تد کروز خاطره ای از “زن زیبا با هولتر بالا” که پشت سر او در استادیوم یانکی نشسته بود را یادآوری می کند.

همه چیز در پادکست سناتور تد کروز در روز چهارشنبه عجیب شد، زیرا او خاطرات “زن زیبا با بند بالا” را که پشت سر او در استادیوم یانکی در طول بازی 4 سری مسابقات لیگ قهرمانان آمریکا نشسته بود را یادآوری کرد.

او گفت: “قبل از آن بود. او یک ژاکت یا چیزی پوشیده بود. او فقط یک فن پشت من بود تا اینکه… او نبود.”

در جریان «حکم»، جمهوری‌خواه تگزاس به یاد می‌آورد که چگونه باید در طول بازی به خود یادآوری می‌کرد که به جلو نگاه کند تا جلوی دوربین گرفته شود که به آن زن نگاه اشتباهی می‌کند.

کروز گفت که دوستی که در کنار او نشسته بود به نحوه استفاده از عبارت مونتی پایتون، “او زمین های بزرگی دارد” اشاره کرد.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

سناتور تد کروز، آر-تگزاسی در حال حضور در بازی 4 از سری مسابقات بیسبال لیگ آمریکا بین نیویورک یانکیز و هیوستون آستروس، یکشنبه، 23 اکتبر 2022، در نیویورک.AP Photo/جان مینچیلو

  • او گفت: «بنابراین او این را به من می‌گوید، و من می‌گویم، «باشه، تنها چیزی که نیاز داریم این است که یک ویدیو از من بچرخد و چشمانم به سمت پایین حرکت کند». “در یک ثانیه 24 فریم وجود دارد. برای یک 24 ثانیه به پایین نگاه می کنم و این تصویری است که آنها با آن می روند.”

    کروز در سال 2017 هنگامی که حساب توییتر او یک توییت حاوی محتوای مستهجن را لایک کرد، به طرز بدنامی باعث ایجاد جنون در رسانه های اجتماعی شد. او علت آن را تصادف یکی از کارکنان عنوان کرد.

    استادیوم تد کروز یانکی
    او گفت که احتمالاً 30 یا 40 نفر داشته است “به من پیشنهاد می کنند کاری انجام دهم که از نظر آناتومیک غیرممکن است” و مردی را که بر سر او فریاد زده بود “جیکاس” خطاب کرد، اما احتمالاً 150 عکس با طرفداران یانکی گرفته است. او گفت: «شما این نیویورکی‌های بزرگ را دارید که مرا در آغوش می‌گیرند، و مثل اینکه ما تمام مدت سلفی گرفتیم.

    او در پادکست خود گفت که به خود یادآوری کرده است که از تماشای دوربین در حال نگاه کردن به زن جلوگیری کند.

  • تد کروز خاطره ای از “زن زیبا با یک هالتر بالا” که پشت سر او در استادیوم یانکی نشسته بود را یادآوری کرد.

  • کروز در ورزشگاه یانکی بود تا هیوستون آستروس را تشویق کند که به مسابقات جهانی راه یافت. دیدار او پس از اینکه برخی از طرفداران یانکی با حرکات دست و کلمات چهار حرفی از او استقبال کردند، توجه زیادی را به خود جلب کرد، اما او گفت که تصویر رسانه‌ای از استقبال او «تعریف اخبار جعلی» است.

    او گفت که زن پشت سر او “در واقع خیلی خوب بود” و آنها در اوایل بازی یک سلفی گرفتند.

    او گفت: “باید اعتراف کنم، کل بازی لعنتی، من می گویم، “من به جلو نگاه می کنم. یا اگر برگردم، چشمانم بالا است، لعنتی.”

    کروز، که متاهل است و دو دختر دارد، گفت که دوستش یادداشت کرده است که چگونه، “برای استفاده از عبارت مونتی پایتون، “او زمین های بزرگی دارد.”