یک مقام سابق می گوید ترامپ به کارکنان دستور داده است که «قاتلان»، «متجاوزان» و «جنایتکاران» را در مرز پیدا کنند و «آنها را به شهرهای دموکرات رها کنند».

تیلور در مورد کارهای بعدی تیمش توضیح داد.

تیلور گفت که ترامپ به طور خاص می‌خواست «قاتل‌ها» و «متجاوزان» شناسایی و با اتوبوس بیرون شوند.

  • تیلور این جمله را بیان کرد در جریان حضور در CNN این هفته در حالی که بررسی می‌کردیم که چگونه فرماندار تگزاس، گرگ ابوت و ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، مهاجران را به ترتیب به مکان‌هایی مانند نیویورک و مارتا وینارد می‌فرستند.

    مایلز تیلور روز چهارشنبه یک موضوع قدیمی در توییتر را به اشتراک گذاشت که در آن به جزئیات برخی از موارد “غیر اخلاقی” که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان ریاست جمهوری از او خواسته بود، پرداخت.براندون بل/گتی ایماژ

    • نمایندگان ترامپ، دیسانتیس و ابوت بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

      “به یک وکیل یا یک نابغه نیازی نیست که تشخیص دهد انجام این کار احتمالاً بسیار غیرقانونی است. اما قاتلان و متجاوزان و جنایتکاران را کنار بگذارید – آیا می توانید مردم را از مرز بردارید و آنها را به ایالت های آبی رها کنید؟” او گفت. ما رفتیم و از وکلا پرسیدیم و آنها به ما گفتند: نه، دولت فدرال نمی تواند این کار را انجام دهد.

      مایلز تیلور گفت ترامپ می خواهد جنایتکارانی که در مرز پیدا می شوند به شهرهایی که دموکرات ها اداره می شوند فرستاده شوند.

    • رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار (CPAC) در هیلتون آناتول در 06 اوت 2022 در دالاس، تگزاس سخنرانی می کند.

      تیلور گفت: “دیسانتیس و ابوت در حال احیای سیاست‌های ترامپ زامبی هستند که ما گفتیم غیرقانونی است (یکی از دلایلی که من استعفا دادم و به او هشدار دادم که دوباره او را انتخاب نکنم). نوشت در توییت خود در روز چهارشنبه ترامپیسم بسیار زنده است – و شرکای او آن را به سطح بعدی می برند.

      مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





      منبع

      روز چهارشنبه، تیلور موضوعی از نوامبر 2020 را مجدداً توییت کرد که در آن جزئیات «کارهای احمقانه، غیراخلاقی، غیرآمریکایی و/یا غیرقانونی» را که ترامپ در زمان ریاست جمهوری از او خواسته بود، بیان کرد. در بالای لیست تیلور گفت دستوری از سوی ترامپ برای “هزاران و هزاران مهاجر غیرقانونی (به ویژه آنهایی که دارای سوابق جنایی هستند) به شهرهای پناهگاه دموکرات‌ها با اتوبوس برای ایجاد بی‌ثباتی و درگیری بود.

      تیلور با یادآوری اینکه تیم او به کاخ سفید گفته بود اجرای طرح ترامپ “غیرقانونی” خواهد بود، گفت که دیسانتیس و ابوت با تلاش‌های اخیر خود “در یک مشکل پیش می‌روند”.

      تیلور به سی‌ان‌ان گفت: «در ژانویه و فوریه ۲۰۱۹، دونالد ترامپ به ما دستور داد که برویم و مهاجران را از مرز ببریم و به نقل از آنها، «با اتوبوس و آنها را به شهرهای دموکرات و ایالت‌های آبی بریزیم».

      تیلور گفت که نیازی به یک وکیل نیست که “تشخیص دهد که انجام این کار احتمالاً بسیار غیرقانونی است.”

    تیلور بیشتر به خاطر نوشتن مقاله‌ای در سال 2018 در نیویورک تایمز که می‌گفت در دولت ترامپ «مقاومتی» وجود دارد، شناخته می‌شود. او از آن زمان به منتقد سرسخت رئیس جمهور سابق تبدیل شده است.

    مایلز تیلور، رئیس دفتر وزارت امنیت داخلی در دوران دولت ترامپ، این هفته گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا یک بار از تیمش خواسته تا قاتلان، متجاوزان و جنایتکاران را در مرز پیدا کنند و آنها را به شهرهای تحت کنترل دموکرات ها بفرستند.

    تیلور درباره ترامپ گفت: «اما او بسیار دقیق‌تر بود. او می‌خواست قاتلان، متجاوزان و مجرمان را شناسایی کنیم و به ویژه مطمئن شویم که آنها را زندانی نکرده‌ایم و آنها را در آن شهرها قرار دهیم.»