راننده DoorDash پس از دریافت انعام 1 دلاری، سفارش مشتری را در TikTok می خورد

آ نظر سنجی قرارداد توسط Circuit Route Planner سال گذشته فاش شد که 80 درصد از کارگران تحویل‌دهنده اعتراف کرده‌اند که بخشی از سفارش‌های مشتری خود را می‌خورند.

[Source]

اطلاعات بیشتر از NextShark: تیتوس لو، ستاره OnlyFans، “تجربه صادقانه زندان” خود را پس از 3 هفته پشت میله های زندان توضیح می دهد.

این ویدیو تا زمان نگارش این مقاله بیش از 560000 بازدید داشته است. بحث در بخش نظرات شامل اظهار نظر در مورد دستمزد کم به رانندگان تحویل، آداب مناسب انعام دادن و رفتار نامناسب برخی از رانندگان تحویل است.

“مشتری DoorDash فقط یک دلار انعام داد، هوم، بیایید ببینیم او در Arby چه گرفت؟” کاربر می گوید گوشت گاو و چدار، او دیپ فرانسوی و سیب زمینی سرخ کرده است. اوه مرد، این مورد علاقه من است.»

رانندگان همچنین اعتراف کردند که «عمدا» به بسته‌ها/اقلامی که برای تحویل آنها استخدام شده‌اند آسیب رسانده‌اند (23 درصد)، ادرار کردن در محل یا نزدیک محل سکونت مشتری (9 درصد)، باز کردن و سپس بستن مجدد بسته‌ها (17 درصد) و سرقت بسته‌های در نظر گرفته شده برای دیگران. (17%).

اطلاعات بیشتر از NextShark: پاسخ ویروسی کاربر TikTok به نامیده شدن “خیلی چاق” توسط یک غریبه تصادفی، او را لال می کند.

سپس سازنده محتوا شروع به خوردن چیزی می کند که به نظر می رسد یک سرخ کرده سرخ شده باشد قبل از اینکه ویدیو را با «متشکرم $1 تخلیه کننده! صلح!»

“من گاهی اوقات به معنای واقعی کلمه می دویدم (اگر چیزی نریزد) با سفارشات و سرعت 80 کیلومتر بر ساعت 1 ستاره و نکات بد دریافت می کردم. یکی از تحویل‌دهنده‌ها گفت که هنوز 50 دلار در ساعت می‌کشید.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مسافر درخواست آب می کند و خدمه کابین سنگاپور ایرلاینز را در ویدیوی ویروسی تهدید می کند

TikToker در پاسخ به یک نظر دهنده که از او پرسیده بود چرا باید برای انجام وظیفه خود به عنوان یک تحویل‌دهنده انعام دریافت کند، TikToker یک ویدیوی بعدی منتشر کرد که می‌گوید مشتریانی که نمی‌توانند انعام بدهند، می‌توانند سفارش‌ها را خودشان تحویل بگیرند.

“از شرکت بپرسید که چرا از این کار کوتاهی نمی کنید”یک نظر دهنده پیشنهاد می کند که هزینه تحویل بالاتر از هزینه های برنامه است.

یک راننده DoorDash اخیراً به دلیل اینکه ظاهراً پس از دریافت یک دلار برای انعام، سفارش مشتری را خورده، در رسانه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شد.

“به همین دلیل است که من از DoorDash استفاده نمی کنم. من به دیگران که غذای من را تحویل می دهند یا سفارشم را خراب می کنند اعتماد ندارم، اما من انعام می دهم.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کاربر سنگاپوری TikTok تشخیص ماه عسل COVID-19 را در ویدیوی ویروسی به آهنگ هوشمندانه تبدیل می کند

راننده ای که می رود نکات Doordash (@doordashtips2) در TikTok، کلیپ کوتاهی را در سایت اشتراک ویدیو منتشر کرد که نشان می دهد محتویات یک کیسه فویل قرمز را مصرف می کند.

یکی دیگر توضیح داد: «همیشه انعام برنامه را کم می‌کنم، اما وقتی آن شخص در خانه من ظاهر می‌شود، همیشه به او 10 دلار یا بیشتر انعام می‌دهم.

مقالات مرتبط:



منبع

رانندگان تحویل که به رفتارهای بد خود اعتراف کردند می گویند عدم احترام آنها به دلیل انعام بد (73٪)، طعمه گرفتن انعام یا دادن انعام سخاوتمندانه هنگام سفارش قبل از برداشتن آنها (30٪)، پارس کردن سگ های مشتریان در آنها (57%)، استفاده از محتوای پست‌های TikTok یا رسانه‌های اجتماعی مشتریان (42%) و مشتریان غیر دوستانه (30%).

«چرا سفارش را پذیرفتی؟ شما دقیقاً می‌دانید که از قبل چه چیزی دریافت می‌کنید. این غیرقابل توجیه است و همه ما رانندگان را در وضعیت بدی قرار می دهد.