پلیس ایندیانا می گوید معاون به زن در ماشینش تجاوز می کند و به او 30 ثانیه فرصت می دهد تا از این قانون پیروی کند

این زن به پلیس گفت که استاکی در صندلی مسافر خودروی زن قرار گرفت، جایی که آن دو با هم صحبت کردند و قبل از سوار شدن در صندلی عقب، یکدیگر را بوسیدند.

در این سوگندنامه آمده است که در صندلی عقب، استاکی “پرخاشگر” شد و “به زور” زنان را لمس کرد. به گفته پلیس، او به مدت یک ساعت و نیم به او تجاوز جنسی کرد و او را خفه کرد تا اینکه “احساس کرد که دارد از حال می رود.” او دو بار به قربانی گفت که او “30 ثانیه فرصت دارد تا با پیشرفت های او عمل کند” و هنگامی که “او چندین بار به او “نه” گفت… او فقط ادامه خواهد داد.”

سوابق دادگاه نشان می دهد که استاکی دستگیر شد و 9945 دلار وثیقه نقدی را در روز چهارشنبه 7 دسامبر ارسال کرد. او یک جلسه استماع اولیه را برای 12 دسامبر برنامه ریزی کرده است.

زندانیان زن “شب وحشت” را توصیف کردند، اما کلانتر ایندیانا این ادعاها را رد می کند

پس از خروج آنها از خودرو، استاکی دوباره به زن تجاوز کرد. پلیس گفت: “او دوباره به او گفت “نه” و او باید ابتدا او را به یک قرار ملاقات می برد… فقط برای اینکه او را مجبور به توقف کند تا بتواند فرار کند.”

مقامات فلوریدا می گویند پلیس پس از تماس با او در اسنپ چت به دختر 13 ساله دو بار تجاوز می کند



منبع

دپارتمان پلیس ایوانسویل در سوگندنامه ای که روز سه شنبه 6 دسامبر در دادگاه مداری وندربرگ ثبت شد، گفت، جارد استاکی، معاون کانتی واریک، عصر روز جمعه، 2 دسامبر، با زنی در پارکینگ ایوانسویل ملاقات کرد.

به گفته پلیس، قربانی برای فرار، به استاکی گفت که اگر او ابتدا او را به قرار ملاقات بگذارد، می توانند رابطه جنسی داشته باشند.

به گفته مقامات ایندیانا، معاونی که متهم به تجاوز به یک زن در صندلی عقب ماشینش بود، به مرخصی اداری سپرده شد.

کلانتر شهرستان واریک در بیانیه ای در 7 دسامبر به مک کلاچی نیوز گفت که «کلانتر مایک وایلدر با معاون استاکی تماس گرفت و او را در انتظار انجام تحقیقات داخلی توسط کلانتر در مرخصی اداری قرار داد. کلانتر وایلدر از این اتهامات ناراحت است، اما تا زمان نتیجه تحقیقات داخلی اظهارنظر بیشتری نخواهد کرد.

ایوانسویل در حدود 170 مایلی جنوب غربی ایندیاناپولیس، در امتداد مرز ایندیانا و کنتاکی قرار دارد. شهرستان واریک در 20 مایلی شرق ایوانسویل قرار دارد.

وکیل استاکی در سوابق دادگاه آنلاین ذکر نشده است.

فدرال می گویند زندانبان سلول هایی برای حمله به زندانیان سیاه پوست باز کرده بود. او در زندان است

پلیس در سوگندنامه گفته است که استاکی با دو اتهام تجاوز جنسی روبرو است. طبق سوابق دادگاه، اتهامات رسمی ایالتی در انتظار است.