یک TikToker به اشتراک گذاشت که بدنش بعد از بارداری چگونه به نظر می رسد تا زنان دیگر احساس کنند دیده می شوند. او در پاسخ با سیل نظرات “زننده” روبرو شده است.

به گفته سامرویل، پس از زایمان توسط دو فیزیوتراپ به او گفته شد که به جراحی پلاستیک نیاز دارد تا ناف او همان ظاهری را که قبل از بارداری داشت داشته باشد.

TikTok سامرویل 2.3 میلیون بازدید داشته است.میا سامرویل از طریق TikTok.

  • او گفت: “نیازی نداریم منفی باف و بد رفتار کنیم. تجربه من متعلق به خودم است و دختری سالم و شاد دارم و او برایش مهم نیست که بدن من چگونه است. شما هم نباید.”

    در 7 ژانویه، سامرویل در پاسخ به نظرات منفی، ویدیوی بعدی را منتشر کرد.

    یک TikToker که نحوه تغییر ظاهر شکم او پس از زایمان را مستند کرده بود، به اظهارات “زننده” در مورد بدن او پاسخ داد.

    نظر دهندگان زیر پست بعدی سامرویل به شدت از او حمایت کردند و به او به خاطر ایستادگی در مقابل نظرات نفرت انگیز تبریک گفتند.

    میا سامرویل بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    سامرویل گفت که او فکر می‌کند نظرات منفی «بی‌اهمیت و غیرضروری» است، و افزود: «قصد من این بود که جرقه‌ای برای گفت‌وگو ایجاد کنم یا کاری کنم که زنان دیگر احساس کنند شنیده و دیده می‌شوند و تجربه‌شان را تأیید کنم.»

    میا سامرویل یک مادر 24 ساله است که ویدیویی از بدن خود را پس از زایمان در TikTok به اشتراک گذاشته است.

  • او گفت که به مدت 46 هفته باردار بوده و شکمش در این مدت کشش زیادی داشته است و همچنین یک افتادگی خفیف را تجربه کرده است – یعنی زمانی که اندام های لگن به سمت پایین حرکت می کنند و اغلب باعث برآمدگی در ناحیه واژن می شود.

    در سال 2016، بلیک لایولی، که مادر سه فرزند است، به سان گفت که فکر می‌کند «کاملاً پوچ» است که زنان بلافاصله پس از زایمان برای تغییر بدن خود فشار بیاورند.

    او به نظرات منفی پاسخ داد و از آنها خواست که “همه بدن های پس از زایمان را جشن بگیرند.”

سامرویل گفت که این عکس زمانی گرفته شده که او در هفته چهارم بارداری بوده است و گفت: “من شکم عالی داشتم، بدنم را دوست داشتم، به بدنم بسیار اعتماد به نفس داشتم… و بارداری همه چیز را تغییر می دهد.”

او در پستی از 7 ژانویه که در پاسخ به نظری که ظاهر شکم او را “وحشتناک” می‌دانست، نوشته بود: “تمام بدن‌های پس از زایمان را جشن بگیرید، زیرا کاری که آنها انجام می‌دهند باورنکردنی است.”

اکثر نظرات حمایتی بودند، اما سامرویل برخی از اظهارات را “زننده” و “بد” توصیف کرد.

  • در اواسط ژانویه، اینفلوئنسر استرالیایی Ruby Tuesday Matthews نیز به نظرات منفی در مورد یک پست در مورد چالش تناسب اندام بعد از بارداری خود پاسخ داد، که او را به ویرایش نتایج خود متهم کرد.

    در 6 ژانویه، میا سامرویل 24 ساله، که 12000 دنبال کننده TikTok دارد، ویدیویی را منتشر کرد که در آن عکسی از خود را با بیکینی نشان می داد.

    سامرویل از آن زمان تاکنون چندین ویدئوی دیگر را منتشر کرده است که در پاسخ به نظرات منفی زیر پست اصلی خود، شلی پوست و ترک‌های پوستی را نشان می‌دهد.

    او ادامه داد: به عنوان کسی که ارزش زیادی برای خود قائل بود بر ظاهر بدنش، مجبور شدم طرز فکرم را کاملاً تغییر دهم تا از چیزهای دیگر رضایت داشته باشم.

    “به همه شما زنان وحشتناکی که سعی می کنید آنچه را که به دست آوردم از بین ببرید و می گویید که وقتی من آسیب پذیرترین تصویری هستم که تا به حال بوده ام با به اشتراک گذاشتن تصاویر خودم پس از بچه دار شدن، عکسی را فتوشاپ کرده اید. لعنت به شما…” عنوان صفحه نمایش در پاسخ متیوز گفت.

    اینفلوئنسرها و افراد مشهور در گذشته مخالف شرمساری بدن پس از زایمان خود بودند.

    تصاویری از TikTok سامرویل.

    او گفت: “من به بارداری و بعد از زایمان رفتم با این توقع که چون جوان هستم، فقط 24 سال دارم و از ابتدا لاغر بودم، بعد از زایمان دقیقاً همان ظاهری داشته باشم. مادرم اینطور نبود. علائم کشش دارند، مادربزرگ من علائم کشش نداشت، آنها پوست شل نداشتند.”

    او گفت: “من نمی گویم اندام جدید من بد است، فقط متفاوت است.”

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    “پیام عالی! بیایید اعتماد به نفس بدن را گسترش دهیم لطفا!” یک نظر دهنده نوشت

    بسیاری از نظر دهندگان از سامرویل به خاطر باز بودن در مورد به اشتراک گذاشتن بدنش در این ویدیو که 2.3 میلیون بازدید داشت، تشکر کردند، اما نظر دهندگان دیگر اظهارات منفی کردند، به ویژه اینکه گفتند این ویدیو باعث شده است که آنها از بچه دار شدن احساس نگرانی کنند.

    برای داستان‌های بیشتر مانند این، پوشش تیم فرهنگ دیجیتال Insider را در اینجا بررسی کنید.