یک کارشناس گروگان‌ها توصیف می‌کند که بازداشت‌شدگانی مانند بریتنی گرینر در حالی که پشت میله‌های زندان در یک کشور خارجی با آن روبرو می‌شوند


بریتنی گرینر.

اوگنیا نوووژنینا / استخر / رویترز

  • یک کارشناس گروگان‌ها چالش‌هایی را توضیح داد که بازداشت‌شدگان مانند بریتنی گرینر، ستاره WNBA، در پشت میله‌های زندان در خارج از کشور با آن‌ها روبرو می‌شوند.

  • امی منسون از گروگان ایالات متحده به نیوزی گفت که زندانیان خارجی اغلب تغذیه نامناسبی دارند و کاهش وزن چشمگیری دارند.

  • گرینر، که ماه ها در روسیه بازداشت شده بود، در ماه ژوئیه به اتهامات قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد.

یک کارشناس گروگان‌ها بر آسیب‌های شدید و چالش‌هایی که بازداشت‌شدگانی مانند بریتنی گرینر، فوق ستاره WNBA و پل ویلان، زمانی که برای مدت طولانی در پشت میله‌های زندان در یک کشور خارجی نگهداری می‌شوند، با آن مواجه می‌شوند، تأکید کرد.

امی منسون از Hostage US، سازمانی که کمک‌ها و منابع مختلفی را به گروگان‌های آمریکایی و خانواده‌هایشان ارائه می‌کند، به نیوزی گفت: «آن‌ها با واقعیت تغذیه نامناسب، گاهی اوقات عدم دسترسی به هوای تازه یا نور واقعی روز روبرو هستند.

منسون افزود: “برخی از بازگشت‌کنندگان ما با کاهش 50 تا 60 تا 70 پوندی روبه‌رو هستند. و سپس ما در مورد ضایعات عضلانی و همچنین تاثیر تغذیه نامناسب مداوم و استرس مداوم بر بدن آنها صحبت می‌کنیم.” گزارش.

به گزارش ESPN، رئیس جمهور جو بایدن و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی روز جمعه با شرل، همسر گرینر در کاخ سفید دیدار کردند.

چلر در پیامی گفت: “می‌خواهم از رئیس جمهور بایدن برای دیدار امروز تشکر کنم. این افتخار بود که مستقیماً در مورد بریتنی که می‌شناسیم و دوستش داریم با او صحبت کنم و از تلاش‌های دولت برای آزادی او تشکر کنم.” بیانیه، به گفته تی جی کوین از ESPN. “من هر دقیقه از هفت ماه طاقت فرسا را ​​بدون او احساس کرده ام. من مشتاقانه منتظر روزی هستم که همسرم به خانه بازگردد.”

گرینر که ماه ها در روسیه بازداشت شده بود، در ماه ژوئیه به اتهامات قاچاق مواد مخدر اعتراف کرد، اقدامی که کارشناسان حقوقی معتقدند به بازگشت او به ایالت ها کمک می کند.

دارنده دو مدال طلای المپیک ماه گذشته به 9 سال حبس محکوم شد. کاخ سفید قبلاً پیشنهادی برای مبادله فروشنده تسلیحات ویکتور بوت با گرینر و ویلان، تفنگدار سابق دریایی که در روسیه بازداشت شده بود، ارائه کرده بود.

خانواده گرینر و همکارانش به حمایت از آزادی ستاره فیونیکس مرکوری ادامه دادند. در طول مصاحبه با نیوزی، منسون اشاره کرد که وقتی زندانیانی مانند گرینر و ویلان نام آنها را در تیتر اخبار می بینند، “بسیار نشاط آور است.”

منسون به این نشریه گفت: “یکی به من گفت که این مانند بهترین دارویی است که می توانست در دوران اسارت بخورد – وقتی شنید که چیزی در رابطه با اسارت او در جریان است.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع