمیمی استخدام کرد. بر اساس اصل فعلی، در سال بعد، تعلیق در یک سال 47 درصد و غیبت مزمن 7 درصد کاهش یافته است.

نوشته شده توسط: Rowhea Elmesky، هنر و علوم در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس و اولیویا مارکوچی، دانشگاه جان هاپکینز.

با استفاده از نظریه‌ای که سرعت پیوند را اندازه‌گیری می‌کند، متوجه شدیم که وقتی معلمان از کلیشه‌های ضد سیاه‌پوستان استفاده می‌کردند، اغلب سریع‌تر و مؤثرتر با یکدیگر پیوند برقرار می‌کردند. انواع خاصی از ارتباطات – اغلب آنهایی که به صورت غیرکلامی اتفاق می افتند – می توانند به افراد کمک کنند تا با یکدیگر پیوند برقرار کنند. این پیوندها باعث می شود افراد احساس بهتری نسبت به خود و جامعه خود داشته باشند. در داده‌ها، معلمان اغلب از ارتباطات غیرکلامی یا صداهایی مانند «اوه، خنده» و ریتم مکالمه استفاده می‌کردند، در حالی که به دانش‌آموزانشان کلیشه می‌دادند.

معلم مورد نظر از آن زمان اخراج شده است. با توجه به اینکه او در یک فیلم ویدئویی در حال بیان اظهارات نژادپرستانه آشکار در کلاس درس یک مدرسه دولتی ضبط شده است، تعجب آور نیست. اما همانطور که در حین انجام مطالعه در یک مدرسه عمدتاً سیاهپوست با معلمان عمدتاً سفیدپوست متوجه شدیم، بسیاری از آنها – چه آگاهانه یا ناآگاهانه – اغلب دارای دیدگاه‌های نژادی منفی و کلیشه‌ای درباره دانش‌آموزان سیاه‌پوست و خانواده‌هایشان هستند. تفاوت اصلی این است که آنها این دیدگاه های منفی را به روش هایی کمتر آشکار نسبت به معلم تگزاس بیان می کنند.

این مقاله از سایت خبری غیرانتفاعی The Conversation که به اشتراک گذاری نظرات کارشناسان دانشگاهی اختصاص دارد، بازنشر شده است. این مقاله را دوست دارید؟ در خبرنامه ی هفتگی ما آبونه شوید.

در مثالی متفاوت، دو معلم سفیدپوست شروع به صحبت در مورد اینکه چگونه والدین در مدرسه خود به فرزندان خود اهمیت نمی دهند، پرداختند. در یک لحظه آنها وانمود کردند که پدر و مادر هستند، حتی یکی از معلمان به شوخی گفت که یکی از والدین کاملاً فراموش کرده است که حتی یک فرزند دارند:

برای مثال، در یکی از گروه‌های کانونی، یک معلم سفیدپوست خاطرنشان می‌کند که وقتی معاون مدیر وقت، یک مرد سیاه‌پوست، به عنوان دانش‌آموز به مدرسه رفت، «ما دارای تعداد دانش‌آموزان بسیار متنوع‌تری بودیم. بنابراین، او فرصتی یافت تا انواع مختلف رفتار را ببیند. و من فکر می کنم بسیاری از این بچه هایی که ما داریم، بدرفتاری های مزمن، این گزینه را ندارند. آنها در یک طبقه، طبقه به طبقه هستند که همه آنها دارای پیشینه اجتماعی-اقتصادی بسیار مشابهی هستند، و این واقعاً تفاوت ایجاد می کند، به نظر من. والدین آنها کار می کنند و قادر به نظارت بر آنها نیستند. شاید آن‌ها چنین تجربه موفقیت‌آمیزی در دبیرستان نداشته‌اند، بنابراین ابزارهایی را ندارند که برخی از بچه‌های دیگر – ما هنوز تعداد کمی از آنها را داریم، خوشبختانه تعدادی در کلاس‌های من داریم.»

در مدرسه‌ای که ما مطالعه کردیم، دیدگاه‌های منفی اتفاقات منفرد نبودند، بلکه بخشی از فرهنگ کلیشه‌های نژادی رمزگذاری‌شده بودند، که ما استدلال می‌کنیم که انضباط دانش‌آموزان سیاه‌پوست را با نرخ‌های نامتناسب بالاتری تشویق می‌کند.