مری ترامپ درباره دونالد در حال انتظار در کافه تریا لاگو

یکی از اقدامات او که توجه رسانه ها را به خود جلب کرد، پرتاب بشقاب او است. من و مری ترامپ به این موضوع خندیدیم، اما نمی‌دانستم که آیا او تا به حال دیده است که وقتی بزرگ می‌شود، بشقاب پرتاب می‌کند یا عصبانی می‌شود. او سریع گفت: «او هرگز مجبور نبود. او همیشه در مرکز توجه خانواده بود. هیچ کس هیچ وقت از او سؤال نکرد. ما همه تماشاگر و تشویق کننده دونالد بودیم، بنابراین چیزی برای ناراحتی او وجود نداشت. پدربزرگم دنیایی را ساخت که در آن دونالد هیچ غلطی نمی توانست بکند. او همیشه طوری ساخته شده بود که احساس کند مهم ترین فرد روی کره زمین است.”

از او پرسیدم که آیا او هرگز تسلیم شدن او را با دستبند می بیند. یا او خود را در مار-آ-لاگو سنگر می‌گیرد یا بدتر از آن، خود را کنار می‌زند تا از شرمندگی جلوگیری کند؟ ترامپ توضیح داد: نه، او هیچ کدام را انجام نخواهد داد. من نمی‌دانم این کار چگونه کار می‌کند، آیا وکلای او از قبل درباره چیزی مذاکره می‌کنند یا اینکه FBI در سحرگاه به خانه او حمله می‌کند. در هر صورت، او خود را قربانی می‌کرد و جنایت واقعی به ناعادلانه علیه او انجام می‌شد.»

آیا او فکر می کند عمویش به جلسات رسیدگی چسبیده است؟ مشکل دونالد این است که نیاز به توجه دارد. او آن را میل می کند. شنیده ها همه درباره اوست و این او را خوشحال می کند. دور ماندن او عملا غیرممکن است. حالا، وقتی لیز چنی گفت که او یک مرد 76 ساله است و نه بچه‌ای مغرور، احتمالاً او را آزار می‌دهد، فقط به این دلیل که او زنی قوی است که جرأت می‌کند از او سرپیچی کند.

شما عکس را دریافت می کنید یا قبلاً این عکس را دیده اید. شما ایده را دریافت کرده اید، یا قبلاً این ایده را داشتید، و داستان را می دانید، یا داستان ترامپ را خیلی قبل از آمدن هاچینسون و دیگران می دانستید. این یک فیلم اوباش است که ما بارها آن را دیده‌ایم که باعث می‌شود «Scarface» شبیه به یک داستان نوجوانی به نظر برسد.

اینکه ترامپ برای آرام کردن ناآرامی‌ها پس از شارلوتزویل کاری نکرد و چیزی نگفت جز اینکه گفت افراد خوبی در هر دو طرف وجود دارند. بنابراین، ما باید نگران باشیم که او هیچ کاری برای متوقف کردن شورشیان نژادپرست و نئوفاشیست در 6 ژانویه انجام نداد، جز اینکه به آنها گفت که آنها “دوست دارند”؟

بیشتر را دنبال کنید مدافع اخبار در غرور امروز در زیر



منبع

او ادامه داد: “اکنون، با گفتن همه اینها، اگر او در پشت میله های زندان قرار می گرفت، به نحوی خود را وفق می داد.” او عظمت کاخ سفید را ترک کرد، و اکنون او فقط یک مرد دیگر در کافه تریا در مار-آ-لاگو است که در آنجا مراسم عروسی را خراب می کند تا مردم او را تشویق کنند. او با قرار گرفتن در شرایط کم سازگار خواهد شد.»

دیدگاه های بیان شده در وکیل مدافعمقالات نظری متعلق به نویسندگان است و لزوماً بیانگر نظرات آنها نیست وکیل مدافع یا شرکت مادر ما، Equal Pride.

