شما هرگز این عبارت را که کانیه وست به عنوان یک حرکت تجاری بالقوه برای علامت تجاری ثبت کرده است، باور نخواهید کرد.

شما هرگز این عبارت را که کانیه وست به عنوان یک حرکت تجاری بالقوه برای علامت تجاری ثبت کرده است، باور نخواهید کرد.

کانیه وست در تلاش است تا از یکی از ناسزاهایش استفاده کند.

علاوه بر این، او از لوگویی استفاده کرد که نشانه ای آشکار از شباهت سوپریم است.



منبع

حرکات وست نشان می دهد که هنوز مسائل حل نشده ای بین این دو وجود دارد و به نظر نمی رسد که او اجازه دهد آتش به این زودی ها کم شود.

در یک پست اینستاگرامی که در 4 اکتبر به اشتراک گذاشته شد، آمده است: «باید با استفاده از مرگ ویرژیل در کمپین «ye» قربانی شما در مقابل گالری الگوریتم بادام زمینی سیکوفانت شما خط بکشم.

مدت کوتاهی پس از پست اموری، وست در اینستاگرام به انتشار یک سری پیامک بین این زوج پرداخت.

TMZ گزارش می دهد که بنیانگذار Yeezy به تازگی برای علامت تجاری “خوب است که از شما b-tch می شنوم” ثبت نام کرده است. این عبارت اولین بار در جریان دعوای وست و ترمین امری به کار رفت.

“تو خیلی شکسته ای. نام ویرجیل را از دهان خود دور نگه دارید… @gabriellak_j نام خود را از دهانتان بیرون نگذارید… شما قربانی نیستید، شما فقط یک خودشیفته ناامن هستید که در حال مرگ برای تایید از دنیای مد است…مراقب باشید… حداقل ما همیشه “اوگاندا” را خواهیم داشت. پست خوانده شد

در واقع، “خوشحالم که از شما b-tch می شنوم” تنها علامت تجاری او برای مخالفت با مدیر خلاق نبود. وست همچنین برای علامت تجاری “Tremendez” ثبت نام کرد.

دوست سابق و مدیر خلاق فعلی سوپریم پس از نمایش خود در هفته مد پاریس که تی شرت هایی با مضمون «زندگی سفیدها مهم است» را به طور علنی از طریق لایو اینستاگرام وست پاسخگو کرده بود.

در همان پست، ایموری همچنین از گابریلا کارفا-جانسون ویراستار مدی جهانی ووگ دفاع کرد که پس از به اشتراک گذاشتن حقایقش در مورد بیانیه “زندگی سفیدها مهم است” توسط وست کشیده شد.

اولین پیامی که به عنوان پاسخی از سوی غرب در مبادله آنها دیده می شود، کم است و ببینید او زمینه پرورش علامت تجاری “خوب است از شما b-tch می شنوم.”