1000 کارگر حقوق بگیر فورد پس از اخطار بازنشستگی خودروسازان بازنشسته شدند

انتخاب پرداخت مبلغ یکجا یک گزینه است نه یک الزام.

به گفته او، در برخی موارد، مردم احساس اضطراب می‌کردند که تصمیم بزرگی در زندگی می‌گیرند که بر 30 سال آینده زندگی‌شان تأثیر می‌گذارد، اما فقط دو ماه فرصت داشتند تا تصمیم بگیرند چه کاری انجام دهند – همه اینها در حالی که باید همزمان کار کنند.

با این حال، فارلی اشاره کرده است که ممکن است در تلاش برای رقابتی‌تر شدن در هزینه‌های عملیاتی شرکت، کاهش شغل‌های اضافی در افق باشد.

این بازنشستگی ها مستقل از اقدامات اخیر شرکت است که شامل کاهش شغل در بخش هایی از شرکت است که بر خودروهای موتور احتراق داخلی سنتی تمرکز دارد. در حالی که مدیر عامل جیم فارلی، شرکت را به دو واحد فورد مدل e (برقی) و فورد بلو (غیر برقی) تقسیم کرد، این کامیون‌های فورد بلو هستند که درآمد مورد نیاز برای تغییر خودروساز دیربورن را ایجاد می‌کنند.

آلیسون نلسون، یک وکیل در شرکت فورد موتور، در مراسم بزرگداشت فارغ‌التحصیلی او از کالج حقوق دانشگاه ایالتی میشیگان در سال 1990 در اینجا نشان داده شده است. او 30 سال کار حرفه‌ای را در حمایت از تنوع، برابری و گنجاندن رنگین پوستان گذرانده است.

“به ماجراجویی بعدی”

این مقاله در ابتدا در دیترویت فری پرس منتشر شد: 1000 کارگر فورد حقوق بگیر پس از هشدار بازنشستگی بازنشسته شدند.



منبع

او گفت که هیچ بخشی تحت تأثیر این بازنشستگی ها قرار نگرفته است. این شرکت جزئیات خاصی در رابطه با بازنشستگان، از جمله اینکه چه تعداد از آنها به صورت یکجا خرید می کنند، فاش نمی کند.

این شرکت روز چهارشنبه تأیید کرد که تقریباً 1000 کارمند تا مهلت 1 دسامبر برای بازنشستگی انتخاب شدند.

ماریسا بردلی، سخنگوی فورد، به روزنامه آزاد گفت: «ما به همه کارکنان فورد که امسال بازنشستگی را انتخاب کرده‌اند تبریک می‌گوییم. ما از خدمات ده‌ها سال آنها سپاسگزاریم و برای آنها بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم تا فارغ‌التحصیلان فورد شوند. همانطور که کار را تغییر می‌دهیم، از رشد و توسعه‌ای که برای کارمندان باقی‌مانده‌مان خواهد داشت هیجان‌زده هستیم.»

در یادداشت فورد که شامل آن نیز می شود، می نویسد: «اگر قصد بازنشستگی و انتخاب گزینه مبلغ مقطوع را دارید، مهم است که تأثیر نرخ های بهره بالاتر بر مبلغ مجموع فردی خود را درک کنید، در صورتی که پس از 1 دسامبر 2022 بازنشسته شوید. یک نظرسنجی مختصر برای کمک به برنامه ریزی شرکت برای بازنشستگی کارکنان.

اسلانکارد یک هفته پیش نوشت: “چیزی که بیشتر به یاد خواهم آورد، دوستی ها، روابط کاری و اشتیاق عمومی افرادی است که از سرتاسر جهان ملاقات کردم. تجارت #خودرویی فوق العاده است.” “این واقعا یک رویا بود. به ماجراجویی بعدی.”

اندی اسلانکارد که پس از 29 سال کار در فورد به عنوان مهندس ارشد برنامه بازنشسته شد، شرح می دهد که شغل خود را در هوافضا ترک کرده و روی وسایل نقلیه هیبریدی کار می کند. او پروژه هایی از جمله F-150 Lightning، Ford GT Shelby GT، Ford Fiesta، Bronco Sport و Lincoln Nautilus را برجسته می کند.

بنابراین، برای مثال، اگر شخصی به دنبال پرداخت مبلغ 500000 دلاری در سال 2022 باشد، ضرر در سال 2023 می تواند در محدوده 100،000 تا 125،000 دلار باشد.

Sam G. Huszczo، یک تحلیلگر مالی مجاز در ساوتفیلد، چهارشنبه گفت که شرکت او با مشتریان فورد در مورد بازنشستگی در سال 2022 و انتخاب گزینه مبلغ یکجا بحث های زیادی داشته است.

