یک کاربر مشتاق یوتیوب گفت که 14000 دلار قرض کرده و 1600 مایل رانندگی کرده تا معبود خود MrBeast را متقاعد کند تا با او فیلمبرداری کند، و این کار نتیجه داد.

بیم به اینسایدر گفت: “من بدون اینکه از آنها بپرسم یک ماشین هوشمند خریدم، زیرا فهمیدم نه گفتن به یک ایده بسیار آسان تر است تا یک کار شگفت انگیز که قبلا انجام شده است.”

بیم سپس برای ملاقات با دونالدسون و فیلمبرداری از این ویدیو رانندگی کرد و به اینسایدر گفت که احساس می‌کند قرار است «بزرگ‌ترین روز» زندگی حرفه‌ای‌اش تا کنون باشد و او در ابتدا از این که چطور ممکن است پیش برود، «ترس» داشت.

او قبل از اینکه اضافه کرد: «من فشاری را که می‌تواند برای کانالم داشته باشد، احساس می‌کردم، اما در نهایت با هم خوب بودیم و فوق‌العاده سرگرم‌کننده بود».

بیم گفت: “اینکه بتوانم آن رابطه را با او و همه افراد شگفت انگیز دیگری که ملاقات کرده ام داشته باشم، غیر واقعی است.”

او به Insider گفت که گاهی به دونالدسون پیامک می‌فرستد تا در مورد ویدیوهایی که روی آنها کار می‌کند راهنمایی بخواهد، و دونالدسون همچنین در گذشته از Beem نظر خود را در مورد ریز عکس‌های ویدیویی احتمالی خواسته است.

بیم نحوه رانندگی خود به زادگاه MrBeast را به اشتراک گذاشته و او را متقاعد کرده است که از یک همکاری فیلمبرداری کند.

مقاله اصلی را در Insider بخوانید



Source link

ویدیوی Beem با MrBeast اکنون 4.5 میلیون بازدید دارد.متیو بیم از طریق یوتیوب.

  • بیم جلوی ماشین سفارشی ایستاده.متیو بیم از طریق یوتیوب.

    متیو بیم، یک یوتیوبر ساکن کلرادو با 1.8 میلیون مشترک، گفت که زمانی با قرض گرفتن هزاران دلار برای همکاری ویدیویی با ستاره یوتیوب، MrBeast، “ریسک بزرگ” را پذیرفت.

    Beem معمولاً مطالبی را در مورد ساخت یک شی در مقیاس بزرگ ارسال می کند. او به اینسایدر گفت که سال گذشته، زمانی که هنوز کمتر از 20000 مشترک داشت، 1600 مایل را تا زادگاه MrBeast رانندگی کرد، به این امید که این حرکت فوق ستاره یوتیوب را متقاعد کند تا با او ویدیو فیلمبرداری کند.

    این زوج از اولین ملاقات خود چندین ویدیو با هم فیلمبرداری کردند و بیم دونالدسون را یک “دوست عالی” توصیف کرد و افزود: “من چیزهای زیادی از او آموخته ام. او همیشه واقعاً خوب است که اطلاعات را با او به اشتراک بگذارد و فقط چت کند و سرگرم شود.” گفت.

    برای داستان‌های بیشتر مانند این، پوشش تیم فرهنگ دیجیتال Insider را در اینجا بررسی کنید.

    MrBeast که نام اصلی او جیمی دونالدسون است، در حال حاضر 97 میلیون مشترک یوتیوب دارد و یکی از پربیننده ترین و پردرآمدترین سازندگان این پلتفرم است. بیم به Insider Donaldson گفت “بزرگترین الهام بخش” او در آن زمان بود.

    نمایندگان دونالدسون بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    کاربر یوتیوب گفت که 1600 مایل از کلرادو به کارولینای شمالی، جایی که می‌دانست دونالدسون در آنجا مستقر است، رانندگی کرده است تا تیمش را متقاعد کند که به این زوج اجازه دهند با هم یک ویدیو فیلمبرداری کنند.

    متیو بیم یک یوتیوب 25 ساله است که 1.8 میلیون مشترک یوتیوب دارد.

  • قبل از اینکه شهرت پیدا کند، بیم گفت که سعی کرده است YouTuber محبوب MrBeast را برای یک ویدیو “غافلگیر کند”.

  • بیم گفت که قبلاً یک ایده ویدیویی را برای یکی از تهیه کنندگان دونالدسون مطرح کرده بود، اما این ایده رد شد زیرا تهیه کننده گفت که دونالدسون در آن زمان برای فیلمبرداری یک همکاری بسیار مشغول بود.

    متیو بیم جلوی ماشین.
    در 27 ژوئیه 2021، Beem ویدیویی با عنوان “من MrBeast را با یک ماشین سفارشی شگفت زده کردم!” که اکنون 4.5 میلیون بازدید دارد. او به Insider گفت که قبل از ملاقات با دونالدسون حدود 75 بازدید از هر ویدیو داشت، اما کانال او چند ماه پس از ارسال این همکاری و همچنین چند ویدیوی دیگر مرتبط با خودروها و پروژه های سفارشی، “محققانه” به دست آورد.

    برای جلب توجه دونالدسون، بیم به Insider گفت که او 14000 دلار از یکی از اعضای خانواده برای خرید یک ماشین هوشمند قرض گرفته و آن را برای جشن راه اندازی زنجیره همبرگر جدید یوتیوبر، MrBeast Burger، رنگ آمیزی کرد. (اینسایدر قادر به تأیید مستقل وام با سوابق مالی Beem نبود.)

    تصویری از متیو بیم و آقای بیست در ماشین

    “من فقط می دانستم که او در آن ایالت زندگی می کند، اما نمی دانستم کجاست. من چند عکس واقعا حرفه ای از ماشین گرفتم، و وقتی به نیمه رسیدیم، به تهیه کننده پیام دادم و گفتم: “هشت ساعت راه داریم. من.” دوست دارم این ماشین را به MrBeast بدهم. و 20 دقیقه بعد، من یک تماس تلفنی دریافت کردم و انگار یکی از دستیاران MrBeast به من گفت که این ایده را دوست دارد.”