فلوریدا آموزش های جدیدی را برای معلمان ارائه می دهد که می گوید این یک “تصور اشتباه” بود که “بنیانگذاران خواهان جدایی شدید کلیسا از ایالت بودند”.

او گفت: “ما بی شرمانه در حال ترویج مدنی و تاریخی هستیم که درست است و سعی در پیشبرد یک دستور کار ایدئولوژیک ندارد.”

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا و وزارت آموزش فلوریدا اعلام کردند که در تابستان امسال میزبان 10 جلسه آموزشی منطقه ای 3 روزه آموزش حرفه ای مدنی برای 2500 معلم خواهند بود تا در تابستان 2022 بیش از 2500 معلم را در خود جای دهند. این آموزش با کمک هزینه 700 دلاری همراه است.

اسلایدهای ارائه شده از آموزش، که توسط The Miami Herald از طریق درخواست ثبت عمومی به دست آمده است، دارای گرافیک هایی است که نشان می دهد جورج واشنگتن و توماس جفرسون با برده داری مخالف بودند و در عین حال از ذکر این که برده دارند غفلت کردند.

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در یک کنفرانس مطبوعاتی برای بحث در مورد ابتکار آموزش مدنی فلوریدا در آکادمی فناوری اطلاعات کرومز در سنفورد صحبت می کند.

دیسانتیس در طی یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنجشنبه گفت که آموزش مدنی جدید “تلقین بیدار” به کودکان را عقب می اندازد و گفت که کودکان در ایالت در حال یادگیری “تاریخ واقعی” هستند.

ریچارد جاد، معلم کانتی بروارد، به پست گفت: «بررسی من از این آموزش این است که آموزش مدنی در ایالت فلوریدا در حال حاضر به سمت ایجاد برخی دیدگاه‌های خاص است. “تزی که آنها با آن مطرح کردند این است که جدایی واقعی کلیسا و دولت وجود ندارد.”

این آموزش گفت که این یک “تصور اشتباه” است که “بنیانگذاران خواهان جدایی شدید کلیسا از دولت بودند.”

سگال گفت: “یک روش بنیادگرای مسیحی بسیار قوی برای تحلیل نقل قول ها و اسناد مختلف وجود داشت. این نگران کننده بود.”

جاد به مربیان پست گفت که به معلمان گفته شد: “این راهی است که شما باید فکر کنید.”

آنا فوسکو، رئیس اتحادیه معلمان برووارد، به پست گفت که برخی از معلمان شرکت کننده به او گفتند که به آنها گفته شده است که فقط “یک طرف” از تاریخ را ارائه دهند.

واشنگتن پست گزارش داد که برخی از معلمان شرکت کننده می گویند که نگران هستند این آموزش یک طرفه باشد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا قبلاً یک برنامه آموزشی 3 روزه مدنی برای معلمان را اعلام کرده بود.

  • به گزارش پست، این آموزش شامل این عبارت بود که «بنیانگذاران خواهان جدایی شدید کلیسا از دولت بودند» یک «تصور اشتباه» است.

    فوسکو گفت: «سپس آن‌ها به نوعی در ارزش‌های مسیحی لغزش کردند و این واقعیت را نادیده گرفتند که این کشور از فرهنگ‌ها و مذاهب مختلف تشکیل شده است.

    معلمان به واشنگتن پست گفتند که آموزش های جدید آموزش مدنی برای معلمان فلوریدا ایده های نادرست در مورد جدایی کلیسا از ایالت را ترویج می کند.

    ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در یک کنفرانس مطبوعاتی برای بحث در مورد ابتکار آموزش مدنی فلوریدا در آکادمی فناوری اطلاعات کرومز در سنفورد صحبت می کند.پل هنسی / تصاویر سوپا / لایت راکت از طریق گتی ایماژ

    • DeSantis اخیراً قوانینی را وضع کرده است که مطالبی را که دانش‌آموزان می‌توانند در مورد تاریخ، نژاد، جنسیت و تمایلات جنسی بیاموزند یا بحث کنند، محدود می‌کند.

      باربارا سگال، معلم دولتی کلاس دوازدهم در دبیرستان فورت لادردیل، به تامپا بی تایمز گفت که این آموزش “بسیار کج” بود.

      FDOE گفت که این آموزش “با استانداردهای بازنگری شده مدنی و دولتی مطابقت خواهد داشت”، اما برخی از معلمان در مورد دستورالعمل ها ابراز نگرانی کرده اند.