گزارش می‌گوید کانیه وست یک طراح Yeezy را مجبور کرد که در یک جلسه ساعت‌ها روی زمین بنشیند و به او گفت که لیاقت این را ندارد که پشت میز بنشیند.

با این حال، ما در مورد گفتگوهای خصوصی، جزئیات یا رویدادهایی که به تصمیم ما برای پایان دادن به شراکت آدیداس Yeezy منجر می شود و از اظهار نظر در مورد هرگونه گمانه زنی مرتبط خودداری می کنیم، بحث نمی کنیم.

برخی از کارکنان سابق نیز به این نشریه گفتند که وست در موارد متعدد تصاویر صریح از همسرش کیم کارداشیان را به آنها نشان داده است.

کارمند سابق که توسط این نشریه ذکر شده است، گفت که این حادثه با اختلاف نظر بین وست و طراح جوان آغاز شد.

کانیه وست

کارمند سابق وست به یاد می آورد که قبل از اینکه طراح برای بقیه جلسه روی زمین بنشیند، گفت: “شما لیاقت نشستن پشت میز را ندارید.”

بر اساس این گزارش، طراح روی خط آدیداس-ییزی کار می کرد.

سخنگوی آدیداس گفت: “آدیداس سخنان تنفرآمیز و رفتار توهین آمیز را تحمل نمی کند و بنابراین شراکت آدیداس Yeezy را خاتمه داده است. ما به طور فعال در گفتگو با کارمندان خود در مورد اتفاقاتی که منجر به تصمیم ما برای پایان دادن به این توافق می شود، مشغول بوده و هستیم. آنها از حمایت کامل ما برخوردارند و همانطور که در حال کار بر روی جزئیات فسخ هستیم، واضح بوده ایم که می خواهیم استعداد و مهارت های کارکنان خود را در سازمان حفظ کنیم.

این نشریه با بیش از دوجین کارمند سابق آدیداس و Yeezy صحبت کرد. کارمندان سابق که خواستند نامشان فاش نشود، به این نشریه گفتند که وست محیطی سمی برای افرادی ایجاد کرد که زیر نظر او در شراکت آدیداس-ییزی کار می کردند. همکاری این خواننده رپ و غول لباس ورزشی نه سال به طول انجامید.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

سخنگوی آدیداس گفت: آدیداس سخنان نفرت انگیز و رفتار توهین آمیز را تحمل نمی کند.تصاویر MEGA/GC/Getty Images

  • کارگران سابق گفتند که وست از برخی کارگران تمجید خواهد کرد در حالی که برخی دیگر را که قبلاً از آنها حمایت کرده بود تحقیر می کند. یکی از کارمندان سابق آن را به عنوان “بازی های فکری” توصیف کرد.

    طبق رولینگ استون، کانیه وست، که با نام Ye نیز شناخته می شود، یک طراح زن جوان را وادار کرد تا برای یک جلسه ساعتی روی زمین بنشیند.

    به گفته رولینگ استون، کانیه وست یک بار یک طراح را مجبور کرد برای یک جلسه ساعتی روی زمین بنشیند.

  • نمایندگان Yeezy به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند. غرب برای اظهار نظر مستقیم امکان پذیر نیست.

    وست در 25 اکتبر پس از یک سری رسوایی ها و انتقادات شدید عمومی توسط آدیداس کنار گذاشته شد. در یک حادثه، خواننده رپ مجموعه‌ای از توئیت‌های یهودی‌ستیزانه منتشر کرد. حساب کاربری او به دنبال این پست ها قفل شد اما بعداً دوباره فعال شد.

    یکی از کارکنان سابق گفت که این حادثه به دنبال اختلاف نظر بین وست و طراح رخ داد.