یک “منکر انتخابات” آلاباما در حال رهبری تلاش‌ها در این ایالت برای خروج از یک سازمان ملی است که با تقلب در رای‌دهندگان مبارزه می‌کند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

با این وجود، آلن تصمیم گرفته است که آلاباما را از تنها سازمانی که به ایالت‌ها اجازه می‌دهد فهرست رأی‌دهندگان خود را با حذف افرادی که به حوزه‌های قضایی دیگر نقل مکان کرده‌اند، پاکسازی کنند و به جلوگیری از رای دادن در بیش از یک مکان، کمک کند.

مریل به اینسایدر گفت: «اعتماد دارم کاری که او انجام داده این است که شایستگی رابطه ایالت با ERIC را ارزیابی کرده است و تشخیص داده است که جدایی به نفع مردم ایالت آلاباما است.

تیلور در تماس تلفنی با این سازمان گفت: “تگزاس از داده های ارزشمندی که ERIC ارائه می دهد برای شناسایی ثبت نام های رای دهندگان بین ایالتی، رای دهندگانی که به طور بالقوه در تگزاس و ایالت های دیگر رای داده اند و آرای بالقوه به نام افراد فوت شده استفاده کرده است.” “یک ابزار کلیدی برای یکپارچگی انتخابات در تگزاس.”

مریل از آنچه از ERIC در 8 سال ریاست خود دید خوشحال بود.

نکته خبری دارید؟ به این خبرنگار ایمیل بزنید: [email protected]

ERIC که در سال 2012 تأسیس شد، با همکاری مقامات انتخاباتی در هفت ایالت، که 4 مورد از آنها جمهوری خواه بودند، آغاز شد. این سازمان داده‌ها را از بخش‌های وسایل نقلیه موتوری و فهرست رأی‌دهندگان از اعضای خود جمع‌آوری می‌کند – در حال حاضر بیش از 30 ایالت، از جمله چندین ایالت کاملاً قرمز رنگ – و، از جمله، افرادی را که ممکن است برای رأی دادن در بیش از یک ایالت ثبت نام کرده باشند، شناسایی می‌کند.

آلن در این پست می‌گوید: «سوروس می‌تواند مینیون‌ها و پایگاه داده‌اش را بگیرد و شخص دیگری را ترول کند، زیرا آلابامایی‌ها برای همیشه از محدودیت خارج خواهند شد.»

وزیر امور خارجه آلاباما، وس آلن، در مراسم تحلیف بر روی پله‌های پایتخت ایالت آلاباما، دوشنبه، 16 ژانویه 2023 در مونتگومری، آلا، سخنرانی می‌کند.AP Photo/Butch Dill

  • قانونگذار سابق ایالت جمهوری خواه در بیانیه ای که یک روز پس از سوگند او در این ایالت منتشر شد، گفت: «من به مردم آلاباما قول دادم که پایان دادن به رابطه ایالت ما با سازمان ERIC اولین اقدام رسمی من به عنوان وزیر خارجه خواهد بود. 16 ژانویه. او این تصمیم را به عنوان یک موضوع حفظ حریم خصوصی توصیف کرد و گفت که با[p]ارائه اطلاعات خصوصی شهروندان آلاباما، از جمله افراد زیر سن قانونی، به یک سازمان خارج از ایالت.”

    جان مریل، وزیر امور خارجه قبلی آلاباما و خود یک جمهوری خواه محافظه کار، به خبرنگار سیاسی آلاباما گفت که “این روایت ادامه دار از اینکه ERIC یک سیستم جورج سوروس است، نادرست است. ERIC توسط جورج سوروس تاسیس و تامین مالی نشده است، و ادعای خلاف آن یا ناصادقانه یا نادرست است.”

    “ابزار کلیدی برای یکپارچگی انتخابات”

    در مورد ERIC، شین هملین، مدیر اجرایی گروه، به Insider گفت که درخواست استعفای آلن را رعایت خواهد کرد، اگرچه طبق آئین‌نامه‌های گروه، این درخواست تا آوریل رسمی نخواهد شد. او گفت، با یا بدون آلاباما، ERIC به “بهبود دقت فهرست رای دهندگان آمریکا و افزایش دسترسی به ثبت نام رای دهندگان برای همه شهروندان واجد شرایط” ادامه خواهد داد.

    مریل، رئیس سابق حزب جمهوری خواه آلاباما و اکنون یک شهروند خصوصی، هنگامی که از تصمیم جانشین خود پرسیده شد و اینکه آیا این تصمیم برای جلوگیری از تقلب در ایالت او دشوارتر می شود، محتاط بود.

    مقامات، از جمله جمهوری خواهان، کمک به پاکسازی فهرست رأی دهندگان و جلوگیری از آرای تقلبی را به این سازمان نسبت داده اند. اما وس آلن که پاییز گذشته به عنوان وزیر امور خارجه آلاباما انتخاب شد، خواهان خروج است.

    سال گذشته، این سازمان از گمنامی بیرون آمد و تبدیل به جدیدترین بوگینگ اینترنت راست افراطی شد. داستان‌هایی که به این سازمان حمله می‌کنند، سنگین هستند، اما موضوع اصلی توسط نویسنده‌ای برای محافظه‌کار آمریکایی بیان شد، که متهم کرد این گروه یک گروه جبهه چپ رادیکال است که از پوشش مبارزه با تقلب استفاده می‌کند تا به دنبال یک «برون‌روی» باشد. دستور کار رأی دادن» در سکه مالیات دهندگان.

