یک پیمانکار اتوبوس که توسط فرماندار تگزاس، گرگ ابوت برای انتقال مهاجران به نیویورک استخدام شده بود، توافق نامه ای را امضا کرد که با مقامات نیویورک صحبت نشود، که تلاش های داوطلبانه برای کمک را پیچیده می کند:

به گزارش آسوشیتدپرس، پیمانکاری که مهاجران را با اتوبوس حمل می کرد از صحبت با مقامات شهر نیویورک منع شده است.

  • فقدان ارتباطات، تلاش گروه‌های غیرانتفاعی را برای ملاقات و کمک به کسانی که وارد می‌شوند، پیچیده می‌کند.

  • فرماندار تگزاس، گرگ ابوت، اتوبوس‌های مهاجران را به شهرهای دموکراتیک مانند واشنگتن دی سی و نیویورک برای سیاست‌های مهاجرتی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا فرستاده است.

    مانوئل کاسترو، کمیسر دفتر امور مهاجران شهردار نیویورک، به AP گفت که تلاش‌ها برای ملاقات و تامین منابع برای مهاجرانی که از تگزاس فرستاده می‌شوند را پیچیده می‌کند.

    در بیانیه ای به AP، دفتر ابوت انتقاد از عدم ارتباط را رد کرد.

    تگزاس طی چند ماه گذشته هزاران مهاجر را با اتوبوس به شهرهای ساحل شرقی منتقل کرده است.

  • شخصی در حال سوار شدن به اتوبوس دیده می شود.

    به دنبال ابوت، فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس، مسئولیت پرواز 50 مهاجر را در این هفته به تاکستان مارتا بر عهده گرفت.

    سخنگوی رنا ایزه روز پنجشنبه گفت: «این منافقان دموکرات به جای شکایت از اجرای وعده‌های خود در شهر مقدس، باید از رئیس جمهور بایدن بخواهند که وظیفه خود را انجام دهد و مرزها را ایمن کند – چیزی که رئیس جمهور همچنان در انجام آن کوتاهی می‌کند.»

    به گزارش آسوشیتدپرس، پیمانکاری که توسط تگزاس برای اتوبوسرانی مهاجران استخدام شده بود، قراردادی را امضا کرد که آنها را از گفتگو با مقامات نیویورک منع می کند.

    در حالی که برخی از مهاجران به آسوشیتدپرس گفتند که از کمکی که برای رسیدن به شهرهای ساحل شرقی دریافت کردند سپاسگزار هستند، نیویورک تایمز گزارش داد که هجوم به این مهاجران به این معنی است که گروه‌های داوطلب و غیرانتفاعی که به این مهاجران کمک می‌کنند تحت فشار قرار گرفته‌اند و بسیاری از مهاجران در حال پایان یافتن هستند. در پناهگاه های بی خانمان ها

    خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که تاکنون حدود 8000 مهاجر از تگزاس به واشنگتن دی سی و 2200 مهاجر دیگر به شهر نیویورک منتقل شده اند.

    گروه‌های داوطلب در حالی که ساعت‌ها در اداره بندر نیویورک منتظر رسیدن اتوبوس‌های تگزاس هستند، به راهنمایی‌ها برای کمک تکیه می‌کنند.

    یکی از مهاجرانونسا لروی برای Insider

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    کاسترو به این رسانه گفت: «این یک مشکل است زیرا ما نمی‌دانیم اتوبوس‌ها چه زمانی می‌آیند، چند اتوبوس می‌آیند، آیا کسی در این اتوبوس‌ها شرایط پزشکی دارد که به کمک نیاز دارد، اگر به ویلچر نیاز دارد». ما حداقل می‌خواهیم این را بدانیم تا بتوانیم به مردم در هنگام ورود به بهترین وجه کمک کنیم.»