یک مقام SF خواستار استعفای یکی از اعضای هیئت مدیره مدرسه در پی اظهارات “نادرست و نژادپرستانه” شد.

محیط‌های خانوادگی ناپایدار ناشی از مسکن و ناامنی غذایی همراه با عدم تشویق والدین برای تمرکز بر یادگیری باعث می‌شود که کودکان نتوانند بر یادگیری تمرکز کنند یا برای یادگیری ارزش قائل نشوند. این کار معلمان را سخت‌تر می‌کند، زیرا آنها باید قبل از اینکه بتوانند به آنها آموزش دهند، به مسائل عاطفی و رفتاری دانش‌آموزان رسیدگی کنند. این برای معلمان منصفانه نیست.»

در بیانیه ای در روز چهارشنبه، رئیس هیئت نظارت، شامن والتون خواستار استعفای هسو شد، آنچه را که اتفاق افتاد به عنوان “ناامید کننده” توصیف کرد.

اظهارات من بازتاب تجربیات محدود و تعصبات ذاتی من بود. هسو نوشت: من اشتباه کردم و عمیقا متاسفم. من متعهد به گوش دادن، یادگیری و رشد به عنوان یک شخص هستم. من بازخوردهای ارزشمندی را از خانواده‌های BIPOC شنیده‌ام و همانطور که به جلو می‌رویم، صدای آن‌ها را در کار خود در BOE از طریق جلسات گوش دادن و اطلاع‌رسانی به جامعه اولویت‌بندی و متمرکز خواهم کرد.

هسو سرانجام روز سه‌شنبه در یک تاپیک توییتری به خاطر نظرات خود عذرخواهی کرد و توضیح داد که در پاسخ به سؤالات «چگونه SFUSD (منطقه یکپارچه مدرسه سانفرانسیسکو) می‌تواند نتایج تحصیلی را برای پرحاشیه‌ترین دانش‌آموزان افزایش دهد، «اشتباه» کرد؟» و “چگونه SFUSD می تواند به چالش کشیده و فرصت های یادگیری را برای دانش آموزان با پیشرفت بالاتر ایجاد کند؟”

هسو یکی از آنها بود سه عضو هیئت مدیره مدرسه توسط شهردار لندن برید سوگند یاد کرد جایگزینی اعضای فراخوان شده پس از انتخابات ویژه در فوریه. نظر در مورد جنجال روز چهارشنبه، نژاد سخنان هسو را شرح داد به عنوان “اشتباه و آزاردهنده”، اما او را ترغیب به استعفا نکرد.

برید گفت: بین شناخت نابرابری سیستمیک و تداوم کلیشه های مضر تفاوت وجود دارد. اما مهم است که او عذرخواهی کرد و متعهد شد که با اعضای جامعه برای درک و یادگیری کار کند. او باید آن را دنبال کند و واقعاً گوش کند و فکر کند، به ویژه به عنوان کسی که نماینده همه کودکان در منطقه مدرسه ما است.»

بله، مطمئناً، از شما برای عذرخواهی متشکرم، اما در نهایت این احتمالاً بازتابی از احساس واقعی یک شخص است. این ناامیدکننده است که فردی مانند آن در موقعیتی است که برای فرزندان ما تصمیم بگیرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: گلدن رتریور در حالی که تهویه می پوشد از کنار صاحبش خودداری می کند

رای دهندگان باید تصمیم بگیرند زیرا او بسیار جدید است و به صراحت عذرخواهی کرد.» با این حال، از آنجا که نظرات او کاملاً اشتباه است و نشان دهنده عدم درک تکان دهنده در مورد نژادپرستی سیستماتیک و فقر نسلی است، من به او رای نخواهم داد و از نامزدی او حمایت نخواهم کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: “اگر یان می تواند آشپزی کند، شما هم می توانید!”: نماد سرآشپز تلویزیونی مارتین یان به جیمز ریش افتخار یک عمر دستاورد هنری اهدا کرد.

جنجال بعد از آن شروع شد پاسخ های هسو به یک پرسشنامه ائتلاف اقدام والدین در سانفرانسیسکو در آخر هفته به اشتراک گذاشته شد. بنا بر گزارش ها، هسو در یکی از پاسخ های خود به طور ضمنی گفته است که “دانش آموزان به حاشیه رانده شده به ویژه در جامعه سیاه و قهوه ای” به طور کامل توسط خانواده های خود حمایت نمی شوند.

هسو، که تبدیل به یک دانش‌آموز شد: «از مواجهه بسیار محدود من در چهار ماه گذشته تا چالش‌های آموزش دانش‌آموزان حاشیه‌نشین به‌ویژه در جامعه سیاه‌پوست و قهوه‌ای، یکی از بزرگترین چالش‌ها را عدم حمایت خانواده از آن دانش‌آموزان می‌دانم. عضو هیئت مدیره در ماه مارس نوشت.

ویزمن وارد افزود: پاسخ‌های او باعث تداوم و بازتاب تعصب‌ها و آسیب به دانش‌آموزان سیاه‌پوست و قهوه‌ای و خانواده‌هایشان و همچنین شخصاً من – به عنوان یک زن نیمه سیاه‌پوست شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: اطلاعیه بین المللی برای MIT Grad Fugitive Who Murdered Army Vet

Hsu، Wessman-Ward و Lainie Motamedi که همگی در ماه مارس توسط Breed به عنوان اعضای هیئت مدیره منصوب شدند، در حال حاضر برای حفظ سمت خود در حال مبارزه هستند زیرا انتخابات نوامبر هیئت مدیره در راه است.



منبع

هیلاری رونن، عضو هیئت ناظران، پیشنهاد کرد که تصمیم گیری در مورد اینکه آیا در هنگام تصمیم گیری در انتخابات آتی، نظرات هسو را در نظر می گیرند یا خیر، به عهده رای دهندگان است.

یکی از مقامات ارشد سانفرانسیسکو خواهان استعفای آن هسو، عضو هیئت مدیره مدرسه، در پی اظهارات جنجالی او است که “کلیشه های مضر بر دانش آموزان سیاه و قهوه ای و خانواده های آنها را تداوم می بخشد.”

لیزا وایزمن وارد، عضو جدید هیئت مدیره مدرسه گفت که پاسخ های هسو “ناراحت کننده، مضر و ناامید کننده” بود.

والتون نظرات هسو را نیز نامید “مستقیم اشتباه و نژادپرستانه.”

تصویر ویژه از طریق شهردار لندن برید