من همچنین با تعدادی از همجنس‌گرایان و همجنس‌گرایان کنگره درباره همه ویرانی‌های وحشتناکی که ترامپ ایجاد می‌کرد صحبت کردم. من با رئیس جمهور سابق جمهوری خواهان لاگ کابین صحبت کردم که حزب را ترک کرد و از همه پوسیدگی هایی که ترامپ به جمهوریخواهان تزریق کرد به ستوه آمده بود.

یا بود؟ هاچینسون و دیگران در نهایت پرده را پاره کردند – نه کشیدند – و حیوان شنیع و شنیع را که ترامپ پشت درهای بسته و غیره است، آشکار کردند. بسیاری گفتند که آمریکا بالاخره دید که دونالد ترامپ واقعی کیست. اما فکر نمی کنم این درست باشد.

مجبور شدم دوباره با او تماس بگیرم تا ببینم نظر او در مورد همه اخباری که در مورد دونالد از این شنیده‌های پرچرب به دست می‌آید چیست. وقتی دو سال پیش در این ماه با او صحبت کردم، نبوی بود. او در یک جمله خلاصه کرد که عمویش در مورد چه چیزی بود: “او هرگز بهتر نمی شود و ممکن است بدتر شود.”

پس از قتل جورج فلوید، ترامپ دستور حمله با گاز اشک‌آور، انفجار و سایر مهمات به معترضان مسالمت‌آمیز مقابل کاخ سفید را صادر کرد. چرا ما ناگهان غافلگیر شدیم که ترامپ می خواست «ماگ»های فلزیاب را از بین ببرند تا کالسکه مسلح او وارد مرکز خرید ملی شود؟

ابروها در مورد جلسه 18 دسامبر 6 ساعته کاخ سفید با فیدرهای پایینی که سرزده وارد شدند، یعنی رودی جولیانی، سیدنی پاول، مایک فلین، و مدیر عامل سابق Overstock، پاتریک برن، بالا رفت. اما ستاد انتخاباتی ترامپ در ژوئن 2016 با جاسوسان روسی در برج ترامپ در تلاش ناموفق برای نفوذ به هیلاری کلینتون با جاسوسان روسی ملاقات کرد. کدام یک بدتر است؟

جان کیسی ویرایشگر در کل برای وکیل مدافع.

آیا عمویش دوباره کاندید می شود؟ او این کار را دوست نداشت و دلیل اصلی کاندید شدنش این است که فکر می‌کند می‌تواند از متهم شدن به هر جرمی اجتناب کند. اما او این کار را دوست داشت، زیرا از بند حقوق استفاده می کرد و در طول دوره خود پول در می آورد. بهترین چیز در مورد ریاست جمهوری برای او این است که این یک کنسرت خوب است که پول زیادی برای او به ارمغان آورد.

ترامپ افزود: «دونالد هرگز با عواقب اقدامات خود مواجه نشده است و او این را می‌داند و تمایلی ندارد بفهمد که پاسخگو بودن به چه معناست».

مری ترامپ

من از طریق دو جلسه استیضاح، تحقیقات مولر، نوشتم و تمام کارهای نفرت انگیزی که دونالد ترامپ در دو سال آخر ریاست جمهوری و پس از ریاست جمهوری انجام داد را پوشش دادم.

شهادت کسیدی هاچینسون، دستیار سابق کاخ سفید و سایر کارکنان کاخ سفید در جریان جلسات عمومی کمیته 6 ژانویه در مورد رفتار تحقیرآمیز ترامپ (ممنونم، لیز چنی!) زمین را درهم شکسته بود.

ترامپ در نشست سران ناتو، نخست وزیر مونته نگرو را از سر راه خود دور کرد (او سعی کرد ناتو را نیز از سر راه خارج کند). بنابراین غیر قابل تصور نیست که او جزئیات سرویس مخفی خود را به اطراف منتقل کند.

از او پرسیدم، اول، آیا تا به حال از گفتن “من به شما گفتم” خسته می شوید؟ او در طول یک تماس تلفنی در این هفته گفت: “من آن را در این شرایط قرار نمی دهم.” در این مرحله، هرکسی که از شنیدن هایش در مورد دونالد شگفت زده شود، توجهی نمی کند. چیزی برای تعجب وجود ندارد. از پرتاب غذا گرفته تا خلاص شدن از شر “ماگ ها” به طوری که شبه نظامیان مسلح بتوانند در تجمع او شرکت کنند، او قادر به هر کاری است. او بدتر شد، همانطور که گفتم، خیلی بدتر شد.»

