یک کارگر فناوری یکی از زنان نقاشی شده سانفرانسیسکو را خرید و قصد داشت آن را بازسازی کند، اما زندگی مانع شد. اکنون، او آن را به قیمت 3.55 میلیون دلار می فروشد – و به کار زیادی نیاز دارد.

قانون میلز به مالکان برخی از املاک تاریخی کاهش مالیات اعطا می کند بر این اساس که آنها از پس انداز برای جبران هزینه های نگهداری و حفظ املاک خود استفاده می کنند.

طبق فهرست، پنجره‌های جلوی خانه مشرف به تپه‌های پوشیده از چمن پارک میدان آلامو است.

گاراژ.راب جردن

بر اساس هیئت رسمی گردشگری سانفرانسیسکو، رنگ های روشن خانه ها در دهه 1960 به وجود آمد. بیشتر خانه‌های شهر در ابتدا خاکستری بودند، اما یک هنرمند محلی به نام بوچ کرادوم شروع به رنگ‌آمیزی آن‌ها با رنگ‌های روشن کرد و روندی را شروع کرد که در نهایت مورد توجه دیگر صاحب‌خانه‌ها قرار گرفت.

از آنجایی که خانه در همان شرایطی است که کالور آن را خریده است، او به دنبال آن است که با فهرست کردن آن به همان قیمتی که پرداخت کرده است، از بین برود.

اتاق پشتی در طبقه دوم.

با این حال، مدتی طول کشید تا مجوزهای ساختمانی را دریافت کند، تا حدی به دلیل همه گیر شدن، و او هرگز نتوانست خانه را بازسازی کند.

کالور به وال استریت ژورنال گفت، قبل از اینکه او اداره شود، خانه در 60 سال گذشته نزد صاحبان قبلی بوده است. مالکیت ملک در آن دوره به خانواده قبلی منتقل شد.

این خانه در منطقه ای عالی با چشم انداز شهر سانفرانسیسکو از هر طرف واقع شده است.

اتاق اصلی جلوی خانه مشرف به پارک میدان آلامو است.

میانگین قیمت خانه فهرست‌بندی شده در محله میدان آلامو تا ماه مه 1.1 میلیون دلار است که از 998000 دلار در ژانویه 2020، به ازای داده‌های Realtor.com افزایش یافته است. در حال حاضر تنها یک خانه تک خانواده دیگر در این محله برای فروش وجود دارد، یک خانه 4.5 میلیون دلاری ملکه آن ویکتوریایی، به ازای Realtor.com.

فروش خانه همچنین با مجوزهای تایید شده و طرح های طراحی همراه است که کالور برای ایجاد آنها با یک شرکت معماری همکاری کرد.

آشپزخانه در طبقه دوم.

ورودی اصلی خانه که از راهرو دیده می شود.راب جردن

نمای بیرونی خیابان اشتاینر 714، یکی از هفت خانم نقاشی شده در ردیف کارت پستال سانفرانسیسکو.راب جردن

  • نینا هاتوانی، نماینده لیست در Compass به اینسایدر گفت: «نسل کاملی که فول هاوس را تماشا کردند، با عکس‌های هفت خانم نقاشی‌شده پشت سر هم در حال بالا رفتن از تپه آشنا هستند.

    او گفت که با وجود تعمیرات اساسی داخلی مورد نیاز، ساختمان کلی هنوز محکم بود. همانطور که کالور در مصاحبه ای در سال 2020 به کیتی کانالز از Insider گفت، او در ابتدا انتظار داشت بازسازی حدود 3 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

    او اکنون خانه را بدون اینکه در آن زندگی کند، به همان قیمتی که آن را خریده، می فروشد.

این هفت خانه در حال حاضر به عنوان نمادی از سانفرانسیسکو در نمایش های متعددی به نمایش درآمده است.

هنگامی که او در حال بررسی خانه بود، کالور اقلامی را پیدا کرد که توسط ساکنان قبلی آن جا مانده بود.

کالور عکس‌ها و نامه‌های قدیمی و محو شده‌ای را در پشت مانتو در خلال برخی کارهای تخریب اکتشافی پیدا کرد.

از آنجایی که طراحی و کارهای اداری انجام شده است، مالک بعدی مجبور نخواهد بود همان دوره انتظار خود را طی کند.

وقتی لی کالور در ژانویه 2020 یکی از خانم های نقاشی شده سانفرانسیسکو را خرید، نمی توانست صبر کند تا آن را بازسازی کند و به خانه جدیدش نقل مکان کند.

نمای بیرونی خیابان اشتاینر 714 که با نام

کلاژی که حمام طبقه اول را در سمت چپ و حمام طبقه دوم را در سمت راست نشان می دهد.راب جردن

کالور قصد دارد تمام ریزه کاری هایی را که پیدا کرده به همراه حساب های رسانه اجتماعی که برای خانه ایجاد کرده است، به صاحب بعدی بدهد.

