یک کتاب جدید ادعا می کند که شاهزاده هری ملاقات بحران با شاهزاده ویلیام را پس از اینکه او در مورد اختلاف آنها در یک مستند تلویزیونی صحبت کرد رد کرد.

لو نوشت: “به نظر می رسد که تیم ویلیام و کیت خوشحال نبودند و آن را تلاشی عمدی برای بیرون انداختن این زوج از تیتر خبرها می دانستند. روابط بین دو خانواده بسیار متشنج شد.”

لو همچنین گزارش می دهد که تیم ویلیام و کیت میدلتون احساس می کردند که هری و مگان در تلاش هستند تا تور پاکستان را تحت الشعاع قرار دهند که همزمان با انتشار مستند آنها بود.

نمایندگان دوک ساسکس و شاهزاده ولز بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

او افزود: “اما ببین، ما برادر هستیم، همیشه برادر خواهیم بود.” ما مطمئناً در حال حاضر در مسیرهای مختلفی هستیم، اما من همیشه در کنار او خواهم بود و همانطور که می دانم او همیشه در کنار من خواهد بود.

لو گزارش می دهد که هری ملاقات بحران با ویلیام در سال 2019 را رد کرد.

در گزیده ای که در دیلی میل منتشر شده، لو در مورد شکاف شاهزاده هری و شاهزاده ویلیام می نویسد.

  • “این نشان دهنده اختلال در قلب بسیاری از روابط سلطنتی است، و اینکه چگونه اعضای خانواده سلطنتی به ندرت تلفن را برای صحبت مستقیم با یکدیگر برمی دارند. در عوض، آنها از طریق دستگاه اطراف خود ارتباط برقرار می کنند. و نتیجه بی اعتمادی و بی اعتمادی است. تقسیم» وی افزود.

    لو نوشت: “او آنقدر نگران بود که تیم ویلیام این بازدید را به مطبوعات فاش کند که ترجیح می داد برادرش را نبیند تا اینکه در روزنامه ها به خطر بیفتد. برای همه کسانی که می دانستند چه خبر است، این دلخراش بود.”

    بر اساس یک کتاب سلطنتی جدید، دوک ساسکس پس از باز کردن شکاف آنها در یک مستند تلویزیونی از ملاقات با شاهزاده ولز خودداری کرد.

    کتاب جدید ولنتاین لو در مورد خانواده سلطنتی، “Courtiers” روز پنجشنبه در بریتانیا منتشر می شود.

  • اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    در کتاب لو که روز پنجشنبه در بریتانیا منتشر شد، او گفت که ویلیام از واتس اپ برای پیام دادن به هری و درخواست ملاقات در روز بعد از پخش مستند استفاده کرد.

    شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز، و شاهزاده هری، دوک ساسکس، در طول راهپیمایی برای ملکه الیزابت دوم، پشت تابوت راه می روند.Karwai Tang/WireImage

    • “این باعث شد هری و مگان وارد یک چرخش شوند. آنها باید چه کار کنند؟” لو نوشت و اضافه کرد که هری ابتدا طرفدار جلسه بود قبل از اینکه متوجه شود ویلیام باید به منشی خصوصی خود اطلاع دهد تا برنامه خود را پاک کند.

      بر اساس گزیده‌ای از فیلم ولنتاین لو که در روز یکشنبه در دیلی میل منتشر شد، شاهزاده ویلیام پس از اینکه شاهزاده هری گفت که آنها «در مسیرهای مختلفی» در مستند ITV، «هری و مگان:» هستند، درخواست ملاقات بحرانی با برادرش کرد. یک سفر آفریقایی، در نوامبر 2019.

      هری در مستند گفت: “بخشی از این نقش و بخشی از این شغل، این خانواده، تحت فشاری که تحت فشار است، ناگزیر اتفاقاتی می افتد.”

      ولنتاین لو یک خبرنگار سلطنتی است که بر اساس مشخصات وی در وب سایت تایمز، از سال 2008 پوشش خانواده سلطنتی را برای روزنامه تایمز لندن انجام داده است. او در نقش خود به همراه ملکه، شاهزاده و پرنسس ولز و سایر اعضای خانواده سلطنتی به خارج از کشور سفر کرده است.

      شاهزاده ویلیام، شاهزاده ولز و شاهزاده هری، دوک ساسکس در طول راهپیمایی برای ایالت خوابیده ملکه الیزابت دوم پشت تابوت قدم می زنند.