مری ترامپ

من یک فرضیه را در مورد اینکه همه چیز به سمت جنوب می رود برای دونالد مطرح کردم. اگر روزی به زندان افتاد. “بیایید امیدوار باشیم!” مریم با خنده حرفش را قطع کرد. اگر او پشت میله‌های زندان می‌ماند، دلش برای چه چیزی تنگ می‌شد، موهای بد بو یا برنزه مصنوعی؟ هیچ راهی وجود ندارد که او هرگز به خود اجازه دهد که چنین اتفاقی برای او بیفتد. او دستکاری شده تا عظمت خودش را باور کند. اینکه او خوش تیپ ترین، باهوش ترین و باهوش ترین فرد جهان است.»

منابع معتبر دیگری هم بودند که در این راه به من کمک کردند، با این هدف که همیشه سعی کنم نوری بر ظلم، تعصب و جنون دونالد ترامپ بتابانم.

شخص دیگری که اصلاً تعجب نکرد، مری ال ترامپ، خواهرزاده رئیس جمهور سابق بود. او پرفروش‌ترین نویسنده کتاب «بیش از حد و هرگز به اندازه کافی: چگونه خانواده من خطرناک‌ترین مرد جهان را خلق کردند» است، یک بررسی قطعی از روان عمویش، و مجری برنامه نمایش مری ال ترامپ.

من چند بار با مری ترامپ صحبت کرده ام و او به عنوان یک روانشناس به من بینشی در مورد فسق عمویش داد.

اخیرا ترامپ گفت که فکر می‌کند عمویش ممکن است کسی باشد که اکنون ترسیده است. منظور او از آن چه بود؟ او خاطرنشان کرد: «واضح است که او تلاش می‌کند از قدرت خود برای دستکاری مردم استفاده کند تا شهادت ندهند یا صادقانه شهادت ندهند، بنابراین دستکاری شاهد یک ترفند ناامیدکننده است. همچنین، او به این فکر می کند که زودتر نامزدی خود را اعلام کند، زیرا فکر می کند انجام این کار به نوعی از او محافظت می کند.

و به عنوان یک کنار، این نکته را مطرح کردم که هرگز کلمه “رئیس جمهور” را در مقابل نام او قرار ندهم. من افتخار می کنم که به آن پایبند بودم زیرا او هرگز واقعاً رئیس جمهور نبود.

ترامپ پس از ویران شدن قلمرو توسط طوفان، رول های دستمال کاغذی را به سمت جمعیت پورتوریکویی بی خانمان، گرسنه، آواره و مستاصل پرتاب کرد. پس از اینکه بیل بار، دادستان کل آمریکا گفت که تقلب در انتخابات صورت نگرفته، ترامپ یک همبرگر آبکاری شده را به دیوار اتاق غذاخوری ریاست جمهوری پرتاب کرد. کدام پرتاب بی رحم تر بود؟

مری ترامپ توضیح داد که به مردم صدمه می زند و آنها را به اطراف هل می دهد و آنها را می ترساند زیرا می داند که نمی توانند تلافی کنند.

ترامپ کاری کرد که جزئیات سرویس مخفی خود او را در حالی که به شدت مبتلا به کووید بود، جلوی مرکز پزشکی نظامی ملی والتر رید به شادی ببرد و سلامت جزئیاتش را به خطر انداخت در حالی که او را به اطراف می‌رانند تا بتواند برای جوندگان MAGA در مقابل اتاق تکان دهد. بیمارستان این که ترامپ سعی کرد چرخ خودروی ریاست جمهوری را از جزئیات سرویس مخفی خود بگیرد، به نظر در مقایسه کمرنگ است.

من نوشته ام برای وکیل مدافع به مدت سه سال در این ماه، تقریباً دو ستون در هفته ایجاد می‌شود، بنابراین مقدار زیادی تاریخ در حال انباشته شدن است.