آشپزخانه اصلی در طبقه اول.

او گفت: “ما مانتویی را که گمان می‌کردیم اصلی نباشد، برداشتیم و در پشت آن همه چیز پیدا کردیم.” “کارت‌پستال‌ها، عکس‌ها، نامه‌ها. من فکر می‌کنم آنها روی مانتو گذاشته شده‌اند و احتمالاً به مرور زمان عقب افتاده‌اند، که بسیار جالب است.”

او گفت: «من می‌خواستم اتاق‌های خانه را دوباره سازماندهی کنم و آن را به پیکربندی اولیه‌اش نزدیک‌تر کنم. این هفت خانه قبلاً چیدمان داخلی مشابهی داشتند، اما با گذشت زمان 714 Steiner تغییر یافت و به یک چیدمان متفاوت از اصلی تقسیم شد.

او گفت: “اگر صاحبان جدید آن را دوست داشته باشند، به نام دامنه هم برای توییتر و هم برای اینستاگرام خوش آمدند. اگر کسی بخواهد آنها را ادامه دهد، خوشحال می شوم، اگرچه این یک الزام برای خریدار نیست.”

اتاق اصلی جلوی خانه مشرف به پارک میدان آلامو است.راب جردن

نمای بیرونی خیابان اشتاینر 714 که در دهه هفتاد صورتی بود.راب جردن

آشپزخانه در طبقه دوم است.راب جردن

عکس‌ها، مانند عکس بالا، اتاق‌های غبارآلود، دیوارهای رنگ‌پریده و کاشی‌های کف لکه‌دار را نشان می‌دهند.

اتاق پشتی در طبقه دوم است.راب جردن

هاتوانی به اینسایدر گفت: «فروشنده دو سال طول کشید تا نقشه‌های معماری را توسط دپارتمان برنامه‌ریزی تأیید کند و حتی با وجود اینکه همه چیز در حال حاضر کمی سریع‌تر پیش می‌رود، روند خرید یک خریدار جدید را در مقایسه با شروع از صفر به شدت تسریع می‌کند».

در طول این فرآیند بود که او گنجینه هایی را یافت که توسط خانواده های قبلی به جا مانده بود.

این خانه بخشی از یک ردیف از هفت خانه است که به «بانوان نقاشی شده» یا «ردیف کارت پستال» در سانفرانسیسکو معروف است.راب جردن

کالور عکس‌ها و نامه‌های قدیمی و محو شده‌ای را در پشت مانتو در خلال برخی کارهای تخریب اکتشافی پیدا کرد.لی کالور/بانوی صورتی رنگ شده

کالور می دود توییتر و حساب های اینستاگرام اختصاص داده شده به بانوی نقاشی شده صورتی، جایی که او به روز رسانی هایی در مورد خانه و حقایقی در مورد تاریخچه آن منتشر می کند. اکانت توییتر در حال حاضر بیش از 5600 فالوور دارد در حالی که اکانت اینستاگرام بیش از 20000 فالوور دارد.

او گفت: «تنها کاری که انجام شده تخریب اکتشافی است که یک اصطلاح فنی است تا ببینیم پشت همه دیوارها چه چیزی وجود دارد و ببینیم چه کارهایی باید در خانه انجام شود.

خانه ها همیشه به نام خانم های نقاشی شده شناخته نمی شدند. طبق هیئت رسمی گردشگری سانفرانسیسکو، این نام تنها در سال 1978 محبوبیت یافت. این نام مستعار به طور خاص به خانه‌های روی کارت پستال اشاره نمی‌کند، بلکه به سبک خانه‌ها اشاره دارد.

مقاله اصلی را در Insider بخوانید





Source link

آشپزخانه اصلی در طبقه اول.راب جردن

اما پس از آن همه گیری شیوع پیدا کرد، و دو سال بعد، او خانه را بدون اینکه هرگز در آن زندگی کرده باشد، می فروشد.

وقتی کالور برای اولین بار این خانه را خرید، می دانست که برای بازسازی آن چقدر کار لازم است.

سوابق فهرست شده نشان می دهد، کالور خانه را در 714 خیابان Steiner در ژانویه 2020 به قیمت 3.55 میلیون دلار خریداری کرد که بالاتر از قیمت درخواستی اولیه آن 2.75 میلیون دلار است.

لیا کالور این خانه را در سال 2020 خرید، اما بیماری همه گیر برنامه های بازسازی و نقل مکان او را متوقف کرد.

  • کالور با استناد به تصاویر تاریخی از این بنا گفت: “من آن را بانوی نقاشی شده صورتی لقب دادم تا زمانی که بازسازی به پایان رسید آن را صورتی رنگ کنم. در حال حاضر رنگی بژ با تزئینات قهوه ای مایل به قرمز است، اما در دهه 1970 صورتی روشن بود.” خانه در مجموعه Max Kirkeberg در دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو.