    این گروه توسط نظریه پردازان توطئه که به دروغ ادعا می کنند توسط جورج سوروس تامین مالی می شود، هدف قرار گرفته است.

مردی با کت و شلوار پشت تریبون

از سال 2020، نظریه پردازان توطئه که معتقدند در رای گیری علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تقلب شده است، از شرور به شرور تبدیل شده اند و همه چیز را از سازندگان ماشین های رای گیری گرفته تا ایالت ایتالیا متمایز می کنند. مرکز اطلاعات ثبت الکترونیکی یا ERIC، آخرین هدف است.

ERIC به بیش از 30 ایالت کمک می کند رای دهندگانی را که ممکن است در بیش از یک حوزه قضایی ثبت نام کرده اند شناسایی کنند.

  • دفتر آلن به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    اطلاعات نادرست از کجا آمده است

    اگرچه اکنون تماماً از طریق حق عضویت ایالتی تأمین می شود، اما بنیاد خیریه پیو بودجه اولیه خود را به ERIC ارائه کرد، که مبنایی برای ادعای سوروس است: سازمان غیرانتفاعی خود میلیاردر زمانی 500,000 دلار کمک مالی به Pew ارائه کرد. کمی بیش از 1/100 درصد از بودجه سالانه خیریه.

    بیانیه رسمی او که این تصمیم را اعلام کرد، نسخه ای بسیار ضعیف از آنچه که او قبل از تصدی مسئولیت گفته بود، بود. او در بیانیه‌ای در وب‌سایت کمپین انتخاباتی‌اش در سال ۲۰۲۲، پس از حذف، گوشت قرمز بیشتری را برای رای‌دهندگان جمهوری‌خواه پیشنهاد کرد و ERIC را به‌عنوان یک «گروه چپ‌گرا با حمایت مالی سوروس» توصیف کرد.

    ERIC خود هیچ رای دهنده ای را ثبت نمی کند. و از آنجایی که افرادی که ممکن است واجد شرایط رای باشند از طریق داده‌های بخش وسایل نقلیه موتوری شناسایی می‌شوند، قوانین فدرال حفظ حریم خصوصی سازمان را از اشتراک‌گذاری فهرست خود بدون هیچ‌کس به جز دولت‌های ایالتی که برای کسانی که پرچم‌گذاری شده‌اند کارت پستال می‌فرستند، جلوگیری می‌کند.

    آلن، قانونگذار سابق ایالتی، به دلیل حمایت او از لغو نتایج انتخابات 2020، توسط مرکز دموکراسی متحد ایالات متحده، یک گروه دو حزبی که یکپارچگی انتخابات را ترویج می کند، “منکر انتخابات” لقب گرفت.

    مقام ارشد انتخابات آلاباما این ایالت را از یک سازمان غیرانتفاعی به نام ERIC خارج می کند.

  • آلن سال گذشته در مصاحبه‌ای با بیرمنگام نیوز ادعا کرد که انتخابات خود آلاباما پاک بوده است – ترامپ در این ایالت با قاطعیت پیروز شد – اما “آشوب و سردرگمی” در جاهای دیگر را زیر سوال برد و به روزنامه گفت که “ضروری است که آمریکایی‌ها بدانند فقط آرای قانونی در حال ریخته شدن و شمارش آرا به روش قانونی است.»

    با این حال، اینها حتی در میان سیاستمداران دست راستی نیز پرت هستند.

    به دلیل اطلاعات نادرست و ادعاهای نادرست درباره جورج سوروس، میلیاردر نیکوکار، مقام ارشد انتخابات ایالت آلاباما این هفته اعلام کرد که از گروهی که به جلوگیری از تقلب در رای دهندگان کمک می کند، خارج می شود، علیرغم اینکه خودش ادعا می کند که انتخابات ریاست جمهوری گذشته توسط آن خدشه دار شده است.

    او به اینسایدر گفت: “وظیفه وزیر “تضمین یکپارچگی انتخابات است، و زمانی که سعی می‌کنید از یکپارچگی انتخابات اطمینان حاصل کنید، باید تمام گزینه‌هایی را که در دسترس شما هستند ارزیابی کنید تا به تلاش خود برای ارائه امن‌ترین گزینه‌ها ادامه دهید. امن ترین محیط برای شفافیت و مسئولیت پذیری قابل ارائه است.”

    بر اساس آمار منتشر شده توسط این سازمان، ERIC در سال 2022 به اعضا کمک کرد تا بیش از 203000 ورودی تکراری را برای رأی دهندگان احتمالی کشف کنند و بیش از 65000 فرد متوفی را از فهرست خود حذف کنند.

    پرت قدرتمند

    این که این گروه یک «گروه چپ‌گرا با حمایت مالی سوروس» است، برای ایالت تگزاس که چند ماه قبل از انتخابات 2020 به ERIC ملحق شد، خبری است. سام تیلور، سخنگوی جین نلسون، وزیر امور خارجه تگزاس، یک جمهوری‌خواه، به اینسایدر گفت که وقتی نوبت به پاکسازی فهرست رأی‌دهندگان می‌رسد، به معنای واقعی کلمه هیچ جایگزینی وجود ندارد زیرا این «تنها برنامه بررسی متقابل موجود» است.

    با این حال، ادعاهای نادرست کافی بود تا وزیر امور خارجه جمهوری خواه لوئیزیانا سال گذشته اعلام کند که مشارکت در ERIC را تعلیق می کند، سخنگویی به سایت خبری Votebeat گفت که این به دلیل نگرانی های “بیشمار” در مورد “موارد انتخاباتی” است.