یک منبع به People گفت: برایان کوهبرگر سعی کرده بود به DM یک قربانی قتل آیداهو وارد شود.

علاوه بر این، این منبع به مجله گفت که “هیچ نشانه ای وجود ندارد که او از عدم پاسخگویی او ناامید شده باشد.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

یک بازپرس آشنا به این پرونده به مجله People گفت که یک حساب کاربری اینستاگرام که گمان می‌رود مربوط به کوهبرگر باشد، از اواخر اکتبر بارها برای یکی از زنان قربانی پیام‌هایی ارسال می‌کرد، اما او هرگز پاسخی نداد.

این منبع ناشناس در گزارشی که روز سه شنبه منتشر شد به People گفت: «او چندین بار وارد DM یکی از دختران شد، اما او پاسخی نداد. “اصولاً فقط او می گفت: “هی، چطوری؟” اما او این کار را بارها و بارها انجام داد.”

این منبع گفت: «اما او قطعاً پیگیر بود.

اداره پلیس مسکو به Insider گفت که به دلیل صدور حکم گاف صادر شده توسط یک قاضی محلی، قادر به اظهار نظر در مورد این گزارش نیست. FBI که در این تحقیقات کمک می کند، از اظهار نظر خودداری کرد.

یک منبع به People گفت که کوهبرگر در هفته های قبل از قتل به یک قربانی در اینستاگرام پیام داده است.

  • برایان کوهبرگر.

    برایان کوهبرگر.AP Photo/ Mat Rourke, Pool

    • گزارش شده است که برایان کوهبرگر مظنون به قتل های دانشگاه آیداهو در هفته های قبل از قتل به پیام های مستقیم یکی از چهار قربانی در اینستاگرام سر زده است.

      این منبع به مجله گفت: پیام های تکراری ارسال شد، اما قربانی هرگز پاسخی نداد.

    این منبع به پیپل گفت: “او ممکن است آنها را ندیده باشد، زیرا آنها در درخواست پیام بودند.” ما هنوز در حال تلاش برای تعیین میزان آگاهی قربانیان از وجود او هستیم.»

    شانون گری، وکیل دادگستری گفت: «هیچ کس اصلاً از این مرد خبر نداشت.

    یک وکیل خانواده گونکالوس قبلا به اینسایدر گفته بود که دانشجویان مقتول هیچ ارتباط قبلی با کوهبرگر نداشته اند.

    گزارش شده است که برایان کوهبرگر مظنون به قتل های آیداهو وارد دفترچه تلفن یکی از چهار قربانی شده است.

  • کوهبرگر، دکترای 28 ساله. دانشجوی برنامه عدالت جنایی در دانشگاه ایالتی واشنگتن، ماه گذشته به چهار فقره قتل درجه یک و یک فقره سرقت به جرم سرقت در ارتباط با قتل متهم شد.

    منبع مردمی نگفت که گمان می‌رود کوهبرگر به کدام قربانی پیام داده باشد و ممکن است قربانی هرگز این پیام‌ها را ندیده باشد. اگر پیام اینستاگرام برای شخصی که شما را فالو نمی کند ارسال شود، به عنوان یک درخواست در صندوق ورودی او ظاهر می شود و گاهی اوقات کاربران بلافاصله از درخواست مطلع نمی شوند.

    کیلی گونکالوز، 21 ساله، مدیسون موگن، 21، زانا کرنودل، 20 ساله و دوست پسر کرنودل، اتان چاپین، 20 ساله، صبح زود در یک خانه اجاره ای خارج از دانشگاه در مسکو، آیداهو، با ضربات چاقو کشته شدند. ساعت 13 نوامبر