یک هنرمند در حال بررسی شکایت حقوقی علیه کاردی بی به دلیل لباس های هالووین است

ولپی همچنین به آرت نت گفت که پس از انتشار این تصویر در حساب های رسانه های اجتماعی کاردی بی و دو تن از اعضای تیمش، پالمبو با آنها تماس گرفت و از دست اندرکاران درخواست کرد که خطا را تصحیح کرده و به صفحه اینستاگرام او پیوند دهند.

پالمبو که این اثر هنری را برای Vogue UK در سال 2013 خلق کرد، در پستی در اینستاگرام نوشت که با Cardi B تماس گرفت و پاسخی دریافت نکرد.

یک مدل لباس مجلسی آستین بلند مشکی با لبه بریده شده
آلکساندرو پالومبو، هنرمند ایتالیایی، ادعا می‌کند که کاردی بی هرگز مجاز به استفاده از هنر خود برای پست 31 اکتبر خود نبود، که در آن رپر مارج سیمپسون را با لباسی بریده شده در پشت به تصویر کشید تا دکل باسن او را آشکار کند.

مدلی با لباس تیری موگلر دیده می‌شود که الهام‌بخش کار پالمبو در سال 1995 بود.Pierre Vauthey/Sygma/Sygma از طریق Getty Images

در ماه اکتبر، کاردی بی پس از اینکه مردی خواننده رپ را متهم کرد که شباهت خود را با استفاده از خالکوبی‌هایش در آلبوم بداخلاقش سوء استفاده کرده، برنده شد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید





منبع

کلودیو ولپی، وکیلی که با پالمبو کار می‌کند، به آرت‌نت نیوز گفت که کاردی بی از ابتدایی‌ترین قوانین مربوط به کپی‌رایت و سیاست‌های اینستاگرام وقتی بدون اعتبار از هنر پالمبو استفاده کرد، سرپیچی کرد.

رپر Cardi B با لباس قرمز با پرهای قرمز و شنل قرمزی در جلوی دیواری که روی آن نوشته شده "MUGLER»

کاردی بی در اینستاگرام برای هالووین لباسی با الهام از تیری موگلر به عنوان مارج سیمپسون پوشیده است.

  • با این حال، او در کپشن اینستاگرام خود به طراح فرانسوی تیری موگلر، طراح لباسش که الهام بخش کار پالمبو بود، اشاره کرد.

    یک هنرمند پاپ معاصر که به خاطر دگرگونی سیمپسون ها در هنرش شناخته می شود، می گوید که می تواند علیه کاردی بی به دلیل بازآفرینی آثارش در یک پست اینستاگرامی هالووین اقدام کند.

    کاردی بی، که نام اصلی او بلکالیس مارلنیس آلمانزار است، در پست خود به پالومبو اعتباری نداد، اما از تصویری از هنر او در مجموعه عکس‌هایی که پست کرد استفاده کرد.

    Cardi B. به عنوان بخشی از هفته مد پاریس در موزه هنرهای تزئینی در تاریخ 28 سپتامبر 2021 در پاریس، فرانسه، در فتوکال “Thierry Mugler: Couturissime” شرکت می کند.مارک پیاسکی/WireImage

    • نمایندگان Cardi B و Palombo بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      ولپی به این نشریه گفت که وقتی این درخواست برآورده نشد، ولپی یک اخطار رسمی ارسال کرد و گفت که اگر کاردی بی و تیمش به خواسته ها عمل نکنند، ممکن است اقدام قانونی انجام دهند.

      الکساندرو پالومبو که هنر اصلی را خلق کرده است، می خواهد علیه خواننده رپ اقدام قانونی کند.

    • وکیل پالمبو می گوید که کاردی بی بدون اعتبار مناسب از کار او سوء استفاده کرده است.