    این خانه یکی از هفت خانم نقاشی شده در ردیف نمادین کارت پستال سانفرانسیسکو است که قدمت آن به دهه 1890 باز می گردد.

    این خانه بخشی از یک ردیف از هفت خانه است که به «بانوان نقاشی شده» یا «ردیف کارت پستال» در سانفرانسیسکو معروف است.

    یکی از خانم های نقاشی شده در ردیف کارت پستال سانفرانسیسکو به قیمت 3.55 میلیون دلار به فروش می رسد.

  • علی‌رغم خرابی حمام‌ها، کالور موفق شد برخی از ویژگی‌هایی را که احساس می‌کرد می‌توان در خانه بازسازی‌شده دوباره نصب کرد، نجات داد.

    کلاژی که حمام طبقه اول را در سمت چپ و حمام طبقه دوم را در سمت راست نشان می دهد.

    کالور به اینسایدر گفت: «کارم شلوغ‌تر شد، زندگی‌ام دیوانه‌تر شد – ازدواج کردم و با شوهرم نقل مکان کردم.

    “من هیچ چیزی را تغییر نداده ام، هیچ چیزی را تغییر نداده ام. خانه به روز نشده است. من انتظار دارم هر کسی که آن را خریداری می کند بازسازی شود، بنابراین فکر کردم خوب است آن را به قیمتی که آن را خریدم لیست کنم. ” او گفت.

    توسعه‌دهنده نرم‌افزار که برای توییتر کار می‌کند، افزود: «با گذشت زمان، تصمیم گرفتم روی چیزهای دیگری تمرکز کنم.

    کل منطقه میدان آلامو، از جمله ردیف کارت پستال، بخشی از منطقه لندمارک میدان آلامو است و طبق خدمات پارک ملی، توسط برنامه حفاظت تاریخی شهر محافظت می‌شود.

    کالور گفت: “امیدوارم شخصی که آن را خریداری می کند کار بسیار خوبی با آن انجام دهد زیرا در یک منطقه تاریخی است.” “ساختار بیرونی را نمی توان تغییر داد، اما می توانید آن را با رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنید و آن را تعمیر کنید. لازم نیست که صورتی باشد.”

    خانم های نقاشی شده توسط متیو کاوانا، یک پیمانکار ایرلندی که در سال 1869 به ایالات متحده مهاجرت کرد، بر اساس فهرست ساخته شد. کاوانا اولین خانه را در سال 1892 برای خود ساخته بود و شش خانه دیگر را در مدت سه سال تکمیل کرد. بانوی نقاشی شده صورتی در سال 1895 ساخته شد.

    در فهرست آمده است که خانه “به طور قابل توجهی در طول زمان تغییر کرده است و بسیاری از تزئینات داخلی در حال خراب شدن هستند.”

    ورودی اصلی از راهروی خانه نمایان است

    هاتوانی به ژورنال گفت: فروش خانه با همان قیمتی که کالور دو سال پیش پرداخت کرد، به جذب خریداران بالقوه کمک می کند، به خصوص که از آن زمان قیمت خانه افزایش یافته است.

    این خانه‌ها به سبک ملکه آن ویکتوریایی طراحی شده‌اند که با سقف‌های شیب‌دار و تزیینات نما مشخص می‌شود.

    او افزود که برای بررسی وضعیت خانه و ساختار کلی آن، قطعات کوچکی از دیوارها بیرون آورده شد، اما هیچ چیزی خراب نشد.

    کالور که در حال حاضر با همسرش حدود نیم مایل دورتر زندگی می‌کند، گفت: «می‌توانید پل گلدن گیت را از جلوی خانه ببینید و در پشت، منظره زیبایی از مرکز شهر و تالار شهر را مشاهده کنید».

    او افزود که با توجه به ماهیت تاریخی ساختمان، خانه همچنین واجد شرایط دریافت مزایای مالیات بر دارایی تحت قانون میلز است.

    نمای بیرونی خیابان اشتاینر 714 که با نام

    او در دسامبر 2021 توضیح داد که در خلال تخریب اکتشافی، از سازندگان خواست کاشی‌ها و سینک ظرفشویی را از یکی از حمام‌های طبقه بالا بردارند. توییت.

    او گفت: «بر اساس سوابق شهر مشخص نیست که خانه آخرین بار چه زمانی بازسازی شده است. “وقتی آن را خریدم، در شرایطی بود که نیاز به تعمیر داشت.”

    با این حال، او انتظار ندارد که مالکان جدید مانند او، خانه یا سفر بازسازی خود را عمومی کنند.

    کالور امیدوار است که مالک بعدی بتواند این ملک تاریخی را به شکوه سابق خود بازگرداند و به آن توجهی که شایسته آن است بدهد.

    گاراژ

    اوایل امسال، سقف حمام طبقه اول به دلیل نشتی در طبقه بالا فرو رفت. توییت کرد در ژانویه امسال