بیشتر:مدیرعامل فورد می گوید که خودروسازان برای دستیابی به اهداف به استعدادهای کاملا متفاوت نیاز دارند. در اینجا دلیل آن است

فورد در ماه سپتامبر ایمیلی به کارمندان حقوق بگیر واجد شرایط بازنشستگی ارسال کرد که در آن هشدار و اندکی توصیه در مورد بازنشستگی در سال جاری برای به حداکثر رساندن پرداخت مستمری مقطوع داشت.

بازنشستگانی که مستمری ماهیانه سنتی را انتخاب می کنند، تغییری بر اساس نرخ بهره یا تورم بالاتر نمی بینند. بسیاری از حقوق بازنشستگی‌ها شامل تعدیل هزینه‌های زندگی نمی‌شوند که بر اساس تورم، چک بازنشستگی ماهانه را افزایش می‌دهد، مانند تامین اجتماعی.

لینکدین، شبکه حرفه ای کسب و کار آنلاین، حاوی خداحافظی های زیادی از کارمندان فورد در روزهای اخیر است.

او گفت: «گروه اصلی افرادی که تصمیم گرفتند از پیشنهاد مبلغ مقطوع استفاده کنند، به هر حال قصد داشتند در سال 2023 یا 2024 بازنشسته شوند. و این کافی بود تا آن‌ها را به سمت لبه فشار آورد تا ماشه بازنشستگی را بکشند.»

آلیسون نلسون، مدیر ارشد استراتژی‌های تنوع، برابری و گنجاندن، بیش از 32 سال در فورد کار کرد تا فرصت‌هایی را برای رنگین پوستان ایجاد کند.

یادداشت فورد – خط موضوع “اطلاعات مهم در مورد حقوق بازنشستگی شما” – به طور خاص به این نکته اشاره می کند که هرکسی که قصد بازنشستگی و انتخاب یک پرداخت را دارد باید به اعداد نگاه کند.

فورد حدود 176000 کارمند در سراسر جهان دارد. بردلی گفت که آخرین بازنشستگی ها مجموع کارگران حقوق بگیر را به 28000 نفر در ایالات متحده کاهش می دهد.

او گفت که بارها مشتریان فورد که در عرض سه تا پنج سال از بازنشستگی می‌گذشتند، تصمیم گرفتند که بازنشسته نشوند، زیرا می‌دانستند که خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت، چک‌های حقوق خود را رها می‌کنند. Huszczo گفت که اغلب مشتریانی که تصمیم به ماندن داشتند، در درازمدت به مسیر فورد اعتقاد بیشتری داشتند.

بیشتر:شلبی موستانگ جدید با قیمت 298000 دلار “کمال خیره کننده” است

با فیبی وال هاوارد: 313-618-1034 یا [email protected] تماس بگیرید. او را در توییتر @phoebesaid دنبال کنید.

او نوشت: “بعد از گذراندن بیشتر عمرم در شرکت خودروسازی فورد، من به سمت آنچه خدا در آینده برایم در نظر گرفته است، می روم. من برای سال های زیادی که توانستم تنوع، برابری و مشارکت را که فرصت هایی را فراهم آوردند، سپاسگزارم. توسعه و پیشرفت برای بسیاری از افراد … و راه اندازی آکادمی حرفه ای حقوق فورد برای دانش آموزان دبیرستانی. من از اینکه فورد سخت ساخته شده ام و دوستی های زیادی که ایجاد کرده ام سپاسگزارم. همانطور که فورد را ترک می کنم، بدانید که مدیر عامل بزرگ ما، جیم فارلی، اطمینان حاصل می کند که DEI در سراسر تجارت تعبیه شده است.”

آلیسون نلسون، یک وکیل در شرکت فورد موتور، در مراسم بزرگداشت فارغ‌التحصیلی او از کالج حقوق دانشگاه ایالتی میشیگان در سال 1990 در اینجا نشان داده شده است. او 30 سال کار حرفه‌ای را در حمایت از تنوع، برابری و گنجاندن رنگین پوستان گذرانده است.

بیشتر:کارمندان فورد در طرح ارتقای عملکرد اکنون می توانند با بسته قطع خدمت خارج شوند

افزایش نرخ بهره در سال 2022 باعث کاهش قابل توجهی در پرداخت بالقوه برای کسانی خواهد شد که گزینه بازنشستگی یکجا را در سال آینده انتخاب می کنند. بر اساس یادداشت فورد، مبلغ یکجا برای سال 2023 نسبت به مقادیری که کارمندان فورد در سال 2022 دریافت می کردند، حدود 20 تا 25 درصد کاهش می یابد.

بیشتر:آخرین سفارشات فورد سوپر دیوتی سرعت “دیوانه ای” دارد