ما می دانیم که مردم نگران بازگشت به زندگی قبل از همه گیری هستند

اما اواخر تابستان شاهد موجی از موارد جدید بود که توسط نوع دلتا تقویت شد. همین که فروکش کرد، Omicron آمد. با وجود اینکه این موج هم اکنون در حال فروکش است، مقامات بهداشت عمومی تمایلی به اعلام پیروزی ندارند. دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی رئیس‌جمهور، در جلسه توجیهی کاخ سفید با والنسکی، به آمریکایی‌ها یادآوری کرد که حتی کاهش اخیر موارد می‌تواند نشان‌دهنده آرامش محض قبل از ظهور نوع دیگری باشد.

که می‌تواند به این معنا باشد که، چه مردم در مورد کرونا مضطرب باشند و چه در مورد بازگرداندن این بیماری به گذشته، ممکن است مجبور باشند در وضعیت عدم اطمینان فعلی زندگی کنند. فائوچی در مورد مسیر نهایی همه گیری گفت: “ما باید صادق باشیم که نمی دانیم.” اما وی افزود: “ما معتقدیم که اکنون در مسیر درستی هستیم.”

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه را در واقعیت افزوده راه اندازی کنید.



Source link

همه‌گیری تلاش‌های قبلی برای بازگشایی را با انواع جدیدی که بازگشایی واقعی – ماسک‌ها را از روی ماسک‌ها برمی‌دارند، مردم در دفاتر باز می‌گردند، مدارس باز و رستوران‌ها پر – را به سمت آینده ناکام گذاشته است.

بهار گذشته، CDC دستورالعمل‌های ماسک‌سازی داخل ساختمان را برای افراد واکسینه‌شده لغو کرد، اقدامی که برخی تصور می‌کردند زودرس بود. سپس، در اوایل ژوئیه، پرزیدنت بایدن به جز اعلام استقلال از ویروس، به طور نمادین در روز استقلال در یک مهمانی که اولین پاسخ دهندگان را جشن می گرفت، ارائه شد. این نیز از سوی برخی به عنوان یک حرکت عجولانه تلقی شد.

دکتر روشل والنسکی، مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در جلسه استماع کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا به سوالات پاسخ می دهد. (گرگ نش/پول از طریق رویترز)

واشنگتن – روشل والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، در نشست چهارشنبه تیم واکنش به بیماری همه گیر کاخ سفید در مورد اینکه چه زمانی آمریکایی ها می توانند انتظار داشته باشند که زندگی به حالت عادی بازگردد، پاسخی تا حدودی مرموز اما آشکار ارائه کرد.

والنسکی گفت: «ما می دانیم که مردم مضطرب هستند.

یک کارمند مراقبت های بهداشتی یک بیمار COVID-19 را در ICU در بیمارستان هارتفورد در هارتفورد، کانن درمان می کند (شام آلیسون / بلومبرگ از طریق گتی ایماژ)

ما می دانیم که مردم نگران بازگشت به زندگی قبل از همه گیری هستند

والنسکی در توضیح اینکه چرا راهنمایی آژانسش در مورد ماسک زدن محتاطانه است و چرا کاهش اخیر در این زمینه، گفت: «ما واقعاً به نرخ بستری شدن در بیمارستان و نرخ مرگ و میر خود نگاه می‌کنیم تا ببینیم چه زمانی زمان رفع برخی از این تلاش‌ها است. این موارد با آن شور و شوقی مواجه نمی شود که برخی معتقدند سزاوار آن است.

یک کارمند مراقبت های بهداشتی یک بیمار COVID-19 را در ICU در بیمارستان هارتفورد در هارتفورد، کانن درمان می کند.

بیمارستان‌ها در بسیاری از نقاط کشور پر هستند و COVID-19 همچنان در ایالات متحده تلفات بسیار بیشتری نسبت به سایر کشورهای توسعه یافته دارد. آن سوسین، محقق بهداشت عمومی دارتموث، به نیویورک تایمز گفت: «ما آمار مرگ و میر بسیار بالایی را در ایالات متحده عادی کرده ایم.

در واقع، نظرسنجی اخیر YouGov برای Yahoo News نشان داد که 46 درصد از آمریکایی ها می گویند که جامعه باید یاد بگیرد که با این ویروس زندگی کند و به حالت عادی قبل از همه گیری بازگردد. نظرسنجی اخیر مونموث نتایج چشمگیرتری را نشان داد، به طوری که 70 درصد از پاسخ دهندگان با این جمله موافق بودند که “فقط باید به زندگی خود ادامه دهیم.”

یکی از سخنگویان والنسکی در پاسخ به این سوال که به کدام اضطراب اشاره می‌کند، به یاهو نیوز گفت: «این نظر در پاسخ به این سوال مطرح شد که آیا مردم می‌توانند عادت‌های خود را برای تجمع در گروه‌ها یا رفتن به بارها و رستوران‌ها تغییر دهند. دکتر والنسکی می‌داند که بسیاری از مردم نگران بازگشت به این فعالیت‌ها هستند و دیگر COVID-19 زندگی روزمره آنها را مختل نمی‌کند.»

دکتر روشل والنسکی، مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در جلسه استماع کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا به سوالات پاسخ می دهد.

مطمئناً نگرانی های زیادی وجود دارد: در مورد ابتلا به COVID-19 که همچنان باعث مرگ بیش از 2000 نفر در روز می شود، اما همچنین در مورد آنچه مقامات بهداشت عمومی برای آینده پیش بینی می کنند. مقاومت در برابر نقاب زدن در مدارس حتی در میان مترقی‌ها نیز در حال افزایش است، در حالی که این درک گسترده‌تر است که اگرچه احتیاط ممکن است موجه باشد، آمریکایی‌ها به طور فزاینده‌ای بی‌صبر می‌شوند.

والنسکی با اشاره به این واقعیت که Omicron تمایل به ایجاد بیماری خفیف بیشتری دارد، گفت: “خفیف تر به معنای خفیف نیست.” اما نزدیک به 40 درصد از آمریکایی های واجد شرایط واکسینه نشده اند. و از بین واکسن‌های کامل، 60 درصد واکسن تقویتی نداشته‌اند، که به گفته اپیدمیولوژیست‌ها برای ارائه بالاترین سطح محافظت در برابر ویروس کرونا ضروری است.

والنسکی خود را “محتاطانه خوشبین” توصیف کرد، اما چیزی مانند تایید بازگشت به حالت عادی که فرماندارانی که اوایل این هفته با رئیس جمهور بایدن ملاقات کردند، به آن امیدوار نبودند.