یک معلم سابق می‌گوید پس از اینکه در حال رقصیدن با دانش‌آموزانش در TikTok دیده شد، از کارش اخراج شد: “این خیلی پی جی بود”

دانش آموز در نامه می گوید: «من واقعاً از آنچه اتفاق می افتد متاسفم. “من واقعاً به ماندن تو نیاز دارم، تو همیشه قبل از اینکه بعضی وقت ها خوب باشم، مطمئن شده ای که حالم خوب است، حتی زمانی که باید همین سوال را از تو می پرسیدم، مطمئن شدی که حالم خوب است.”

جانیا اشای ادعا کرد که پس از انتشار یک TikTok از دانش آموزانش که در حال رقصیدن بودند، اخراج شد.

  • Ashay در TikTok به اشتراک گذاشت: “در پایان، من حتی از مدیر مدرسه عصبانی نیستم. اگر شما این را تماشا می کنید، من حتی از شما عصبانی نیستم زیرا شما فقط کاری را که باید انجام می شد انجام می دادید.” “خدا فقط از تو به عنوان کشتی استفاده می کرد تا مرا به مرحله بعدی برساند”

    طبق ویدیوی اصلی، آشای از چند دانش آموزی که به طور مشترک به آنها آموزش داده بود، برای صرف ناهار در کلاس خود پذیرایی کرد. در حین صرف ناهار در کلاس، دانش‌آموزان از اشی پرسیدند که آیا می‌خواهد با آنها یک TikTok ضبط کند.

    دانش آموزی که از اشای خواسته بود تا TikTok را ضبط کند، نامه ای عذرخواهی برای او نوشت و برای معلم سابق آرزوی بهترین ها کرد.

  • آشای می گوید که مدیر مدرسه با او مانند یک کودک رفتار کرد و او را غیرحرفه ای خواند و به منابع انسانی منتقل شد و در آنجا اخراج شد.

    اشای اذعان کرد: «اشتباه شماره یک، آنها قرار نبود تلفن خود را هنگام ناهار بیرون بیاورند، اما ما فقط داشتیم خنک می‌شدیم.

    زنی ادعا کرد که پس از انتشار ویدئویی از رقصیدن او با دانش‌آموزان کلاس ششم خود در TikTok، از شغل خود به عنوان معلم دانش‌آموز اخراج شده است.

    آشی در TikTok به اشتراک گذاشت که از اخراج شدنش سپاسگزار است و هیچ احساس سختی نسبت به دولت یا دانشجویان ندارد. او اکنون مشاور سفر است و ادعا می کند که اگر اخراج نمی شد در موقعیت فعلی خود قرار نمی گرفت.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    یک هفته پس از اخراج اشی، دانش آموزی که از او خواسته بود تا ویدیوی TikTok را بسازد، نامه ای عذرخواهی به معلم سابق نوشت و برای او بهترین ها را آرزو کرد و اظهار داشت که هیچ کس به او نگفته که نامه را بنویسد، که اشای آن را در TikTok دیگری به اشتراک گذاشته است.

    جانیا اشای.  جانیا اشای/TikTok

    جانیا اشایTikTok

    • در یک ویدیوی TikTok که به زن دیگری که ادعا می‌کرد به خاطر تیک‌توک شغل خود را از دست داده، دوخته شده است، جانیا اشای می‌گوید که سال گذشته پس از ضبط ویدیوی Tiktok در حال رقصیدن با نسخه ویرایش‌شده آهنگ رپ نیکی میناژ «Beez in the Trap» اخراج شد. ” هنگام صرف نهار.

      بر اساس ویدیوی دیگری از TikTok، اگرچه آشای اخراج شد، اما او همچنان با مدرسه قرارداد داشت و می توانست یک ماه و نیم باقی مانده از سال تحصیلی را به پایان برساند.

      Ashay در TikTok گفت: “این یک رقص کوچک ساده بود، برای نیکی میناژ بود، اما نسخه ویرایش شده بود.” “من یک رقصنده هستم، من چیزی تکان نمی دادم، آنقدر پی جی بود.”

      به گفته اشای، روز بعد، دانش آموزان را به دفتر مدیر فراخواندند تا ویدیو را که بیش از 190000 بازدید جمع کرده بود، از بین ببرند و از آنها خواسته شد که به آشی نگویند چرا بعداً او را به دفتر فراخوانده اند.

      آشی می‌گوید روز بعد پس از اینکه مدیر مدرسه او را غیرحرفه‌ای خواند، اخراج شد.