یک وان حمام پر از لباس جسد دو کودک را از پلیس نیویورک پنهان کرد

شاهدان به آن گفتند پست آنها فلمینگ را دیدند که دایره ای راه می رفت و غیرمنطقی رفتار می کرد و بیرون از ساختمان با خودش زمزمه می کرد.

به گفته پلیس، قتل دو کودک جوان نیویورکی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند، در زیر سیلابی از لباس‌ها در وان حمامی که با آب جاری بود، پنهان شده بود.

اوبیری گفت: “آنها بچه را بیرون آوردند و روی او کار می کردند – و سپس پسر کوچک، او را روی یک گارنی بیرون آوردند و او بی جان به نظر می رسید.” او برهنه بود و بی جان به نظر می رسید. من هنوز این تصویر را در سرم می بینم.»

پلیس به پلیس گفت که ماموران به تماس 911 در حوالی ساعت 7:20 بعد از ظهر در مورد زنگ مونوکسید کربن برای یافتن مادر پسرها، دیمون فلمینگ 22 ساله، برهنه و نامنظم پاسخ دادند. پست. بر اساس نیویورک دیلی نیوز، فلمینگ سعی کرده بود «سنگ‌ها» را در اجاق بسوزاند – احتمالاً زغال چوب – که احتمالاً همان چیزی است که آلارم‌ها را خاموش می‌کند.

طبق گفته پلیس، در حالی که پلیس به یک حادثه خانگی قبلی مربوط به فلمینگ پاسخ داده بود، او سابقه مشکلات سلامت روانی نداشت. روزنامه.

دی سیگلی گفت: «افسران پلیسی که پاسخ دادند – فکر می‌کنم آنها کار بزرگی انجام دادند. “این چیزی است که آنها احتمالا تا پایان عمر باید با آن زندگی کنند و به آن فکر کنند.”

لوئیس دی سیگلی، معاون رئیس پلیس نیویورک در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «علی رغم تلاش افسران، هر دو کودک بر اثر جراحات جان خود را از دست دادند.

لوئیز سی ریبیرو/نیویورک دیلی نیوز از طریق گتی

یک منبع پلیس نیویورک گفت: “هیچ چیز واضحی وجود نداشت که نشان دهد بچه های مرده در آنجا هستند.” پست. “خونی نبود.”

به گفته پلیس، اجساد پسران – دیشان فلمینگ 3 ساله و اکتاویوس کانادایی 11 ماهه – توسط پدرشان شنبه شب در یک پناهگاه بی خانمان ها در برانکس پیدا شد. نیویورک پست. این کشف وحشتناک تقریباً یک ساعت پس از آن صورت گرفت که پلیس مادرشان را به بیمارستان آورد.

لوئیز سی ریبیرو/نیویورک دیلی نیوز از طریق گتی

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

«او راه می‌رفت و می‌ایستاد، و می‌چرخید، راه می‌رفت و می‌ایستاد، با هر دو دست بر پشت سرش! فرانسیس پیمنتل که بیرون ساختمان منتظر تاکسی بود، گفت: “من چه کردم؟!، چه کردم؟!” من پیش او رفتم و گفتم: “خانم شما خوبی؟” و او ایستاد و به من نگاه کرد، صورتش دیوانه شده بود و سپس به راه رفتن ادامه داد و توقف کرد[ing] و گفت: “چه کردم؟!، چه کردم؟!”

وقتی در آپارتمان طبقه سوم بودند، آب جاری وان پر از لباس را بستند، غافل از اینکه پسرها آنجا هستند. فلمینگ به بیمارستان محلی منتقل شد و به افسران گفتند که پسرها همراه پدرشان بودند که در اولین تماس در طبقه چهارم ساختمان بودند.

بر اساس گزارش ها، پدر پس از بازگشت به آپارتمان، اجساد پسران را – با جراحات چاقو در گردن آنها – پیدا کرد و دیوانه وار درخواست کمک کرد. پست. او و کارکنان ساختمان به سرعت دوباره با پلیس تماس گرفتند، پلیس درست قبل از ساعت 8 بعد از ظهر به محل رسید تا پدر را در تلاش برای انجام CPR بر روی آنها پیدا کند. ماموران و پرسنل اورژانس نیز سعی کردند بچه ها را احیا کنند و به بیمارستان محلی دیگری منتقل کنند اما مرگ بچه ها اعلام شد.

فلمینگ یکی از افراد مورد علاقه در این پرونده محسوب می شود و در بازداشت به سر می برد، هرچند تا بعد از ظهر یکشنبه هیچ اتهامی مطرح نشده است. به گفته پلیس، پدر این پسر با پلیس همکاری کرده است پست، و گفت که روز قبل پس از درگیری با فلمینگ آپارتمان را ترک کرده و در ماشینش خوابیده است.

همسایه شارلوت اوبیری، 47 ساله، گفت مجله نیویورک تایمز تصویر پسرانی که از ساختمان گرفته شده بودند در مغز او باقی ماند و او را “پرتاب کرد”.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.