رأی گیری در مورد پیشنهاد کوین مک کارتی برای ریاست مجلس به روز سوم کشیده می شود

به گفته مت گلسمن، عضو ارشد مؤسسه امور دولتی دانشگاه جورج تاون، حتی اگر یکی از همکاران در جلسه خصوصی گروهی به نامزدی رای دهد، حزب معمولاً برای حمایت از نامزد خود در ماه ژانویه در مجلس نمایندگان متحد می‌شود.

بازگشت مک کارتی پس از از دست دادن شش برگه رای؟ مک کارتی در مجموع شش بار نامزد شده و هر برگه رای را از دست داده است. جمهوری خواهان پیشتاز ریاست مجلس بودند، اما بلوکی از جمهوری خواهان از حمایت از نماینده کالیفرنیا خودداری کرده اند.

  • روز دوم: “روز گراند هاگ”: مجلس بدون سخنران به تعویق افتاد زیرا مک کارتی در دور ششم شکست خورد

    رأی گوینده چگونه اتفاق می افتد؟

    این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: به‌روزرسانی‌های زنده: پیشنهاد کوین مک کارتی برای ریاست مجلس نمایندگان در روز سوم منتشر شد.



  • منبع

    واشنگتن- پس از اینکه کوین مک کارتی، رهبر جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه نتوانست آرای کافی را به دست آورد، مجلس نمایندگان قصد دارد برای سومین روز دوباره تشکیل جلسه دهد تا تصمیم بگیرد که چه کسی به عنوان سخنران بعدی خدمت خواهد کرد. این اولین بار در یک قرن است که این روند تا این حد طول می کشد.

    روز اول: مجلس بدون سخنران جدید به تعویق افتاد زیرا مک کارتی در سه دور رأی گیری شکست خورد

    مک کارتی نتوانسته است آستانه لازم برای سخنران شدن در مجموع شش رای گیری را برآورده کند.

    یک نامزد برای کسب نامزدی در جلسه خصوصی برای رهبری فقط به اکثریت آرا از حزب مربوطه خود نیاز دارد.

    با این حال، هنگامی که کل مجلس رای می‌دهد، تنها چند رای در مخالفت با نامزدی از حزب خودشان می‌تواند به قیمت ریاست‌جمهوری تمام شود.

    تجزیه و تحلیل هوشمند به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

    پس از اینکه کوین مک کارتی، رهبر حزب جمهوریخواه در برابر مخالفان تندرو، سه رای متوالی را از دست داد، مجلس نمایندگان روز سه‌شنبه را بدون سخنران جدید به تعویق انداخت.

    اینجا بیشتر بیاموزید: بعد از اینکه مک کارتی چندین بار رأی رئیس مجلس را از دست داد چه اتفاقی می افتد؟ در اینجا نحوه کار این فرآیند آمده است.

    اتفاقی که سه شنبه افتاد

    قبل از شروع کنگره جدید، هر دو حزب یک جلسه خصوصی برگزار می کنند که در آن رهبران حزب را برای کنگره بعدی انتخاب می کنند. این قبل از 3 ژانویه، آغاز رسمی دوره جدید، زمانی که همه اعضای مجلس به رئیس مجلس رای می‌دهند، انجام می‌شود.

    – ریچل لوکر

    در اینجا آخرین تحولات آمده است:

    • خلاصه روز اول را اینجا بخوانید: مجلس بدون سخنران جدید به تعویق افتاد زیرا مک کارتی در سه دور رأی گیری شکست خورد

      — کارکنان USA TODAY

      مک کارتی معاملات را قطع می کند. یک ساعت پیش از تشکیل مجدد مجلس در چهارشنبه شب، صندوق رهبری کنگره و باشگاه رشد گرد هم آمدند تا از مک کارتی به عنوان سخنران حمایت کنند.

    • آخرین باری که رای برای رئیس جدید از اولین رای گیری گذشت 100 سال پیش، در سال 1923 بود. این از دست دادن نشان می دهد که چگونه جنگ داخلی جمهوری خواهان بین میانه روها و تندروها اکثریت جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان را پیچیده خواهد کرد.

      در روز سوم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اعضا به رای دادن ادامه خواهند داد. رای گیری تا انتخاب یک سخنران ادامه خواهد داشت. مجلس همچنان فلج است و اعضای منتخب سوگند یاد نکرده اند، فاقد مجوزهای امنیتی هستند و اتاق پایین قادر به انجام هیچ گونه کار قانونی نیست.

    مجلس در ظهر، زمانی که اعضا می توانند برای بار هفتم رای دهند، دوباره تشکیل جلسه می دهد. هرج و مرج بیش از دو روز در مجلس تحت رهبری حزب جمهوری خواه می تواند نشان دهنده مسیری پر از دست انداز برای کنگره 118 جدید باشد.