یک پناهگاه جنگ جهانی دوم از صخره ای به ساحل سانفرانسیسکو سقوط کرد. این آخرین مورد از مجموعه زمین لغزش های ناشی از سیل های بی سابقه است.

بارش بی سابقه باران و سیل از شب سال نو به طور مداوم این ایالت را درگیر کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی سانفرانسیسکو به SFGATE گفت که این ساختمان یک پناهگاه باتری سابق است.

حادثه در فورت فانستون، پارک شهری با بلوف های 200 فوتی در کنار اقیانوس، آخرین مورد از یک سری رانش زمین در سراسر کالیفرنیای شمالی است که ناشی از سیل باران های شدید است.

منطقه تفریحی ملی گلدن گیت این حادثه را گزارش کرد و عکسی را در آن به اشتراک گذاشت توییتر در روز دوشنبه.

در این پست از منطقه تفریحی ملی گلدن گیت آمده است: «آژانس‌های ساحلی بازدیدکنندگان را تشویق می‌کنند که در اطراف تپه‌های اشباع شده پس از طوفان و بلوف‌های ساحلی احتیاط کنند، زیرا از روزهای آفتابی پس از هفته‌ها در داخل خانه لذت می‌برند».

سازه بتنی در ساحل در پایین صخره شنی

با این حال، این یورش آب کافی برای پایان دادن به خشکسالی چند ساله ای که این ایالت را گرفتار کرده است، به ارمغان نیاورده است. دانشمندان انتظار دارند که هم خشکسالی و هم سیل شدید در کالیفرنیا با افزایش دمای جهانی، از جمله رودخانه های جوی قدرتمندی مانند این، شدیدتر شوند.

یک سازه نظامی غول‌پیکر مربوط به دوران جنگ جهانی دوم از صخره‌ای شنی و روی ساحل سانفرانسیسکو سقوط کرد.

در این توییت آمده است: «ساحل‌نشینان فورت فانستون امروز ساحل را با ساختار نظامی جنگ جهانی دوم به اشتراک می‌گذارند که وقتی ماسه‌های بلوف اشباع روی ساحل می‌لغزند، تضعیف می‌شود».

مقامات روز دوشنبه گفتند که یک پناهگاه باتری جنگ جهانی دوم از صخره ای به ساحل سانفرانسیسکو سقوط کرد.

  • طوفان ها و سیل های بی سابقه منجر به مرگ 19 نفر و همچنین بسته شدن جاده ها، تخلیه، قطع برق، فروچاله ها و رانش گل در سراسر ایالت شده است. در نهایت پیش بینی می شود سیل در این هفته به پایان برسد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید





  • منبع

    این آخرین مورد از یک سری رانش زمین در سراسر کالیفرنیا است که به دلیل اشباع زمین است.

  • از شب سال نو، کالیفرنیا سیل رودخانه‌های جوی را پشت سر گذاشته است – جریان‌های طولانی و باریکی از بخار آب که از مناطق استوایی حرکت می‌کنند و می‌توانند به اندازه متوسط ​​جریان آب در دهانه رودخانه می‌سی‌سی‌پی آب را حمل کنند.

    مقامات پارک این عکس را در توییتر منتشر کردند که ساختاری را نشان می دهد که از صخره سر خورده است.منطقه تفریحی ملی گلدن گیت

    • فیلم های هوایی از شبکه خبری محلی ABC7 پناهگاهی را نشان می دهد که در پایین یک سرسره شنی به پایین صخره ای بلند قرار دارد.