شومر پس از پیروزی وارناک اکثریت 51 کرسی سنا را جشن گرفت: “خدا را شکر که نامزد شد”

شومر رای دهندگان را به حمایت از دموکرات ها نسبت به جمهوری خواهان مورد تایید دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، که واکر را برای کاندیداتوری استخدام کرد و با ستاره فوتبال دهه ها قبل رابطه داشت، نسبت داد.

این دموکرات نیویورک گفت که اکنون که حزبش اکثریت اندکی در سنا دارد، آماده همکاری با جمهوری خواهان برای تصویب قوانین دو حزبی بیشتر است. در همین حال جمهوری خواهان ماه گذشته اکثریت اندک خود را در مجلس نمایندگان به دست آوردند.

سناتور رافائل وارناک، دی-گا، در یک مهمانی شب انتخابات در آتلانتا در روز سه شنبه دست تکان می دهد. (AP Photo/John Bazemore)

شومر لبخندی زد و گفت: «این یکی از معدود دفعاتی است که با تایید از لیندسی گراهام نقل قول می‌کنم.»

گراهام گفت: «دموکرات‌ها کار بسیار خوبی در انتخاب موضوعاتی انجام داده‌اند که پایه‌های آنها را تحریک می‌کند و از حمایت گسترده‌تری در میان مردم برخوردار است. “ما باید همین کار را انجام دهیم. من فکر می کنم بسیاری از افراد در حزب جمهوری خواه نمی بینند که ما به اندازه دموکرات ها این کار را با قاطعیت انجام می دهیم.

شومر با خنده گفت: «جمهوری خواهان را به چپ بپیچید. “یا حداقل به شدت به راست نپیچید.”



منبع

چاک شومر رهبر اکثریت سنا و سناتور رافائل وارناک. (تصویر عکس: Yahoo News؛ عکس‌ها: Michael Reynolds/EPA-EFE/Shutterstock، Carlos Barria/Reuters)

شومر در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود در کاپیتول هیل، وارناک را به خاطر بردی که «تاریخ را به چالش می کشد» تحسین کرد.

شومر گفت: «مردم متوجه شدند که جمهوری‌خواهان MAGA چقدر حق‌طلب شده‌اند. افراط گرایی در ذهن رای دهندگان

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، روز چهارشنبه، یک روز پس از پیروزی مجدد سناتور رافائل وارناک، دی گا، در انتخابات دور دوم در جورجیا با شکست هرشل واکر جمهوری خواه و کسب اکثریت 51 بر 49 به دموکرات ها، یک دور پیروز شد. اتاق فوقانی کنگره

شومر گفت: «مردم فقط یک بار در مورد چیزی مطالعه نکردند. “هر شب آنها در تلویزیون می دیدند که این هولیگان ها، این شورشیان در حال خشونت هستند، افسران پلیس را کتک می زنند … و همه اینها را می دیدند و می گفتند “وای.” و دیدند که رهبران جمهوری خواه حتی به این دیوانگی حمله نخواهند کرد.»

چاک شومر رهبر اکثریت سنا و سناتور رافائل وارناک.  (تصویر عکس: Yahoo News؛ عکس‌ها: Michael Reynolds/EPA-EFE/Shutterstock، Carlos Barria/Reuters)

“بزرگ است. شومر درباره برد وارناک گفت: این مهم است. ما می‌توانیم نفس راحتی بکشیم.»

شومر همچنین از نامزدهای دموکرات به دلیل تبلیغ قانون دو حزبی که سنا تابستان امسال تصویب کرد، تحسین کرد.

شومر قبل از اشاره به اظهارات سناتور لیندزی گراهام، RS.C. در اوایل چهارشنبه، گفت: “حرف من را قبول نکنید.”

شومر گفت: خدا را شکر که دوید. مردم گرجستان وضعیت بهتری دارند. گروه دموکرات سنا وضعیت بهتری دارد. و آمریکا وضعیت بهتری دارد، زیرا او شرکت کرد و پیروز شد.»

سناتور رافائل وارناک، دی-گا، در یک مهمانی شب انتخابات در آتلانتا در روز سه شنبه دست تکان می دهد.  (AP Photo/John Bazemore)

شومر همچنین توصیه های گستاخانه ای به جمهوری خواهانی داشت که ممکن است به دلیل عملکرد ضعیف خود در انتخابات میان دوره ای زخم های خود را لیس بزنند.