یک مقام سابق ترامپ درباره ترامپ 2024 پیش بینی شدیدی می کند

میک مولوینی فکر می کند که دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خواهد بود.

اما در مصاحبه ای با اسکای نیوز استرالیا روز سه شنبه، سرپرست سابق دفتر کاخ سفید ترامپ پیش بینی کرد که ترامپ در انتخابات عمومی شکست خواهد خورد.

مولوینی از ژانویه 2019 تا مارس 2020 به عنوان سرپرست دفتر کاخ سفید فعالیت می کرد و در این مدت به تلاش ترامپ برای مقابله با اوکراین اعتراف کرد.

او همچنین به عنوان مدیر دفتر مدیریت و بودجه و فرستاده ویژه به ایرلند شمالی خدمت کرد و پس از شورش مرگبار کنگره ایالات متحده از دولت ترامپ استعفا داد.

مولوینی پیش بینی کرد: انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان درباره دونالد ترامپ خواهد بود و او احتمالا پیروز خواهد شد. و سپس انتخابات عمومی درباره دونالد ترامپ خواهد بود و او احتمالا بازنده خواهد شد.

مصاحبه را اینجا ببینید:

مربوط…



منبع

مولوینی از آن زمان نسبت به رئیس سابق خود منتقد شده است و به نظر می رسد این احساس متقابل است. ترامپ مولوینی را «شاید احمق‌ترین فرد همراه با جان بولتون که در کاخ سفید کار می‌کند» توصیف کرده و او را «بی‌کاریزماتیک» و «بازنده‌ای زاده شده» خوانده است.

مولوینی ترامپ را «ماشین حضور در انتخابات» توصیف کرد و اشاره کرد که چگونه مردم را به رأی موافق و مخالف وادار می کند. مولوانی ادامه داد: “مسابقه درباره او خواهد بود، “آیا او را دوست داری یا از او متنفری؟” “که تقریباً تکرار سال 2020 است.”