بومن حداقل در 3 مسابقه نسکار با شکستگی مهره شرکت کرد

ریک هندریک، مالک Hendrick Motorsports گفت: «خوشحالیم که الکس در خانه است، روحیه خوبی دارد و تحت درمان در سطح جهانی است. «دادن زمان کافی به او و مهمترین منابع برای بهبودی، اولویت اصلی ما است. او فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد و شماره 48 در اوج بازی است.”

بومن عصر سه شنبه در آیووا تحت درمان قرار گرفت و دوباره چهارشنبه در شارلوت مورد ارزیابی قرار گرفت. او فصل گذشته پنج مسابقه را به دلیل ضربه مغزی از دست داد.

بومن در یک تصادف عصر سه شنبه – که تولد 30 سالگی او بود – دچار شکستگی فشاری شد. در حالی که در مسابقه اتومبیلرانی سرعت در 34 Raceway در غرب برلینگتون، آیووا شرکت می کرد. این رویداد بخشی از یک سری مسابقات مسابقه ای بود که توسط هم تیمی او در هندریک، کایل لارسون ایجاد شد.

شارلوت، NC (AP) – الکس بومن در یک تصادف اتومبیل اسپرینت دچار شکستگی مهره شد و هندریک موتور اسپورت روز چهارشنبه گفت که ستاره نسکار حداقل سه مسابقه بعدی جام را از دست خواهد داد.

جاش بری جایگزین بومن خواهد شد، که برای 5 مسابقه جای چیس الیوت را پر کرد زیرا الیوت از شکستگی پا بهبود یافت. بری در شورلت شماره 48 که این آخر هفته در دوور بین‌المللی سرعت در دلاور آغاز می‌شود، حضور خواهد داشت.

“اول، من می خواهم به همه بگویم که حالم خوب است. بومن در شبکه های اجتماعی نوشت. بیرون بودن از ماشین هرگز به‌روزرسانی نیست که هیچ راننده‌ای بخواهد آن را انجام دهد.»

مسابقات اتومبیل رانی AP: https://apnews.com/hub/auto-racing و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

___

بومن در این فصل از 10 مسابقه در 10 مسابقه برتر 6 رتبه را کسب کرده است. او یک سوم بهترین فصل در لاس وگاس و در کورس جاده در Circuit of the Americas بود.

Hendrick Motorsports درخواست معافیت پزشکی می کند تا بومن بتواند واجد شرایط بازی های پلی آف سری NASCAR 2023 باشد.

بری برای JR Motorsports وابسته به Hendrick در سری Xfinity رانندگی می‌کند و پنج پیروزی حرفه‌ای در سطح دوم NASCAR دارد. او در اوایل این ماه در حالی که جای الیوت را در ریچموند پر می کرد، بهترین مقام شغلی خود را به عنوان دومی در سری جام کسب کرد.