یک پزشک فلوریدا زاناکس و آمبین را در نوشیدنی یک زن قرار داد. او نمی دانست چه کرد

در این زمان موراریو به دستشویی رفته بود و وقتی بیرون آمد با پلیس مواجه شد. او ریختن پودر در لیوان دوستش را انکار کرد، سپس از حق خود برای سکوت استفاده کرد. شریک ناهار خوری و نوشیدنی او به بیمارستان بوکا راتون منتقل شده بود، جایی که کارآگاهان او را “کمی ناهماهنگ” و ناتوان از ارائه بیانیه یافتند.

مشخصات مجوز آنلاین وزارت بهداشت فلوریدا موراریو می گوید که متخصص مغز و اعصاب دلری بیچ از 26 آگوست 1999 مجوز گرفته است، بدون هیچ مشکلی در رشته قبلی.

میرچا موراریو متخصص مغز و اعصاب بود.

آن شاهد به پلیس گفت که وقتی دید زن همراه موراریو نوشیدنی خود را جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه می‌نوشد، بیرون رفت و با مدیر تماس گرفت، مدیر به متصدی فروش گفت و آن‌ها لیوان را گرفتند، اما قبل از اینکه دوست موراریو بیشتر مارتینی او را خورد. او گفت وقتی از دستشویی برگشت، موراریو لیوان را به سمت خود هل داد و لیوان آب خود را دور کرد. مدیر، متصدی بار و پلیس متوجه یک “ماده پودری سفید” در پایین و روی لبه لیوان شدند.

ریختن پودری که به صورت آلزاپرولام (نام تجاری: Xanax) و زولپیدم (نام تجاری: Ambien) در نوشیدنی زنانه در بار رستوران بوکا راتون تجزیه و تحلیل شد، این هفته برای یک متخصص مغز و اعصاب شهرستان پالم بیچ مجوز پزشکی او را به همراه داشت.

میرچا موراریو متخصص مغز و اعصاب بود.

در حالی که او در اتاق پودر است یک نوشیدنی را پودر می کند؟

گزارش دستگیری می گوید در 10 سپتامبر 2018، موراریو با یک دوست زن در خلیج اوزو که اکنون بسته شده در 201 Plaza Real در بوکا راتون ملاقات کرد. در این گزارش آمده است که این زن بعداً به پلیس گفت که تقریباً 20 سال است که موراریو را از طریق دوستان مشترکش می شناسد. او گفت که آنها ملاقات کردند تا در مورد نامزدی او با شخصی صحبت کنند که فکر می کرد موراریو از او جدا شده است. او بعداً به پلیس گفت که یک یا دو روز قبل یک زاناکس مصرف کرده بود که نسخه ای برای آن داشت و ظرف یک هفته کوکائین خرخر کرده بود.

وقتی آزمایش خون، ادرار و شیمیایی برگشت، تست آلزاپرولام، زولپیدم و کوکائین زن مثبت شد. کیسه پلاستیکی حاوی بقایای آلزاپرولام و زولپیدم بود. و شیشه مارتینی دارای باقیمانده زولپیدم بود.



منبع

وقتی به خلیج اوزو رسید، او گفت، موراریو قبلاً در بار بود. آنها غذا و نوشیدنی، مارتینی برای او سفارش دادند. او گفت که در اوایل دور دوم نوشیدنی، به سمت دستشویی رفت.

دستور نهایی هیئت پزشکی ایالتی مبنی بر لغو مجوز دکتر میرچا موراریو روز دوشنبه منتشر شد. در جلسه قبل از صدور دستور نهایی، موراریو حضور داشت، اما وکیل مدافع او نبود. ادعاهای شکایت اداری برگرفته از گزارش دستگیری به عنوان یافته های واقعی تلقی شد.

تا آنجا که جنبه جنایی این وضعیت، موراریو به اتهام مسموم کردن غذا یا آب، کمی بیش از دو سال به مدت پنج سال در زندان است. او اعتراف کرد که “بهترین منفعت” است، به این معنی که او به گناه خود اعتراف نمی کند و هنوز هم می تواند در مورد آنچه اتفاق افتاده اختلاف نظر داشته باشد. اما طبق USlaw.com، او «اعتراف می‌کند که دادستانی احتمالاً می‌تواند اتهام را ثابت کند. دادگاه متهم را مجرم اعلام می کند.»

این زمانی است که دوربین‌های نظارتی متوجه می‌شوند که موراریو دستش را به جیب خود می‌برد، اما «مشکلات فنی» باعث می‌شود قبل از اینکه موراریو کاری با نوشیدنی زن انجام دهد، ویدیو متوقف شود. مشتری دیگری که در بار نشسته بود به پلیس گفت که به وضوح دید که او یک کیسه پلاستیکی کوچک پودر را بیرون آورد، آن را در دستش ریخت و در نوشیدنی اش ریخت.