یک کارمند فروشگاه مینه‌سوتا پس از اینکه به طور خودکار ایر جردن‌های قدیمی خود را درآورد و به مردی داد که جعبه‌هایی روی پاهایش بسته بود، با جوراب‌هایش کار کرد.

لیا توماسسی بی اس مینه سوتا

  • اگنس برای به پایان رساندن روز کاری یک جفت کفش جدید برای توماس خرید و عمل محبت آمیز توماس را در یک پست فیس بوک به اشتراک گذاشت که از آن زمان تاکنون نزدیک به هزار نظر دریافت کرده است.

    تا لیا توماس، که از «آس» استفاده می کند، در یک مشروب فروشی در مرکز بروکلین، مینه سوتا، حومه مینیاپولیس کار می کند. مدیر مشروبات الکلی مرکز بروکلین، تام اگنس، به WCCO گفت که وقتی آس روز سه‌شنبه از استراحت ناهار خود برگشت، او را دید که با جوراب‌هایش کار می‌کرد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

اگنس به WCCO گفت: «ای کاش می‌توانستم یک دوجین آس در کارکنان داشته باشم.

لیا توماس

WCCO، یکی از شرکت‌های وابسته به CBS، روز جمعه گزارش داد که یک کارگر فروشگاه در مینه‌سوتا پس از اینکه متوجه شد که او جعبه‌هایی را روی پاهایش بسته است، جوردن‌های قدیمی خود را به مردی داد.

اگنس به WCCO گفت که او 450 دلار جمع آوری کرد تا برای توماس یک جفت کفش جدید به عنوان جایگزین بخرد، اما بعدا متوجه شد که توماس از مادرش مراقبت می کند که به یک تخت جدید نیاز دارد. اگنس گفت که در عوض پول نقد را به توماس داد تا او بتواند از آن برای خرید تخت استفاده کند.

زن که از «آس» عبور می‌کند، گفت که وقتی مرد نیازمند را دید، کفش‌هایش را «خودکار» درآورد.

اگنس در این پست نوشت: “این فقط یک جفت کفش قدیمی معمولی نبود. آس که از طرفداران وایکینگ های مینه سوتا بود، جفت بنفش نایک ایر جردن را به تن داشت که بدون تردید به آن مرد داد.” “این یک نمونه واقعی از همدلی، شفقت و شادی تعطیلات است.”

توماس گفت که “همیشه به او یاد داده اند که به دیگران کمک کند” زیرا “تو هرگز نمی دانی مشکل آنها چیست یا در چه شرایطی قرار دارند.”

به گزارش WCCO، فیلم دوربین های امنیتی مردی را نشان می دهد که در حال حفر سطل زباله در بیرون فروشگاه به دنبال جعبه هایی می گردد که بتواند آنها را به جای کفش به پاهای خود بچسباند. توماس مرد را دید و جلوی او را گرفت و نمایش های خودش را به او پیشنهاد داد، جفت ایر جوردن های قدیمی مورد علاقه اش.

توماس به WCCO گفت که وقتی مرد را دید “به طور خودکار کفش هایم را در آورد”. توماس به WCCO گفت: “او گفت هیچ کس هرگز چنین کفشی به من نمی دهد و من گفتم “خب من همه نیستم.”

مدیر این زن به یک ایستگاه خبری محلی گفت که ای کاش “یک دوجین” از او در کارمندانش بود.

  • یک کارگر فروشگاه در مینه‌سوتا پس از اینکه متوجه شد کفش‌هایش را به مردی نداد، به او داد.